Kunnen we dat beter niet via de postbank spelen? Dat zij contact opnemen met rekeninghouder om te vragen het geld terug te storten...quote:Op zondag 18 januari 2009 18:00 schreef Peter het volgende:
Maak 1 cent over naar het verkeerde rekeningnummer met als omschrijving:
'onterechte overboeking 10,50
onverschuldigde betaling
Gelieve binnen 10 dagen
bedrag terug te storten.'
Kan ook..quote:Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Kunnen we dat beter niet via de postbank spelen? Dat zij contact opnemen met rekeninghouder om te vragen het geld terug te storten...
Pcies, zoiets. Lief vragen in elk geval.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:00 schreef Peter het volgende:
Maak 1 cent over naar het verkeerde rekeningnummer met als omschrijving:
'onterechte overboeking 10,50
onverschuldigde betaling
Gelieve binnen 10 dagen
bedrag terug te storten.'
?
Ik heb net gekeken. Ik zag er 2 met de voorletter A.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Pcies, zoiets. Lief vragen in elk geval.Goed, het is Almere, maar ook daar wonen normale mensen.
Iemand al in het telefoonboek gekeken?
Hoeveel mensen met een vaste telefoon ken jij nog?quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 18:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken. Ik zag er 2 met de voorletter A.
Genoeg. Maar het waren niet de goede personenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoeveel mensen met een vaste telefoon ken jij nog?.
Ah, bellen kan natuurlijk ook, ik dacht aan hele andere middelen!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:06 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken. Ik zag er 2 met de voorletter A.
Mjah ik sta nu bij eentje voor de deurquote:Op zondag 18 januari 2009 19:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ah, bellen kan natuurlijk ook, ik dacht aan hele andere middelen!
Ja, de twee die te vroeg betaald hebben hebben de garantie dat ze de roze krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef VixenFromHell het volgende:
Heb geen postbank, dus hoop dat je het nog een beetje snel binnen hebt![]()
En mooi dat er een oplossing gevonden is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |