Heb je een foto? Is het met klemmetjes vastgezet of met glaslatten?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:56 schreef klusfoobje het volgende:
Ik heb om het zelfde probleem de grote ramen iig voro het moment voorzien van vouwgordijnen van de ikea.. Werkt perfect en staat netjes. Komende zomer komt er overigens wel overal dubbelglas in.
Maar voorlopig stook ik hierdoor iig ff wat minde.r
mm, of het verstandig is... Als ik lees dat het dubbelglas heeft, de verkopend makelaar noemt het zo en ik zie ter plaatset dat het voorzet spul is, maak ik als potentieel kopr rechts omkeert. Je gaat maar een ander in de maling nemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
Het voordeel is wel (als je een koopwoning hebt) je mag er mee adverteren als zijnde dubbelglaskwamen wij achter toen we verkochten. Het heeft niet de isolatiewaarde van dubbel glas, maar het helpt wel een heel stuk
zal ff een plaatje maken. Met glaslatten is het iig niet gedaan, die gebruik je daar niet voor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:39 schreef Syytön het volgende:
[..]
Heb je een foto? Is het met klemmetjes vastgezet of met glaslatten?
We hebben niemand in de maling genomenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:25 schreef klusfoobje het volgende:
mm, of het verstandig is... Als ik lees dat het dubbelglas heeft, de verkopend makelaar noemt het zo en ik zie ter plaatset dat het voorzet spul is, maak ik als potentieel kopr rechts omkeert. Je gaat maar een ander in de maling nemen.
Nou, in principe is het dubbel glas... En meestal geef je dat als kenmerken op, en in de beschrijving zou ik dan aangeven dat er voorzetramen zijn. Bovendien is het vaak de enige optie, als je glas-in-lood ramen hebt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:25 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
mm, of het verstandig is... Als ik lees dat het dubbelglas heeft, de verkopend makelaar noemt het zo en ik zie ter plaatset dat het voorzet spul is, maak ik als potentieel kopr rechts omkeert. Je gaat maar een ander in de maling nemen.
Als ik op straat loop zie ik ook regelmatig huizen waarbij men op de originele kozijnen een lat heeft getimmerd, en daar achter zit dan dubbel glas. Wat is dat dan voor constructie vraag ik me af?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:28 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
zal ff een plaatje maken. Met glaslatten is het iig niet gedaan, die gebruik je daar niet voor.
Ikea levert er een soort klemmen bij die je in je hout schroeft... daar was ik minder over maar ja, je moet wat he. 3 klemmen en daar klik je de lat in waar het doek aan vast zit.
Oh ja, dat hebben wij nu ook.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Syytön het volgende:
Nou ik heb de offerte binnen, het is ook mogelijk om in mijn kozijnen (originele jaren dertig kozijnen) dubbel glas te plaatsen d.m.v. glaslatten. Dit is 400 euro goedkoper dan voorzetramen plaatsen, dus het wordt dubbel glas.. Nog even navragen hoeveel het gaat kosten als er hr++ glas wordt geplaatst.
Prijs viel me echt heel erg mee.
Ja dat artikel had ik in een ander topic gepost.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik lees net in een ander topic Van enkelglas naar dubbelglas
ze willen de btw van 19 % verlagen naar 6 procent voor dubbel glas
Bij ons zitten de latten op de binnen - én de buitenkant.quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:15 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ja dat artikel had ik in een ander topic gepost.
Zitten die latten aan de buitenkant?
Hoeveel was het danquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:29 schreef Syytön het volgende:
Nou ik heb de offerte binnen, ............................... Prijs viel me echt heel erg mee.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |