Dat is deze week KELLY CLARKSON - MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOUquote:
ja, helaas. ik ook....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef TheVulture het volgende:![]()
![]()
Likken lekker Likken lekker
Heb ik nou zojuist blauw gelegen om Jordy van Loon?
Naja, een glimlach bij mij, maar dat kwam door Sander's reactie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef TheVulture het volgende:![]()
![]()
Ach, leeft zij ook nogquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is deze week KELLY CLARKSON - MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU
3FM is wel laat trouwens, de MH was twee weken geleden al dancesmashquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, leeft zij ook nog
Ik hou het nu maar ff bij Ekdom's podcast
Ik ben in slaap gevallen tijdens zn podcastquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, leeft zij ook nog
Ik hou het nu maar ff bij Ekdom's podcast
hij hoeft niet eens door de knieen gezien zijn lengtequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef TheVulture het volgende:![]()
![]()
De naam van de artiest stond, totdat dat ze 'm hadden gekozen als MH, zelfs verkeerd in de computerquote:
Waarschijnlijk slikt ie liever piemels maar daar moet ie zelf nog achter komen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:15 schreef evert het volgende:
[..]
hij hoeft niet eens door de knieen gezien zijn lengte
Damn, dat is wel slechtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De naam van de artiest stond, totdat dat ze 'm hadden gekozen als MH, zelfs verkeerd in de computer!!!!
We hadden 't dus eigenlijk kúnnen weten..
DiedjeeJquote:
snap 'm niet helemaalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De naam van de artiest stond, totdat dat ze 'm hadden gekozen als MH, zelfs verkeerd in de computer!!!!
We hadden 't dus eigenlijk kúnnen weten..
Erg leuke/goede Freakandel Speciaalquote:Freak 11 van 16 Januari 2009!
Door Gerard Ekdom, vrijdag 16 januari om 16 35
Veel goede, nieuwe muziek uit (goddank!). Dus wederom een hele frisse lijst, samengesteld door Giel & Gerard:
1) Two Takes It - Mr. Oizo ft. Carmen Castro
2) Walking On A Dream - Empire Of The Sun
3) I Can See - Jazzanova
4) Around The Bend - Asteroids Galaxy Tour
5) Death - White Lies
6) Liar - Madcon
7) Tonight - Yuksek
8) Estupendo - Arsenal
9) Foolish - Sabrina Starke
10) Money - Nasa ft. David Byrne
11) Say Aha - Santogold
Geniaal ! Thanks v/h uploaden. erg leuk om te zienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:41 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de Arno-compilatie is klaar en staat online!
quote:
+ 2 scherpquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Voor woensdag, en vanaf woensdag.
Michiel@3fm.nlquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:08 schreef drummerdude het volgende:
Ik wil een mp3tje naar Veenstra sturen (Ja, weer een remix van Mars) Wat is de beste weg?
michiel@3fm.nlquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:08 schreef drummerdude het volgende:
Ik wil een mp3tje naar Veenstra sturen (Ja, weer een remix van Mars) Wat is de beste weg?
Wéér? Heb je dan ook andere gestuurd?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:08 schreef drummerdude het volgende:
Weet alleen geen topictitelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hans, dans jij dit topic ff vol? Tot in #1179.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |