![]()
OPENING HOTEL BIG BROTHER 14 JANUARI .
Micky Hoogendijk runt 'Hotel Big Brother'
AMSTERDAM - Micky Hoogendijk is de eerste Big Boss van Hotel Big Brother.
Vanaf vandaag heeft zij de leiding over de zeven hotelpersoneelsleden: Frank Awick, Viola Holt,
Kelly van der Veer, Bart Spring in 't Veld, Gert Timmerman, Bonnie St. Claire en Monique Sluyter.
Micky: "Ik verwacht Fawlty Towers-achtige taferelen."
![]()
De actrice-zakenvrouw lacht: "De mensen in het huis hebben volgens mij enorm veel humor.
En zie je het al voor je: Gert Timmerman die de vloer dweilt of Viola Holt die de afwas doet?
" In Hotel Big Brother moeten de bekende hotelpersoneelsleden geld verdienen voor de
Mappa Mundo-huizen van het Rode Kruis.
Micky, enthousiast: "De bewoners hebben allemaal een telefoon vol met nummers.
We kunnen veel doen en bedenken om geld mee te verdienen.
Ik ben benieuwd waar ze mee komen. Zelf heb ik ook al zitten nadenken.
Het lijkt me grappig mensen op te roepen met geld naar het huis te komen.
Een donatie bijvoorbeeld in ruil voor een kus van Kelly of een knuffel van Bart...
![]()
En mensen kunnen ook gewoon aanbellen, we zijn namelijk altijd thuis", grinnikt Micky.
"Het leuke van dit project is ook dat iedereen mee kan doen. We kunnen ook alle hulp gebruiken.
En ik wil ook alvast langlopende projecten opstarten, die acht weken meekunnen."
De Big Boss geeft toe: "Ik ben best wel een beetje zenuwachtig. De camera's draaien dag en nacht,
ik weet niet wat dat met me doet. En dat ik manager ben, is ook spannend.
Ik wil ze ook heel erg gaan helpen. Ben niet van plan om écht de baas te gaan spelen.
"Maar natuurlijk wel een beetje. Er komen bijvoorbeeld functioneringsgesprekken.
Dat brengt iets sarcastisch in mij boven... In ieder geval neem ik een fluit mee het huis in.
Als ik daarop blaas moeten ze het eventjes wat rustiger aan doen. En ik heb als Big Boss
iets meer privileges. Dit is natuurlijk leuker dan wanneer iemand mij vertelt wat ík moet doen." Vastberaden: "Verder ga ik me netjes gedragen. Mij zie je niet in de jacuzzi.
Met al die mensen en de camera's erop. En als manager moet je toch een beetje opletten..."
Micky is de eerste Big Boss in Hotel Big Brother.
Na een week neemt een andere BN'er het stokje over.
Tekst:Telegraaf
Foto's: Elders via google.
Youtube:dolorian.
.
[ Bericht 13% gewijzigd door tuinfluiter op 15-02-2009 10:59:40 (Edit , andere foto.) ]