Zie dit als vissen, hoe beter ze hun best deden alles te verbergen, hoe mooier het was om ze te vangen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef ditisHuub het volgende:
werd mij even gevraagd of ik hier mee wilde komen kletsen...
maar als jullie je nog steeds aan het bevredigen zijn op deze afbeeldingen en gifjes....
Tja, sommigen doen het met afbeeldingen en gifjes en anderen doen het met hoeren hè.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:59 schreef ditisHuub het volgende:
werd mij even gevraagd of ik hier mee wilde komen kletsen...
maar als jullie je nog steeds aan het bevredigen zijn op deze afbeeldingen en gifjes....
Hoezo ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:37 schreef peeet1 het volgende:
met zo topic als deze mis ik sly
nee ik bedoel als er iets geplaatst werd wat hij niet mooi vond dan werd het na twee minuten verwijderdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoezo ?
Komt de baas van forum Nowlive ook graag in dit soort verzamel reality topics?![]()
Edit
of bedoel je dat de baas van Nowlive vele contacten heeft bij de DGK mensen![]()
en makkelijk een interview kon regelen met bijvoorbeeld Millica en Jeroen? Die zijn wel van BB.
![]()
Wij absoluut niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:37 schreef peeet1 het volgende:
met zo topic als deze mis ik sly
En dat mis jij?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:11 schreef peeet1 het volgende:
nee ik bedoel als er iets geplaatst werd wat hij niet mooi vond dan werd het na twee minuten verwijderd
en een dreigende pm van de heer sly
zelfs bij het plaatsen van foto's van amanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |