Mijn zusje werkte vroeger in de V en D en hij kwam daar ook altijd de meisjes lastig vallenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh my..ik werkte een paar jaar geleden in een winkel op de Slotlaan en toen kwam hij altijd aan mij en mijn collegaatje vragen wanneer we nu eens een kort rokje aandeden.
Of hij kwam vertellen over zijn schaakwedstrijden en zijn 2 vriendinnen. Eentje woonde te ver weg dus daarom had ie er maar een bijgenomen.
Wie kent hem niet, vraag ik me af.
Verkeerde quote? Ik had het over een eventuele tram tussen Zeist en Utrecht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt, dat is Mien met de tieten. Die had ze vroeger nog. Heule grote.
Nu heeft ze alleen heule grote spataderen.
Woops! Sorry, ik had het over dat zwerversvrouwtjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Verkeerde quote? Ik had het over een eventuele tram tussen Zeist en Utrecht.
Pardon?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:02 schreef maniack28 het volgende:
Wat is dat Bosch en Duin trouwens een KUTdorp.. kijk al die mensen kijken als ik naar mn vriendinnetje in Bilthoven fiets
Philip 'ken ik jou niet ergens van?'.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk idd dat je dezelfde oma bedoelt
Wie kent BTW Filip! ?
[ man met bril + plastic zakje]
Te erg dat iemand dr op youtube heeft gezet met muziekjequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:55 schreef Orealo het volgende:
Hier een filmpje van de slentervrouw..
Toen had ze wel een andere rok!
Killyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef stievun1234 het volgende:
Gadver, bij de Shell en dat grote speel/voetbalveld en die autwinkel en kapsalon in de buurt, ben de straatnaam vergeten .. zit een patatzaak die te vies is
True, teveel zout altijd, en hij is erg vergeetachtig hij vergeet vaak dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:06 schreef stievun1234 het volgende:
Ja die!
Ik kreeg minder dan de rest en bakken met zout erop + vieze bamibal.
Oh Pronto dan ook maar eens proberenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:16 schreef SiGNe het volgende:
Monterosso is inderdaad ook erg goed, is tenminste een echte Italiaan en niet een Turk die iets dikkere Turkse pizza's maakt.
Maar Pronto doet echt niet onder voor Monterosso moet ik zeggen, gooien de pizza's ook in de lucht zoals het hoort.
Jorgos vind ik ook wel goed, hebben erg lekkere gyros en de gegrillde kipfilet is ook heerlijk.
Alleen is het een beetje jammer dat ze geen tzaziki meer bij de menu's doen, alleen knoflooksaus.
Daar haal ik altijd bij het uitgaan m'n voer.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:05 schreef kasper het volgende:
De slechtste patat/frietzaak is toch Jimmy's op de 2e Dorpsstraat.![]()
Zouden ze daar de frituurolie wel eens vervangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |