Zeisterse is dan meer van toepassing, denk ik. Al is Zeistenares ook niet fout.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:51 schreef Kings het volgende:
Zeistena(res?) meldt zich!
Zou Zeistster niet kunnen?quote:
Het is zondag, dan hoef je voor veel parkeermeters niet te betalen. Misschien kan je bij het Walkartpark nog een leuk plekje vindenquote:Op zondag 8 maart 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vanmiddag met wat vrienden afgesproken in Zeist. Kan iemand me vertellen of er in de buurt van de Slotlaan nog een beetje (betaalbaar) te parkeren valt?.
Dank voor de info! Handig om te weten van die parkeermetersquote:Op zondag 8 maart 2009 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is zondag, dan hoef je voor veel parkeermeters niet te betalen. Misschien kan je bij het Walkartpark nog een leuk plekje vinden
Bij welk nummer was dat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:41 schreef SiGNe het volgende:
Yeah,, de warande is weer in het nieuws![]()
http://www.ad.nl/utrecht/(...)eerd_op_Warande.html
[ afbeelding ]
HOHOHHOHOOOOOOOOOO HAD IK TOCH GELIJKquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:07 schreef Danielvv het volgende:
Er komt naast de bruna een Men at work.
Ik ga er werken dusja
Lolligquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:12 schreef Danielvv het volgende:
[..]
haha
Hij gaat [als alles goed gaat] 28 maart open
Je gaat toch niet zeggen dat je mijn LocoRoco's in mijn avatar als visjes aanziet he?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:10 schreef Paul het volgende:
Waarom zie ik dat ene meisje nooit meer met die visjes in Zeist topic?
Jaaaaaaa daar is ze weerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je mijn LocoRoco's in mijn avatar als visjes aanziet he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |