Jongens, jongens, jongens....
Ten eerste: Natuurlijk kan de mol en rood scherm krijgen, zogenaamd om er op het nippertje met een vrijstelling in te blijven. Het programma gaat er juist om dat je niemand kunt vertrouwen en dit dus ook niet. Anniek kan nog best de mol zijn hoor.
Ten tweede: Ik heb Hans Schiffers wel eens ontmoet (ben bij hem in de uitzending geweest) en het is echt een verschrikkelijke aardige kerel.
Verder dit
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:Even logisch gedacht, de mol wilt een positie om geld uit de pot te halen, bij de bus dus op de bus => hans en anniek
Bij het gebouw van de eerste groep, wilde de mol als eerste de munt vinden, dan stopte het spel en kon er geen geld meer worden gevonden: Sebastiaan
Bij groep twee deed het er niet toe.
Dit is volgens mij de beste manier om erachter te komen wie de mol kan zijn en wie niet. Door te bedenken wat de beste positie is voor de mol.
Bij de eerste opdracht was dat duidelijk door bij de 2 kandidaten te horen met de minste bagage en bij de tweede opdracht inderdaad door bij de eerste groep te zitten óf door als eerste te gaan in de tweede groep. Maar daar heb je misschien minder invloed op, dus dat is gevaarlijk. Bovendien vond Jon veel geld, terwijl de mol toch wel het e.e.a zou laten verdwijnen.
Bij de reuzenradopdracht kon de mol alleen iets doen als hij beneden stond. Alleen van Dennis was dat zeker.
Op basis hiervan zou ik bijvoorbeeld Jon al zowat doorstrepen als mol (gevaarlijk ja

), aangezien die gewoon niet in een positie komt om te mollen en ook nog eens heel veel geld in de pot heeft gebracht.
Hans daarentegen bevond zich zowel in de eerste als in de tweede opdracht in de beste positie. Die vrijstelling hoefde hij natuurlijk niet te pakken, maar misschien heeft hij wel geld weggemaakt. Hij staat bij mij nog op nr. 1.
Sebastiaan kan het ook nog heel goed zijn. Niet vanwege de eerste opdracht, maar wel bij de 2e en duidelijk bij het reuzenrad.
Van Dennis denk ik eigenlijk niet dat hij de mol is. Tenminste, op dit moment dan.