Maar ze is theoretisch wel de afvaller van deze ronde,quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Anniek zit er nog in. Lijkt me dus niet.
Ik kan me niet voorstellen dat een mol die test ooit serieus maakt, maar gewoon wat invult. De mol kan er toch niet uitquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef Liebe het volgende:
[..]
Kan wel, je hebt alleen standaard alle antwoorden goed, je weet immers alles over jezelf, of niet dan. Anniek wist dat ze de vrijstelling had, ze kon zich dus heel onverdacht maken door expres alles fout te doen, als mol zijnde, en als kandidaat zijnde bijvoorbeeld alles op één persoon zetten die ze verdacht en zij weet dus nu dat dat niet de mol is.
Dat klopt, maar dan krijgt de op een na slechtste het rode scherm.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kan toch gewoon op iemand stemmen waarvan ze dan weet dat die het niet is...
De mol blijft altijd in het spel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kan toch gewoon op iemand stemmen waarvan ze dan weet dat die het niet is...
De mol kan sowieso geen rood scherm krijgen, ook al zijn alle antwoorden fout.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De mol kan sowieso geen rood scherm krijgen, ook al zijn alle antwoorden fout.
Het zou wel echt iets voor WIDM zijn..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jon de Mol?
Zou wel typisch zijn.
Hij heeft ook een héleboel verneukt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef rene90 het volgende:
Jon lijkt me duidelijk niet de mol, als mol zijnde 1900 euro binnen brengen..dan ben je wel een slechte mol.
De mol kan er niet uit nee, maar dat wil niet zeggen dat die de test niet moet maken. Weten jullie nog wat vorig jaar tegen Dennis gezegd werd?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een mol die test ooit serieus maakt, maar gewoon wat invult. De mol kan er toch niet uit.
Wel als de mol een vrijstelling heeft....quote:
Zoals, want dan heb ik hier geheel overheen gekeken haha?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:41 schreef Ladidadida het volgende:
Hij heeft ook een héleboel verneukt.
quote:Dagboek mol
Aflevering 2
Geen afvaller, niemand naar huis! Zouden die twee zich wel gerealiseerd hebben dat ze het heel slim hadden kunnen spelen en zo twee afleveringen veilig waren geweest voor dat rode scherm?
Ze hoefden alleen elkaar maar te kiezen en elkaar te vertrouwen. Maar dat is natuurlijk een punt. Want vertrouwen ze elkaar wel?
Misschien ben ik wel een van die twee met dat groene schijfje in handen... Dat vertrouwen is een lastige klus, dat snap ik ook wel. Want enerzijds moet je samenwerken en is er 1 persoon die van Pieter Jan de opdracht hoort en ga je alleen op zoek naar geld. En anderzijds laat niemand iets los over die vrijstelling.
Ik snap het wel, want in het begin van de vorige aflevering keek ik zelf nog wantrouwend om me heen bij ieder verdacht zuchtje. Het is een tricky spel... Ik doe mijn best.
1) Hij was wel de eerste in het gebouw he. Dat maakt het al een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef rene90 het volgende:
Jon lijkt me duidelijk niet de mol, als mol zijnde 1900 euro binnen brengen..dan ben je wel een slechte mol.
Ook Jon.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
1) Hij was wel de eerste in het gebouw he. Dat maakt het al een stuk makkelijker
2) Hij begon het halverwege te verneuken bij de uitleg van Rick
Welke naam had Anniek eigenlijk opgeschreven?
Allerlei kleine dingen, bv. bij de reuzenradopdracht heeft hij ontzettend lopen kloten, en geeft daar Rick de schuld van ("hij legt onduidelijk uit!"), terwijl Rick's uitleg heel helder was. Bij het Titanic-gebouw wilde hij per sé als eerste naar binnen. Dan kun je een boel uitvretenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zoals, want dan heb ik hier geheel overheen gekeken haha?
Froukje zou wel zo een underdog zijn trouwens..
Volgens mij ook Jon.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:46 schreef Terreros85 het volgende:
Welke naam had Anniek eigenlijk opgeschreven?
Zelfs dat zegt nog niet alles, gezien het feit dat hij er wel voor gezorgd kan hebben dat dat geld allemaal niet 'matchte' met het geld van de andere helft van de groep. Werd er niet erg veel wijzer van vandaag.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef rene90 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |