Motiveer dat eens? Volgens mij staat dat in de spelregels en het testprogramma is zo gemaakt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel als de mol een vrijstelling heeft....
En die had ze, dus of Anniek ging er niet uit, of niemand ging eruit..... ze kan dus prima de Mol zijn
Jammer dat zij de mol is, en dus tot de finale in het spel blijft. Zij was de enige die geen geld pakte samen met Anniek tijdens die opdracht in de titanic kantoren. Maar Anniek kreeg een rood scherm en kan de mol dus niet zijn. Dus dan blijft Paula over. Al blijf ik ook Froukje verdenken...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:47 schreef Liebe het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat ik (bijna) alle kandidaten supersuperleuk vind, en dat iedereen wat mij betreft de mol mag zijn. Behalve Paula. Die vind ik irritant.
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:47 schreef Liebe het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat ik (bijna) alle kandidaten supersuperleuk vind, en dat iedereen wat mij betreft de mol mag zijn. Behalve Paula. Die vind ik irritant.
Ik heb bij Paula een beetje zo'n Miloushka-gevoel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:51 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens.
Alleen ben ik bang dat Paula wel de mol is
Ze houdt zich steeds een beetje op de achtergrond en bemoeit zich nergens mee, maar heeft (volgens mij) ook nog niet echt voor geld in de pot gezorgd. Bovendien, met die groepsfoto's, iemand noemde het vorige week al een keer maar dan heeft ze steeds heel opvallend een groene ring om d'r vinger...
de mol krijgt gewoon altijd groen omdat hij de vragen allemaal goed heeft omdat die over hem/haarzelf gaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:51 schreef Borizzz het volgende:
De Mol krijgt ongeacht zijn antwoorden altijd groen en heeft een status aparte.
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb bij Paula een beetje zo'n Miloushka-gevoel.
Hij heeft niet al de vragen goed want hij zal niet als ze aan het filmen zijn (op de laptop) op zichzelf ofzo stemmen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
de mol krijgt gewoon altijd groen omdat hij de vragen allemaal goed heeft omdat die over hem/haarzelf gaan
Op wieisdemol.com wordt dacht ik altijd zo'n lijst bijgehouden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:56 schreef rene90 het volgende:
Nu twijfel ik toch over Jon, is dat niet handig om over elke kandidaat zijn / haar daden op een rij te zetten, en of hij / zij oorzaak is van veel geldverlies of voor hoeveel centen die persoon verantwoordelijk is?
Hans mag er wel uit inderdaad...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering! Ben alleen altijd bezig met de opdrachten zelf en niet met wie de Mol kan zijn, dus heb geen idee. Wat is die Hans trouwens een onsympathieke man zeg, bleh. Hoe hij deed over die vrijstelling enzo. Ken hem verder niet, maar maakte geen goede eerste indruk.
Dát is onzin: de mol krijgt altijd groen ook al zijn alle vragen fout. De Mol heeft geen belang bij de test en wat ie invult maakt dus niet uit. Hij hóeft niet alle vragen op waarheid te beantwoorden. Dat ie een status aparte heeft garandeert het groene scherm.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
de mol krijgt gewoon altijd groen omdat hij de vragen allemaal goed heeft omdat die over hem/haarzelf gaan
Daar geloof ik niks van, dan zou je nu 100% zeker weten dat Anniek het niet is en stel dat ze tot de laatste drie komt? Dan weet één persoon zeker wie de mol is. Zo werkt het niet volgens mij.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dát is onzin: de mol krijgt altijd groen ook al zijn alle vragen fout. De Mol heeft geen belang bij de test en wat ie invult maakt dus niet uit. Hij hóeft niet alle vragen op waarheid te beantwoorden. Dat ie een status aparte heeft garandeert het groene scherm.
Froukje presenteert toch het programma LLinke Soep?? Hierin gaat ze o.a. op bezoek bij BN'ers om te controleren hoe 'groen' ze zijn....quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:32 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Groene enveloppen, groene schermen..wat nog meer?
Wacht maar af.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, dan zou je nu 100% zeker weten dat Anniek het niet is en stel dat ze tot de laatste drie komt? Dan weet één persoon zeker wie de mol is. Zo werkt het niet volgens mij.
Wij praten over 7 weken wel verderquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dát is onzin: de mol krijgt altijd groen ook al zijn alle vragen fout. De Mol heeft geen belang bij de test en wat ie invult maakt dus niet uit. Hij hóeft niet alle vragen op waarheid te beantwoorden. Dat ie een status aparte heeft garandeert het groene scherm.
Als dat het geval was geweest hadden ze gewoon alle schermen groen laten zijn, zoals het normaal met vrijstellingen gaatquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Daar geloof ik niks van, dan zou je nu 100% zeker weten dat Anniek het niet is en stel dat ze tot de laatste drie komt? Dan weet één persoon zeker wie de mol is. Zo werkt het niet volgens mij.
Wel hoor! Is in het verleden wel vaker gebeurd dat een rood scherm toch mocht blijven vanwege vrijstelling.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wij praten over 7 weken wel verder![]()
Een kandidaat met een vrijstelling krijgt normaal ook nóóit een rood scherm
Inderdaad, ik weet niet hoe iedereen erbij komt dat de mol altijd een groen scherm heeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
De discussie alleen is al leuk!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wij praten over 7 weken wel verder![]()
Een kandidaat met een vrijstelling krijgt normaal ook nóóit een rood scherm
quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef RonBurgundy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet niet hoe iedereen erbij komt dat de mol altijd een groen scherm heeft.
Dus Yvon Jaspers kon dan zeker ook niet de mol zijn, omdat ze een rood scherm kreeg de eerste aflevering?
Helemaal niet. Ik herhaal nog even wat ik op de vorige pagina al heb gezegd, vorig jaar werd toch ook tegen Dennis gezegd:quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik ben alleen heel bang dat als t idd Anniek is (en ik gelijk hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:06 schreef Borizzz het volgende:
[..]
De discussie alleen is al leuk!
Over 7 weken idd. We zullen zien.
Oja kan ook, dacht dat ze eruit moest iig, is al weer lang geleden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Kreeg ze niet , er kwam toen alleen een percentage in beeld, geen rood
Ja dat deed ze goed.. wie weet kan zij de mol zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:56 schreef Sug4r het volgende:
Ja waarom kan de mol geen rood scherm krijgen? De mol kan niet uit het spel, maar omdat ze een vrijstelling had kan dat een echte mollenstreek zijn.
Ze speelt heel goed toneel.
Het valt mijn trouwens op dat iedereen zo goed liegt
héhé.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:12 schreef Irving het volgende:
Goeie TTOp de molfandag vorig jaar was overigens verteld dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen. Dus ik ga ervan uit dat dat dit jaar ook niet is
Volgens mij is ze gewoon echt dom.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef Irving het volgende:
Froukje: "Dus ik mag nu 100 dingen pakken"
Dit is de zoveelste slechte geimproviseerde actie van haar -.- Ik ben eruit![]()
Ik vond het ook wel een opmerkelijke uitspraak. Maar het kwam er vrij natuurlijk uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon echt dom.
Van nature dom zijn, dat is niet veel mensen gegund.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een opmerkelijke uitspraak. Maar het kwam er vrij natuurlijk uit.
Dan is deze waarschijnlijk al volquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Nizno het volgende:
* Nizno leest niets... alleen even tvpen... morgenavond kijken...
Maar Anniek heeft haar test hoogstwaarschijnlijk gezet op Sebastiaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik gok nog steeds op Sebastiaan, ook al is hij me iets te vaak in beeld en willen de makers het volgens mij laten lijken alsof hij de mol is.. Samen met Dennis overigens..
Dit is volgens mij de beste manier om erachter te komen wie de mol kan zijn en wie niet. Door te bedenken wat de beste positie is voor de mol.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
Even logisch gedacht, de mol wilt een positie om geld uit de pot te halen, bij de bus dus op de bus => hans en anniek
Bij het gebouw van de eerste groep, wilde de mol als eerste de munt vinden, dan stopte het spel en kon er geen geld meer worden gevonden: Sebastiaan
Bij groep twee deed het er niet toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |