abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65088108
Áls Anniek niet de mol was, zouden ze ws alle schermen gewoon groen hebben laten zijn, zodat we niet wisten wie de 2e vrijstelling had.. Normaal krijg je met een vrijstelling toch ook altijd gelijk een groen scherm?
Alleen maar afleiding, net als dat ze 'nee' zei op 'wil jij de mol zijn?'.
Al 2 dingen waardoor het grote publiek Anniek uitsluit als mol (op de 'nee' van Dennis werd weer veel meer focus gelegt waardoor iedereen dat dan wel weer verdacht vond)

Ik ga voor Anniek met 'r lichte koffer en lege enveloppen
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:51:02 #102
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65088111
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel als de mol een vrijstelling heeft....

En die had ze, dus of Anniek ging er niet uit, of niemand ging eruit..... ze kan dus prima de Mol zijn
Motiveer dat eens? Volgens mij staat dat in de spelregels en het testprogramma is zo gemaakt.
De Mol krijgt ongeacht zijn antwoorden altijd groen en heeft een status aparte.
Rest van de kandidaten spelen tegen het rode scherm. Bij gelijk antwoord telt de tijd die ze besteden aan het invullen van de test.

We zullen het aan het eind van de rit zien.
kloep kloep
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:51:18 #103
239082 Rubenaldo
Vedette in wording
pi_65088125
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:47 schreef Liebe het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat ik (bijna) alle kandidaten supersuperleuk vind, en dat iedereen wat mij betreft de mol mag zijn. Behalve Paula. Die vind ik irritant.
Jammer dat zij de mol is, en dus tot de finale in het spel blijft. Zij was de enige die geen geld pakte samen met Anniek tijdens die opdracht in de titanic kantoren. Maar Anniek kreeg een rood scherm en kan de mol dus niet zijn. Dus dan blijft Paula over. Al blijf ik ook Froukje verdenken...
pi_65088129
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:47 schreef Liebe het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat ik (bijna) alle kandidaten supersuperleuk vind, en dat iedereen wat mij betreft de mol mag zijn. Behalve Paula. Die vind ik irritant.
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens.
Alleen ben ik bang dat Paula wel de mol is
Ze houdt zich steeds een beetje op de achtergrond en bemoeit zich nergens mee, maar heeft (volgens mij) ook nog niet echt voor geld in de pot gezorgd. Bovendien, met die groepsfoto's, iemand noemde het vorige week al een keer maar dan heeft ze steeds heel opvallend een groene ring om d'r vinger...
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
pi_65088216
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:51 schreef Oplaatbatterij het volgende:

[..]

Dat ben ik eigenlijk wel met je eens.
Alleen ben ik bang dat Paula wel de mol is
Ze houdt zich steeds een beetje op de achtergrond en bemoeit zich nergens mee, maar heeft (volgens mij) ook nog niet echt voor geld in de pot gezorgd. Bovendien, met die groepsfoto's, iemand noemde het vorige week al een keer maar dan heeft ze steeds heel opvallend een groene ring om d'r vinger...
Ik heb bij Paula een beetje zo'n Miloushka-gevoel.
pi_65088257
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:51 schreef Borizzz het volgende:

De Mol krijgt ongeacht zijn antwoorden altijd groen en heeft een status aparte.
de mol krijgt gewoon altijd groen omdat hij de vragen allemaal goed heeft omdat die over hem/haarzelf gaan
pi_65088293
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik heb bij Paula een beetje zo'n Miloushka-gevoel.
Ik bedoel maar
"You should never underestimate the predictability of stupidity"
Mijn reviews
pi_65088327
Ja waarom kan de mol geen rood scherm krijgen? De mol kan niet uit het spel, maar omdat ze een vrijstelling had kan dat een echte mollenstreek zijn.
Ze speelt heel goed toneel.

Het valt mijn trouwens op dat iedereen zo goed liegt
pi_65088335
Nu twijfel ik toch over Jon, is dat niet handig om over elke kandidaat zijn / haar daden op een rij te zetten, en of hij / zij oorzaak is van veel geldverlies of voor hoeveel centen die persoon verantwoordelijk is?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:57:10 #110
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_65088378
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef Maartel het volgende:

[..]

de mol krijgt gewoon altijd groen omdat hij de vragen allemaal goed heeft omdat die over hem/haarzelf gaan
Hij heeft niet al de vragen goed want hij zal niet als ze aan het filmen zijn (op de laptop) op zichzelf ofzo stemmen..
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_65088403
Leuke aflevering! Ben alleen altijd bezig met de opdrachten zelf en niet met wie de Mol kan zijn, dus heb geen idee . Wat is die Hans trouwens een onsympathieke man zeg, bleh. Hoe hij deed over die vrijstelling enzo. Ken hem verder niet, maar maakte geen goede eerste indruk.
pi_65088409
Ik vind Anniek toch ook verdacht, volgens mij is ze helemaal niet zo dom als ze zich voordoet. En ze riep direct dat ze de lichtste koffer had, als ze deze opdracht van te voren wist heeft ze natuurlijk zo licht mogelijk gepakt om geen bagage kwijt te raken.
pi_65088422
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:56 schreef rene90 het volgende:
Nu twijfel ik toch over Jon, is dat niet handig om over elke kandidaat zijn / haar daden op een rij te zetten, en of hij / zij oorzaak is van veel geldverlies of voor hoeveel centen die persoon verantwoordelijk is?
Op wieisdemol.com wordt dacht ik altijd zo'n lijst bijgehouden.
pi_65088429
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuke aflevering! Ben alleen altijd bezig met de opdrachten zelf en niet met wie de Mol kan zijn, dus heb geen idee . Wat is die Hans trouwens een onsympathieke man zeg, bleh. Hoe hij deed over die vrijstelling enzo. Ken hem verder niet, maar maakte geen goede eerste indruk.
Hans mag er wel uit inderdaad...
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:59:21 #115
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65088468
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dát is onzin: de mol krijgt altijd groen ook al zijn alle vragen fout. De Mol heeft geen belang bij de test en wat ie invult maakt dus niet uit. Hij hóeft niet alle vragen op waarheid te beantwoorden. Dat ie een status aparte heeft garandeert het groene scherm.
kloep kloep
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:59:52 #116
239082 Rubenaldo
Vedette in wording
pi_65088491
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:58 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Hans mag er wel uit inderdaad...
Juist niet, echt zo'n iemand waaraan je je heerlijk kunt irriteren
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:00:26 #117
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65088525
Ben wel benieuwd naar de mystery gueast van morgen
kloep kloep
pi_65088542
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Dát is onzin: de mol krijgt altijd groen ook al zijn alle vragen fout. De Mol heeft geen belang bij de test en wat ie invult maakt dus niet uit. Hij hóeft niet alle vragen op waarheid te beantwoorden. Dat ie een status aparte heeft garandeert het groene scherm.
Daar geloof ik niks van, dan zou je nu 100% zeker weten dat Anniek het niet is en stel dat ze tot de laatste drie komt? Dan weet één persoon zeker wie de mol is. Zo werkt het niet volgens mij.
pi_65088543
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:32 schreef FictionalFenna het volgende:

[..]

Groene enveloppen, groene schermen..wat nog meer?
Froukje presenteert toch het programma LLinke Soep?? Hierin gaat ze o.a. op bezoek bij BN'ers om te controleren hoe 'groen' ze zijn....

Ze presenteert ook sinds 3 op Reis, en als je 3 op zijn kant legt krijg je een m en staat er (m)ol op reis..
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:02:54 #120
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65088626
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van, dan zou je nu 100% zeker weten dat Anniek het niet is en stel dat ze tot de laatste drie komt? Dan weet één persoon zeker wie de mol is. Zo werkt het niet volgens mij.
Wacht maar af.
kloep kloep
pi_65088717
quote:

[..]

Wij praten over 7 weken wel verder
Een kandidaat met een vrijstelling krijgt normaal ook nóóit een rood scherm
pi_65088726
Ik vond het wel een goede aflevering eigenlijk! Het zijn allemaal goede acteurs in ieder geval. Ik verdenk Rick en Paula. Spannend !
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_65088754
quote:

[..]

Als dat het geval was geweest hadden ze gewoon alle schermen groen laten zijn, zoals het normaal met vrijstellingen gaat
pi_65088757
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef Maartel het volgende:

[..]

Wel hoor! Is in het verleden wel vaker gebeurd dat een rood scherm toch mocht blijven vanwege vrijstelling.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:05:59 #125
240288 RonBurgundy
You stay classy
pi_65088779
quote:

[..]

Inderdaad, ik weet niet hoe iedereen erbij komt dat de mol altijd een groen scherm heeft.
Dus Yvon Jaspers kon dan zeker ook niet de mol zijn, omdat ze een rood scherm kreeg de eerste aflevering?
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:06:19 #126
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65088794
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef Maartel het volgende:

[..]

De discussie alleen is al leuk!
Over 7 weken idd. We zullen zien.
kloep kloep
pi_65088815
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef RonBurgundy het volgende:

[..]

Inderdaad, ik weet niet hoe iedereen erbij komt dat de mol altijd een groen scherm heeft.
Dus Yvon Jaspers kon dan zeker ook niet de mol zijn, omdat ze een rood scherm kreeg de eerste aflevering?

Kreeg ze niet , er kwam toen alleen een percentage in beeld, geen rood
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:07:05 #128
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_65088821
quote:

[..]

Helemaal niet. Ik herhaal nog even wat ik op de vorige pagina al heb gezegd, vorig jaar werd toch ook tegen Dennis gezegd:

bij 15 seconden. Maargoed, daar kunnen we waarschijnlijk eeuwig over door blijven discussiëren.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_65088847
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:06 schreef Borizzz het volgende:

[..]

De discussie alleen is al leuk!
Over 7 weken idd. We zullen zien.
Ik ben alleen heel bang dat als t idd Anniek is (en ik gelijk heb ) iedereen alleen maar reageert met 'ja, maar dat is kijkersbedrog!!!"
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:08:00 #130
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_65088868
Rood scherm is niks anders dan de meeste foute. De Mol kan dat gewoon zijn. Normaal is die dat niet omdat hij/zij gewoon alles netjes correct beantwoordt (en stel dat gaat fout, dan manipuleert de redactie dat gewoon), nu wordt alles fout geantwoord en is de Mol degene met de meeste fouten. Maar dat weten ze natuurlijk gewoon, dus zijn er geen consequenties aan, maar wel veel verwarring.

En nee, ik claim niet dat Anniek de Mol is, maar mensen die haar hierdoo uitsluiten zijn óf naïef, óf kennen het programma nog niet echt .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:08:06 #131
240288 RonBurgundy
You stay classy
pi_65088873
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:06 schreef Maartel het volgende:

[..]

Kreeg ze niet , er kwam toen alleen een percentage in beeld, geen rood
Oja kan ook, dacht dat ze eruit moest iig, is al weer lang geleden.

Maar staat er ergens dan dat de mol per definitie altijd een groen scherm moet hebben?
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:08:51 #132
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65088905
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:56 schreef Sug4r het volgende:
Ja waarom kan de mol geen rood scherm krijgen? De mol kan niet uit het spel, maar omdat ze een vrijstelling had kan dat een echte mollenstreek zijn.
Ze speelt heel goed toneel.

Het valt mijn trouwens op dat iedereen zo goed liegt
Ja dat deed ze goed.. wie weet kan zij de mol zijn.
pi_65089098
Goeie TT Op de molfandag vorig jaar was overigens verteld dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen. Dus ik ga ervan uit dat dat dit jaar ook niet is
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:14:57 #134
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65089199
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:12 schreef Irving het volgende:
Goeie TT Op de molfandag vorig jaar was overigens verteld dat de Mol nooit een rood scherm kan krijgen. Dus ik ga ervan uit dat dat dit jaar ook niet is
héhé.
kloep kloep
pi_65089255
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:49 schreef Irving het volgende:
Froukje: "Dus ik mag nu 100 dingen pakken"

Dit is de zoveelste slechte geimproviseerde actie van haar -.- Ik ben eruit
Volgens mij is ze gewoon echt dom.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 15 januari 2009 @ 22:26:00 #136
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_65089743
* Nizno leest niets... alleen even tvpen... morgenavond kijken...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_65089789
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Volgens mij is ze gewoon echt dom.
Ik vond het ook wel een opmerkelijke uitspraak. Maar het kwam er vrij natuurlijk uit.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:29:59 #138
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_65089931
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel een opmerkelijke uitspraak. Maar het kwam er vrij natuurlijk uit.
Van nature dom zijn, dat is niet veel mensen gegund.
kloep kloep
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:30:29 #139
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_65089949
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:44:47 #140
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_65090596
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:26 schreef Nizno het volgende:
* Nizno leest niets... alleen even tvpen... morgenavond kijken...
Dan is deze waarschijnlijk al vol
Ik was zo druk bezig een beetje chocola van de opdrachten te maken dat ik nog steeds geen flauw idee heb wie de Mol zou moeten zijn... Het veld is momenteel ook nog te groot en te onoverzichtelijk.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_65090871
ik weet niet of het al gezegd is, maar ik denk dat rick de mol is.
de gehele opdracht in het reuzenrad heeft hij persoonlijk gedeeltelijk laten mislukken door heel erg te treuzelen, en hele vage uitleg te geven. Ook in aflevering 1 kwam hij er niet uit met paula, wat de pot weer duizend euro kostte.
All I want is fucking you man
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:56:39 #142
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_65091104
Voorlopig blijf ik bij Rick als mol, maar Vivienne is ook wel kandidaat voor mij.
pi_65091427
Ik gok nog steeds op Sebastiaan, ook al is hij me iets te vaak in beeld en willen de makers het volgens mij laten lijken alsof hij de mol is.. Samen met Dennis overigens..
pi_65091460
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:04 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik gok nog steeds op Sebastiaan, ook al is hij me iets te vaak in beeld en willen de makers het volgens mij laten lijken alsof hij de mol is.. Samen met Dennis overigens..
Maar Anniek heeft haar test hoogstwaarschijnlijk gezet op Sebastiaan.
pi_65091605
Volgens mij is het niet zo dat de mol geen rood kan krijgen. Hij typt gewoon telkens de goede antwoorden in, en als hem dat uitkomt kan hij gemakkelijk rood krijgen door verkeerde antwoorden in te vullen. Maar ach, ik verdenk haar toch niet
Ik denk dat ze gewoon op één iemand die test heeft ingevuld, om zo alvast iemand uit te sluiten als mol. Ze kon er toch niet uit, want ze had die vrijstelling.
Rick is nog steeds mijn mol!
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:15:08 #146
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_65091855
Jongens, jongens, jongens....

Ten eerste: Natuurlijk kan de mol en rood scherm krijgen, zogenaamd om er op het nippertje met een vrijstelling in te blijven. Het programma gaat er juist om dat je niemand kunt vertrouwen en dit dus ook niet. Anniek kan nog best de mol zijn hoor.
Ten tweede: Ik heb Hans Schiffers wel eens ontmoet (ben bij hem in de uitzending geweest) en het is echt een verschrikkelijke aardige kerel.

Verder dit
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef rene90 het volgende:
Even logisch gedacht, de mol wilt een positie om geld uit de pot te halen, bij de bus dus op de bus => hans en anniek

Bij het gebouw van de eerste groep, wilde de mol als eerste de munt vinden, dan stopte het spel en kon er geen geld meer worden gevonden: Sebastiaan

Bij groep twee deed het er niet toe.
Dit is volgens mij de beste manier om erachter te komen wie de mol kan zijn en wie niet. Door te bedenken wat de beste positie is voor de mol.
Bij de eerste opdracht was dat duidelijk door bij de 2 kandidaten te horen met de minste bagage en bij de tweede opdracht inderdaad door bij de eerste groep te zitten óf door als eerste te gaan in de tweede groep. Maar daar heb je misschien minder invloed op, dus dat is gevaarlijk. Bovendien vond Jon veel geld, terwijl de mol toch wel het e.e.a zou laten verdwijnen.
Bij de reuzenradopdracht kon de mol alleen iets doen als hij beneden stond. Alleen van Dennis was dat zeker.

Op basis hiervan zou ik bijvoorbeeld Jon al zowat doorstrepen als mol (gevaarlijk ja ), aangezien die gewoon niet in een positie komt om te mollen en ook nog eens heel veel geld in de pot heeft gebracht.
Hans daarentegen bevond zich zowel in de eerste als in de tweede opdracht in de beste positie. Die vrijstelling hoefde hij natuurlijk niet te pakken, maar misschien heeft hij wel geld weggemaakt. Hij staat bij mij nog op nr. 1.
Sebastiaan kan het ook nog heel goed zijn. Niet vanwege de eerste opdracht, maar wel bij de 2e en duidelijk bij het reuzenrad.
Van Dennis denk ik eigenlijk niet dat hij de mol is. Tenminste, op dit moment dan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_65092291
Rick had trouwens als enige een rode muismat tijdens de test, terwijl de rest zwart had.. vreemd?
pi_65092406
Dennis is het in ieder geval niet

(tvp enzo )
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:30:36 #149
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_65092448
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef Tim86 het volgende:
Dennis is het in ieder geval niet
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:31:44 #150
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_65092487
Ik vond de 'ticket to paradise' hint voor Rick meteen overtuigen. Ik heb in deze aflevering niets gezien dat tegen het idee van hem als mol ingaat. Eigenlijk hoop ik dat hij eruit vliegt om het voor mij spannend te houden.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')