quote:
Groene vrijstellingen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:32 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Groene enveloppen, groene schermen..wat nog meer?
Raar dat ze er niet aan dachten om dan maar de rest van de kleren aan te trekken, zoals vorig jaar met de koffer-weeg proefquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:31 schreef -SG- het volgende:
Wel dom dat ze niet alles van die klerenlijn afhaalde.
Ja dat is wel heel erg nepperij voor ons als kijker...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon de verkeerde antwoorden invullen.
Aangezien de programmamakers al wisten dat iedereen een vrijstelling zou krijgen konden ze haar makkelijk een rood scherm geven (indien ze de mol is).
Zolang hadden ze ook niet... Maar volgens mij mocht het ook niet..quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Raar dat ze er niet aan dachten om dan maar de rest van de kleren aan te trekken, zoals vorig jaar met de koffer-weeg proef
Jon de Mol?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
Jammer dat Anniek bleef, erg irritant wijf is dat
Jon is de mol
Kan wel, je hebt alleen standaard alle antwoorden goed, je weet immers alles over jezelf, of niet dan. Anniek wist dat ze de vrijstelling had, ze kon zich dus heel onverdacht maken door expres alles fout te doen, als mol zijnde, en als kandidaat zijnde bijvoorbeeld alles op één persoon zetten die ze verdacht en zij weet dus nu dat dat niet de mol is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jaaa... Maar als mol kan je gewoon niet een rood scherm krijgen...
Sabastiaan is wel een acteur natuurlijk he, die kan heel geloofwaardig een rol neerzetten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:36 schreef Terreros85 het volgende:
Ik zie Sebastiaan helemaal niet als Mol. Ik denk juist dat hij er alles aan doet om het spel te winnen.
Jon of Rick, afgaande op de laatste aflevering.
Daar ben ik het niet mee eens. De mol krijgt nooit een rood scherm, altijd groen. Dus dat sluit Anniek juist uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:34 schreef Dalamar het volgende:
De mol weet dat er twee vrijstellingen zijn ingeleverd.
De mol kan expres "rood" krijgen, want iedereen gaat toch door.
Als de mol geen vrijstelling had, dan had deze al heel snel in beeld "rood" moeten krijgen, want zonder vrijstelling gaat deze door.
Het programma was slim geweest de mol rood te laten krijgen ALS de mol geen vrijstelling had.
Dus... Sebas of Anniek is de mol.
En het is Anniek.
De mol kan geen rood krijgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:34 schreef Dalamar het volgende:
De mol kan expres "rood" krijgen, want iedereen gaat toch door.
Anniekquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
Jammer dat Anniek bleef, erg irritant wijf is dat
Jon is de mol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |