En dan nog: als Sebastiaan zijn vrijstelling niet had ingeleverd, dan had ze weg gemoeten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Maar als ze de mol is kan ze toch geen rood scherm krijgen?
Tenzij het van tevoren was afgesproken dat ze de vrijstelling zou krijgen, maar dat kan ook weer niet echt want wat als iemand anders die envelop had gevonden
Jaaa... Maar als mol kan je gewoon niet een rood scherm krijgen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ze had toch de vrijstelling gevonden, dan kun je er toch gebruik van maken...?
Niet want zij had toch een vrijstelling...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nog: als Sebastiaan zijn vrijstelling niet had ingeleverd, dan had ze weg gemoeten.
ik zie juist overal groen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef FictionalFenna het volgende:
De kleur rood is best aanwezig:
- rode bus
- vlag van N-Ierland rood-wit
- bloody sunday
LIjkt me niet toch? Ze kan er immers nog een keer uit gaan. Vorig jaar telde zo'n ronde niet mee, geloof ik.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
Ik neem aan dat bij de prono anniek als 'deze ronde eruit' wordt gezien?
Dit kan goed in scene zijn gezet omdat ze toch al een vrijstelling had....quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:26 schreef -SG- het volgende:
Nou we weten sowieso 1 iemand wie niet de mol is.
Net als afgelopen seizoenen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef borisz het volgende:
Mol kan ook juist zich rustig houden omdat anderen het 'mollenwerk' gewoon doen.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
Let er bij het openen van volgende topics op dat spoilers niet in de topictitel horen.
O ja, dat is waarquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Niet want zij had toch een vrijstelling...
nee toch, dan kon ze toch haar eigen vrijstelling gebruiken (of heb ik niet opgelet)quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nog: als Sebastiaan zijn vrijstelling niet had ingeleverd, dan had ze weg gemoeten.
Dennis wordt bij mij ook steeds verdachter... met name omdat hij nogal stellig bij Hans ging zitten terwijl er veel meer mensen waren die geen tattoo's hadden...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef evert het volgende:
sebastiaan blijf ik bij.
overigens, dat anniek de vrijstelling had gevonden was in de aflevering al te zien, ze stopte iets in haar rugzak. maar shit, wat kan ze mooi liegen!
paula en vivienne vrij onopvallend, ook omdat ze natuurlijk gelijk al goed zaten in de draaimolen.
overigens, dat dennis moest beginnen en niet zijn eigen huisnummer en lengte al op papier heeft gezet etc. is ook wel opvallend.
Anniek zit er nog in. Lijkt me dus niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef -SG- het volgende:
Ik neem aan dat bij de prono anniek als 'deze ronde eruit' wordt gezien?
dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht je met een vrijstellingsding er sowieso in zou blijven (of er nu 1 of 2 ingezet zouden worden). Wat was eigenlijk het nut van de extra naam op de achterzijde...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon de verkeerde antwoorden invullen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:29 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Maar als ze de mol is kan ze toch geen rood scherm krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |