quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:48 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe zou t met Maricha gaan
Congratsquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef MarijeH het volgende:Heb mijn eerste cijfers van de toetsweek binnen. De resultaten waren goed
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef MarijeH het volgende:Heb mijn eerste cijfers van de toetsweek binnen. De resultaten waren goed
Superquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef MarijeH het volgende:Heb mijn eerste cijfers van de toetsweek binnen. De resultaten waren goed
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef MarijeH het volgende:Heb mijn eerste cijfers van de toetsweek binnen. De resultaten waren goed
zie je dubbelquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:02 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo... ff stoer doen met mijn tweede monitor...nu kan ik jullie dubbel zo goed zien
Jij komt ook uit Groningen ? Zal eerlijk zeggen dat het mij ook wel wat doetquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:08 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik vind dat wel lekker klinken: "Uit Groningen"
Doet me toch denken dat ik weer bij mijn roots ben
Ik kwam uit Groningen, sinds 3 jaar daar niet meer officieel woonachtig. Maar heb er een dikke 22 jaar gewoond.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij komt ook uit Groningen ? Zal eerlijk zeggen dat het mij ook wel wat doet.
Dan liggen je roots inderdaad wel in Grunnquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik kwam uit Groningen, sinds 3 jaar daar niet meer officieel woonachtig. Maar heb er een dikke 22 jaar gewoond.
Het is wel even wennen met dat icoontje... en gecondoleerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
niemand iets over Maricha gehoord?
*of zien jullie me gewoon niet meer met mn nieuwe avater*
Die 2e optie vind ik wel een beetje triestquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:13 schreef Dichterbijer het volgende:
De poll op RTV Noord over het glazen huis naar Groningen halen...
Leuk en goed voor de stad
862 (76.55%)
Zolang er geen overlast is
59 (5.24%)
Nee, laat ze ergens anders heen gaan
205 (18.21%)
moet ik die andere weer nemen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:12 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Het is wel even wennen met dat icoontje... en gecondoleerd![]()
Nee hoor... je ziet mij ook wel eens over het hoofdquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet ik die andere weer nemen?![]()
Prodigy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh echt?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:16 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Nee hoor... je ziet mij ook wel eens over het hoofd
alsof ie kon zien wat ik aan het doen was, maar toen hij dat tiepte was ik net aan de fles pepsi aan t lurkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:18 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Cola is alleen lekker op werk als je een suikerboost nodig hebt.
Pepsi is al helemaal ranzig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
alsof ie kon zien wat ik aan het doen was, maar toen hij dat tiepte was ik net aan de fles pepsi aan t lurken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |