Serieus.. ze hebben best wel vaak fouten.quote:Op woensdag 22 april 2009 19:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik kreeg vandaag mn eerste pakketje binnen en daar zat ipv de Superdry dogtags de sleutelhanger in van Superdry
Net even gemailed en ik hoef um niet terug te sturen en krijg volledige refund
[..]
Top service![]()
ja dit was een fout op de site zelf, verkeerde plaatje/prijs, de orderpicker kon hier niks aan doenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:18 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Serieus.. ze hebben best wel vaak fouten.
Ik heb 3x wat besteld en 3x was er iets mis (ander item geleverd, verkeerde kleur of verkeerde maat)
Hoe ze het oplossen is dan wel goed, maar ik vind het echt heel slordig.. ik heb liever in 1x mn bestelling goed.
Waren andere kleuren wel in de sale? Kan zijndat ze alleen 1 kleur in de sale gooienquote:Op donderdag 23 april 2009 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.
Als ik bij de sale naar schoenen ga, en als ik 'pink' aankruis komt er ook een paar platte roze canvas schoenen te staan. Die zou nu 8 pond zijn staat er, maar zodra je erop klikt zijn ze ineens 15 pond? (en ook geen 11,75 zoals de 'originele' prijs was)
Heeft iemand dit ook eens gehad? Of moet ik ze toch even mailen?
Edit; geen zin om te wachten, toch maar even direct gemailed.
Waarom laten ze dan ook de 'now 8 pounds' zien bij de roze alssie gewoon tussen de andere schoenen staat? Pas als je erop klikt geeft hij 15 pond aan. Wat ook weer een ander bedrag is dan de 11,75 die er ook nog bij staat als originele prijs.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:30 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Waren andere kleuren wel in de sale? Kan zijndat ze alleen 1 kleur in de sale gooien
Dat is wel apart ja maar waren er andere kleuren die 8pond kosten? Al antwoord op je mail?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom laten ze dan ook de 'now 8 pounds' zien bij de roze alssie gewoon tussen de andere schoenen staat? Pas als je erop klikt geeft hij 15 pond aan. Wat ook weer een ander bedrag is dan de 11,75 die er ook nog bij staat als originele prijs.
Ik heb nog geen antwoord op de mail, ik post het wel even als ik antwoord heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is wel apart ja maar waren er andere kleuren die 8pond kosten? Al antwoord op je mail?
Hmm dat is minder, andere kleuren niet mooi?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Hebbes, ()
De roze zijn gewoon 15 pond.
Nee,quote:Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hmm dat is minder, andere kleuren niet mooi?
Bij het model zit ie net zo strak of zelfs strakker:quote:
Ja ik heb um nu een paar uur aan en hij zit echt heerlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:38 schreef nout72 het volgende:
Hij zit perfect.
Niet te strak, maar mooi passend.
Te strak vind ik overigens alleen lelijk bij een super gespierd lichaam, dan wordt het al snel ordi...
Wanneer je niet meer zo bleek bentquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:34 schreef Miss_S het volgende:
Jurkje
[ afbeelding ]
Alleen wanneer trek je zoiets aan?
Dat zal nooit zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wanneer je niet meer zo bleek bent
Feestjes, wanneer je uitgaat... met een mooi stel hakken eronder.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:34 schreef Miss_S het volgende:
Jurkje
[ afbeelding ]
Alleen wanneer trek je zoiets aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |