abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66077319
Asos is meestal erg snel, heb altijd alles binnen een paar dagen binnengekregen. Meestal als het op voorraad is gaat het meteen de deur uit, ik had woensdagochtend al een verzendbevestiging!

Nooit echt slechte verhalen gehoord, behalve hier dan dat er een paar users zijn bij wie het niet zo snel ging in vorige topics.
Whatever I want.
pi_66077532
Dat klopt, ik heb 3 keer eerder besteld en het was steeds binnen een week binnen . Denk dat maandagochtend de verzendbevestiging komt of zo.
pi_66082762
quote:
Op zondag 15 februari 2009 11:15 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook nog besteld op 10 februari trouwens, met de 0.80 pond verzendkosten en ik had die dag 10 pond korting vanwege mn verjaardag. Gisteren binnengekomen en ik houd alles.

[ afbeelding ]
Dit shirt in het donker marine blauw met oranje letters voor vriend, staat niet meer op de site

[ afbeelding ]
Boots in het zwart

[ afbeelding ]
Tasje .
Die boots Staan ze nog op de site?
pi_66082905
Whatever I want.
pi_66087394
quote:
Op zondag 15 februari 2009 14:09 schreef PeRi het volgende:
Hier!
Dankje

Weet iemand hoe de maten van Asos eigen merk vallen? Ik heb normaal meestal 37,5
pi_66090567
Bij mij valt het altijd iets kleiner, dus ik bestel een maatje groter volgens de tabel op de site. Maar ik heb een hoge wreef dus waarschijnlijk ligt het daar aan.

Ik heb maat 40 = UK maat 7 maar bestel maat 8 dus. En deze laarzen zitten om mn enkel en 'been' goed, enkel wat los/groot bij de voet zeg maar niet vervelend los/groot, ik kan er wel prima mee lopen maar moet er geen uren mee gaan lopen denk ik.
Whatever I want.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 15 februari 2009 @ 18:34:59 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_66091715
Bij mij vielen de schoenen gewoon goed. Ik heb dus ook maat 40, en neem gewoon UK maat 7.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_66092657
Inmiddels ben ik deze tegengekomen

En aangezien de zomer er aan komt is dat misschien handiger

Ik heb smalle voeten en geen hoge wreef dus misschien moet ik toch voor 37 gaan....
pi_66092706
ik wil plimsolls kopen, maar ik weet niet goed welke maat ik moet nemen..
van chuck taylor allstars heb ik maat 39, van asics heb ik 40.
iemand ervaring met die maten?
pi_66109226
Als ik al m'n gegevens invul (adres, cc) kan ik dan zien wat m'n verzendkosten eventueel zouden zijn?
pi_66109347
Als je je gegevens invult wel ja volgens mij, cc hoeft nog niet dacht ik.
Whatever I want.
pi_66110638
"Your order has been dispatched"
pi_66114825
Mijn order is vorige week woensdag verzonden. Kan ik deze al snel verwachten? Via welke dienst wordt het pakket bezorgd, TNT?
pi_66116360
Ja, dan is ie waarschijnlijk vandaag of morgen binnen. In elk geval deze week nog. Ik geloof dat TNT het bezorgt ja, weet niet zeker meer.
pi_66120835
quote:
Op maandag 16 februari 2009 08:06 schreef PeRi het volgende:
Als je je gegevens invult wel ja volgens mij, cc hoeft nog niet dacht ik.
CC moest wel blijkbaar...Kwam anders niet verder
Hoe weet ik welke koers mijn credit card maatschappij rekent?
pi_66120917
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef VegaKip het volgende:

[..]

CC moest wel blijkbaar...Kwam anders niet verder
Hoe weet ik welke koers mijn credit card maatschappij rekent?
Je kunt de prijzen ook in euro's instellen
pi_66120949
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:15 schreef cikolata het volgende:

[..]

Je kunt de prijzen ook in euro's instellen
maar ponden is goedkoper
pi_66121589
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

maar ponden is goedkoper
gelukkig heb ik nog niks besteld
pi_66124325
quote:
Op maandag 16 februari 2009 15:16 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

maar ponden is goedkoper
Dat ligt er aan welke koers creditcard maatschappijen gebruiken, en of ze er nog extra geld voor vragen...
pi_66124626
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Dat ligt er aan welke koers creditcard maatschappijen gebruiken, en of ze er nog extra geld voor vragen...
Als je gewoon die ponden omrekent met de actuele koers hoef je minder te betalen dan als zij het voor je omrekenen in euro's in mijn geval.
pi_66124642
quote:
Op maandag 16 februari 200916:42 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Bel je cc maatschappij, die weten het antwoord? .

Welke koers gerekend wordt, ligt aan de dag waarop het afgeschreven wordt door Asos, valt echt niet te zeggen want het verandert met de dag natuurlijk. Meestal worden er ook geen extra kosten berekend, daar die 'kosten' meestal al zitten in het bedrag dat je jaarlijks voor je cc betaalt (als je die al betaalt, verschilt ook per c/maatschappij).
Whatever I want.
pi_66128671
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef PeRi het volgende:

[..]

Bel je cc maatschappij, die weten het antwoord? .

Welke koers gerekend wordt, ligt aan de dag waarop het afgeschreven wordt door Asos, valt echt niet te zeggen want het verandert met de dag natuurlijk. Meestal worden er ook geen extra kosten berekend, daar die 'kosten' meestal al zitten in het bedrag dat je jaarlijks voor je cc betaalt (als je die al betaalt, verschilt ook per c/maatschappij).
Ohwja dat kan ook

Ja inderdaad, de dag van de bestelling hoeft natuurlijk niet de dag van afschrijving te zijn....Mijn cc is gratis
pi_66206117
Pffffff...

Vandaag bestelling binnen, wel super snel (had maandag verzendbevestiging gehad), hebben ze me de verkeerde kleur schoenen toegestuurd. En de kleur die ik had besteld is nu uitverkocht (dat was hij ook al een paar uur nadat ik ze had besteld).
Ik heb een beetje het idee dat ze me gewoon maar de andere kleur hebben opgestuurd van 'oh dan vind ze die misschien ook wel mooi'... Maar ik moet mooi de verzendkosten terugbetalen, want die kleur vind ik spuuglelijk.

Te irritant, ik ben al 5 maanden op zoek naar mooie zwarte pumps en deze zitten ook nog erg goed..
pi_66206283
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 17:54 schreef NoralyZ het volgende:
Pffffff...

Vandaag bestelling binnen, wel super snel (had maandag verzendbevestiging gehad), hebben ze me de verkeerde kleur schoenen toegestuurd. En de kleur die ik had besteld is nu uitverkocht (dat was hij ook al een paar uur nadat ik ze had besteld).
Ik heb een beetje het idee dat ze me gewoon maar de andere kleur hebben opgestuurd van 'oh dan vind ze die misschien ook wel mooi'... Maar ik moet mooi de verzendkosten terugbetalen, want die kleur vind ik spuuglelijk.

Te irritant, ik ben al 5 maanden op zoek naar mooie zwarte pumps en deze zitten ook nog erg goed..
Ik zou er voor zorgen dat je die verzendkosten ook gewoon terugkrijgt. Het is niet jouw fout.
pi_66206664
Nee, ik heb ze net gemaild.
Het is ook al de derde keer dat ik een verkeerd item ontvang. De eerste keren denk ik nog ah, t is menselijk en t heeft geen haast, maar nu vind ik het wel vaak worden.. het is ook niet zo dat ik iets verkeerds heb besteld, het is steeds hun fout inderdaad.
Heb ze een mailtje gestuurd dat ik wel op prijs zou stellen als ze mn verzendkosten betalen of een korting geven. Overigens is de kleur die ik wilde nu wel weer beschikbaar, dus die wil ik eigenlijk wel hebben.

Ik ben benieuwd wat ze terugsturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')