Die bootsquote:Op zondag 15 februari 2009 11:15 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook nog besteld op 10 februari trouwens, met de 0.80 pond verzendkosten en ik had die dag 10 pond korting vanwege mn verjaardag. Gisteren binnengekomen en ik houd alles.
[ afbeelding ]
Dit shirt in het donker marine blauw met oranje letters voor vriend, staat niet meer op de site
[ afbeelding ]
Boots in het zwart
[ afbeelding ]
Tasje.
CC moest wel blijkbaar...Kwam anders niet verderquote:Op maandag 16 februari 2009 08:06 schreef PeRi het volgende:
Als je je gegevens invult wel ja volgens mij, cc hoeft nog niet dacht ik.
Je kunt de prijzen ook in euro's instellenquote:Op maandag 16 februari 2009 15:13 schreef VegaKip het volgende:
[..]
CC moest wel blijkbaar...Kwam anders niet verder
Hoe weet ik welke koers mijn credit card maatschappij rekent?
maar ponden is goedkoperquote:Op maandag 16 februari 2009 15:15 schreef cikolata het volgende:
[..]
Je kunt de prijzen ook in euro's instellen
Dat ligt er aan welke koers creditcard maatschappijen gebruiken, en of ze er nog extra geld voor vragen...quote:
Als je gewoon die ponden omrekent met de actuele koers hoef je minder te betalen dan als zij het voor je omrekenen in euro's in mijn geval.quote:Op maandag 16 februari 2009 16:42 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke koers creditcard maatschappijen gebruiken, en of ze er nog extra geld voor vragen...
Bel je cc maatschappij, die weten het antwoord?quote:Op maandag 16 februari 200916:42 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke koers creditcard maatschappijen gebruiken, en of ze er nog extra geld voor vragen...
Ohwja dat kan ookquote:Op maandag 16 februari 2009 16:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bel je cc maatschappij, die weten het antwoord?.
Welke koers gerekend wordt, ligt aan de dag waarop het afgeschreven wordt door Asos, valt echt niet te zeggen want het verandert met de dag natuurlijk. Meestal worden er ook geen extra kosten berekend, daar die 'kosten' meestal al zitten in het bedrag dat je jaarlijks voor je cc betaalt (als je die al betaalt, verschilt ook per c/maatschappij).
Ik zou er voor zorgen dat je die verzendkosten ook gewoon terugkrijgt. Het is niet jouw fout.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:54 schreef NoralyZ het volgende:
Pffffff...
Vandaag bestelling binnen, wel super snel (had maandag verzendbevestiging gehad), hebben ze me de verkeerde kleur schoenen toegestuurd. En de kleur die ik had besteld is nu uitverkocht (dat was hij ook al een paar uur nadat ik ze had besteld).
Ik heb een beetje het idee dat ze me gewoon maar de andere kleur hebben opgestuurd van 'oh dan vind ze die misschien ook wel mooi'... Maar ik moet mooi de verzendkosten terugbetalen, want die kleur vind ik spuuglelijk.
Te irritant, ik ben al 5 maanden op zoek naar mooie zwarte pumps en deze zitten ook nog erg goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |