helaas past het jurkje niet, maar dat kettinkje is schattig (wel tegen de nek aan) en de schoenen zijn liefde <3 lopen supergoed door de plateau voor, had ik niet verwachtquote:
Nice, altijd fijn als die dingen passen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb mn schoenen binnen,.
En ze passen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 18:18 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Nice, altijd fijn als die dingen passen.
Ik ga binnenkort ook weer eens een bestelling doenalleen nog even wachten tot mijn bankrekening weer aangevuld is.
Als je het ook voor 1euro kan terugsturen kan je ze beiden nemen en dan kijken welke het best past,quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:02 schreef ecstasy het volgende:
Ja, die 1 euro aan verzendkosten komt mooi uit zeg! Maar, weet iemand hoe de jeans (van ASOS zelf) vallen? Normaal heb ik een maat 28 (of 36), zal ik dan een UK8 of 10 nemen?
Dat is nog eens een goed ideequote:Op donderdag 29 januari 2009 19:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je het ook voor 1euro kan terugsturen kan je ze beiden nemen en dan kijken welke het best past,.
Mail ze,quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:04 schreef ecstasy het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goed ideeZou het?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:06 schreef sombogywogy het volgende:
[ afbeelding ]
zou ik die voor onder een pak dragen kunnen kopen??
Allein online!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:05 schreef blue_star het volgende:
Heeft asos ook winkels in Londen of is het echt alleen een online shop? Ik kan op de site geen overzicht van winkels vinden namelijk.
De halve wereld?quote:Op donderdag 12 februari 200911:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Nou inderdaad.. Hoeveel mensen hebben er nu een creditcard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |