quote:
Op donderdag 22 januari 2009 00:35 schreef Taurus het volgende:[..]
Ik snap die anti-houding ook niet zo..
Ik heb eerlijk gezegd ook nooit domme uitspraken uit haar mond gehoord, echte quotes kunnen die Sylvie-bashers niet geven toch? Zijn mij althans niet bekend. Ik denk dat het vooral ligt aan haar uitstraling, die wellicht iets te zelfverzekerd is. Ze heeft niets kwetsbaars, dat wekt niet snel de sympathie van mensen.
En mooi is ze ook

Objectief gezien, zelfs.
"Simpele softijsjes zijn mijn grootste zonde. Heerlijk! Zo nu en dan gun ik mijzelf er eentje en eet dan zelfs het hoorntje op."
Over de Hermes Birkin bag:
"Ik bezit drie kleuren: wit, zwart en oranje. Toen een vriendin mij sms'te dat in de P.C. Hooftstraat een oranje variant in de etalage prijkte, heeft mijn styliste hem meteen voor me gehaald. Was leuk voor tijdens het Europees Kampioenschap van Raf!"
"Ik ben gezegend met een mooie huid en mijn zoontje Damián heeft wat dat betreft mijn genen. Om onze huidjes in optimale conditie te houden, smeer ik rijkelijk met cremes en bodybutters. De bekende Amerikaanse keten Sephora lijkt meer op een snoepwinkel dan op een cosmeticazaak en heeft nu ook een winkel in Utrecht geopend. Handig, hoef ik niet meer naar New York te vliegen voor mijn beautyfavorieten."
"Ik beperk me tot de fruitsmoothies van rode vruchten. Lekker fris, 100% gezond en daardoor geen zonde voor mijn figuur."
"Mode is mijn grootste hobby. Omdat ik weet dat fotografen op de loer liggen als ik wedstrijden van Raf bezoek, maak ik op zo'n moment mijn outfit altijd tribunewaardig."
"Multibrandstore Unger in Hamburg is in één woord fabulous! Ze houden maatje XS graag voor me apart en eens per seizoen sla ik groot in."
"Elke vrouw zou er minstens één moeten hebben: de Kelly Bag van Hermes. Net even compacter dan de Birkin. Ik heb een zwarte en behandel haar als een kindje. In de kroeg zet ik haar niet op de grond en 's avonds mag ze terug in de originele dust bag."
"De Louis Vuitton cream clutch is groot genoeg om al mijn essentials te herbergen."
"Verder lopen er hulpjes rond die desgevraagd je gezicht verkoelen met een Evian verstuiver en ook de badlakens zijn dusdanig gekoeld dat je je daarmee lekker opfrist."
"Met vriendin Petra van Bremen vlieg ik minstens drie keer per jaar naar de Côte d'Azur. Meidenvakanties zijn dat: het enige wat we doen is zonnebaden, winkelen, sushi eten en natuurlijk champagne en Bellini's drinken."
"Luister, een week lang op een onbewoond eiland onder een palmboom zitten is leuk, maar Raf kent me langer dan vandaag. De tweede week van onze huwelijksreis was meer Sylvie's way en stond in het teken van shoppen!"
"Hier is het zien én gezien worden, een spelletje waar ik graag aan mee doe!"
"Handdoekje-aan-handdoekje liggen op Playa del Carmen is niets voor mij. Daarom huur ik liever een villa aan de Costa Careyes. Deze onderkomens hebben gemiddeld zes slaapkamers en evenzoveel badkamers, dus genoeg ruimte om mijn spullen uit te stallen."
"Veertien dagen St. Tropez betekent veertien bikini's mee."
"Mijn nieuwste aanwinst is een maatje 24 Citizens of Humanity die mooi, nauwsluitend valt."
Bron: Beau Monde juli 2008
Genoeg?