LS??quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Whahaaaaaaaaa ze stonden onderaan m'n factuur al helemaal klaar
Ik had ergens gezegd dat ik met alle liefde een bepaalde user met een voorliefde voor foute bankstellen aan mijn trekhaak met zijn muil op de slecht afgewerkte snelwegen in duitsland wilde trekken, maar dat was vroeger, toen ik nog onbezonnen en ondoordacht te werk ging

Nouja bij 1 staat : Creatief, dat dan weer wel als commentaar en bij de ander staat hi-la-risch maar dat kan sarcasme zijnquote:

neequote:
 LS is lief!
  LS is lief!

En nu heb ik trek in een peuk
  En nu heb ik trek in een peuk   

En dat mag niet omdat je een wond in je mond hebt???quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef Deisyy het volgende:
De tandarts heeft me zeer gedaanEn nu heb ik trek in een peuk

Nee ik heb gelukig geen wond in mijn mond, maar ben 4 maanden geleden gestopt met roken, dus zou wel zonde zijnquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef blomst het volgende:
[..]
En dat mag niet omdat je een wond in je mond hebt???

Tuuluk is dat zonde, niet doen dus. Hoe is het met Donald?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Nee ik heb gelukig geen wond in mijn mond, maar ben 4 maanden geleden gestopt met roken, dus zou wel zonde zijn

Het leukste van een abb. vind ik. En die advertenties weghalen natuurlijk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:28 schreef Dementor het volgende:
En meer foto's in je fotoboek plaatsen.

Foto!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het leukste van een abb. vind ik. En die advertenties weghalen natuurlijk.
Ik lig in mijn nieuwe fatboy en kan er niet zo goed meer uitkomen.. Maar leuk is ie wel!

Ik keek vanmiddag even naar de school van Prem en volgens mij hadden die kindjes zo'n fatboy gesloopt met als gevolg duizenden ( ja duizenden) witte bolletjes over de vloer maar volgens mij kun je navullingenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Heb m'n camera niet bij de hand, maar deze is het:
[ afbeelding ]
 kopen voor die dingen.
 kopen voor die dingen.

Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:30 schreef Gert het volgende:
Lekker lounge easy listening plaatje, vooral voor Huub-soppers.

Oud lijk.quote:

Hang
 Hang   

Feest vieren, comme toujours!quote:

Het is rustig inderdaad.quote:

quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is rustig inderdaad.

Ik heb 5 notes trwns, +2 sinds november.
 5 echt waar
  5 echt waar   Dat beloofd wat
  Dat beloofd wat   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |