En meteen ook een pimpabonnement!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef versabommie het volgende:
ZO! ik heb me d'rin laten naaien voor die paar euro en nu wil ik verdomd nach mal mijn notes zien![]()
Hoe doen ik dat?
Mijn abonnement loopt over een dikke maand alweer af.quote:Bij het afsluiten van een full of pimp abonnement kun je je notes ook éénmalig inzien. Je hoeft dan niet apart ¤ 4,50 te betalen.
Klik in dat geval hier en neem een full of pimp abonnement.

Als de betaling binnen is krijg je als het goed is een linkje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef versabommie het volgende:
ZO! ik heb me d'rin laten naaien voor die paar euro en nu wil ik verdomd nach mal mijn notes zien![]()
Hoe doen ik dat?

Wat ben jij dan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En meteen ook een pimpabonnement!
Op die notes pagina bij abonnementen staat dit:
[..]
Mijn abonnement loopt over een dikke maand alweer af.

Yep, ik wilde ook geen tagje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:14 schreef Dementor het volgende:
Oja dat tagje kun je laten verwijderen he.

Die zie je dan toch gelijk?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef versabommie het volgende:
Hoe doen ik dat?

Waar dan?quote:

Zo van, gefeliciteerd met de aankoop, kijk hier eenmalig de notes in. Toch?quote:

Je kunt nu mensen blokkeren maar dan moet niemand ze quoten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:21 schreef versabommie het volgende:
En wat kan ik nu eik? Eerlijk gezegd wilde ik gewoon die notes zien, en dan neem ik maar gelijk dat pimpding anders ga ik over een week huilie doen omdat ik weer iets niet kan wat een ander wel kan enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |