Nigeria.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:11 schreef l3laster het volgende:
naar welk land moet je het overmaken?
Nee, maar dan gaat de ontvangende partij klagen dat zij geld moeten betalen voor jouw overboeking.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:21 schreef splendor het volgende:
Het is vreemd dat ze een hele rij verschillende IBAN nummers hebben, net alsof ze in elk land een aparte rekening hebben. Normaal heeft een bedrijf 1 IBAN nummer en kan vanuit elk land daar geld naar worden overgemaakt.
Kies wel voor SHARED, dan betaal je geen extra kosten bij buitenlandse overboeking binnen Europa.
binnen de eu is SHARED betalings verkeer kosteloos.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:35 schreef Dahoo het volgende:
[..]
Nee, maar dan gaat de ontvangende partij klagen dat zij geld moeten betalen voor jouw overboeking.
Lijkt me ook niet handig
Alleen moet hij het overmaken naar Nigeria.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:39 schreef DoctorB het volgende:
[..]
binnen de eu is SHARED betalings verkeer kosteloos.
Nee joh, niet naar Nigeriaquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:08 schreef Dahoo het volgende:
[..]
Alleen moet hij het overmaken naar Nigeria.
Ik studeer in Engeland en ik moet ook gewoon 'Wereldbasis' tarief betalen als ik geld overmaak, dus wel kosten, terwijl Engeland officiëel wel bij de EU aangesloten is.
maar niet bij de EMUquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:08 schreef Dahoo het volgende:
[..]
Alleen moet hij het overmaken naar Nigeria.
Ik studeer in Engeland en ik moet ook gewoon 'Wereldbasis' tarief betalen als ik geld overmaak, dus wel kosten, terwijl Engeland officiëel wel bij de EU aangesloten is.
Maar ik moet toch juist naar een IBAN van de bank vermelden waar ik het naar overboek?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:17 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Nee joh, niet naar Nigeria
Wizz Air Hungary Airlines Ltd.
Airport Business Park C2, Lőrinci út 59.
2220 Vecsés, Hungary
Dus gewoon Euro-overboeking.
Even het linkje hierboven aanklikken, zorgen dat je IBAN ok is en boeken maar.
+quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:44 schreef Gummibeer79 het volgende:
Yep, maar dat is toch Wizz-air?
En die zit niet in Nigeria?
je hebt de IBAN nodig (de internationale versie van een bankrekeningnummer) enquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:41 schreef XiChico het volgende:
[..]
Maar ik moet toch juist naar een IBAN van de bank vermelden waar ik het naar overboek?
Het 'account number' dat bij Nederland staat moet je invullen onder IBAN, en het 'swift' nummer onder BIC/SWIFT. En je moet voor 'Kosten delen' (SHA) kiezen, dan is de overboeking gratis.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:09 schreef XiChico het volgende:
Op deze pagina staat hoe je dient te betalen (Netherlands staat er tussen):
http://wizzair.com/useful_information/bank_transfer_payment/
Maar als ik een van die nummers invul bij Rabobank internetbankieren krijg ik de melding:
! Dit is een foutief IBAN. Een betaalopdracht met een foutief IBAN kan niet worden uitgevoerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |