quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en het volgende topic niet met 'Gijsjes neuken de secretaresse', daar komen teveel newbies op af
10 jaar geleden werkte ik in een game-winkel. Ik versloeg toen uitdagers met Street Fighter II op de SNES,... met een handquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, een veteraan! Dan voelt het des te beter als ik je in elkaar timmer
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Zo te zien heeft Sjo ruzie met zijn weblog!
Lukt het Gijs?
Je praat GeenStijls!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:10 schreef Magneet het volgende:
dat doet B wel fixen als hij hier is.
Ik zei het nogquote:
Oeh, zo goed ben ik nooit geweestquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
10 jaar geleden werkte ik in een game-winkel. Ik versloeg toen uitdagers met Street Fighter II op de SNES,... met een handMensen geloofde het toen echt niet,... ik hield de pad met een hand vast en configureerde maar 1 sla knop bij mijn wijsvinger. Zelfs de dragon punch kwam eruit wanneer nodig.
Echter,... dat is lang geleden en ik ben bang dat ik dat niveau niet meer haal. Werd 3e ooit in een toernooi waar mijn werkgever me voor ingeschreven had
quote:nee! Mijn PHP per ongeluk verneukt
Weest gerust,.... mijn reet werd kansloos geschopt met Street Fighter XBLA!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeh, zo goed ben ik nooit geweest
Doen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reminds me, dat moet ik ook maar gaan doen eigenlijk
ja maar doe er niet extreem veel mee, af en toe wat rammelen. Gebruik het domein meer voor de plaatjes van de koters enzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef Sjotime het volgende:
Hoe is het met jouw Blog eigenlijk Magneet? Wat was dat ook alweer,... magneet.org toch?
Pfoe. Ik won in Leipzig nog van een Duitse journalist tijdens SFIVquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weest gerust,.... mijn reet werd kansloos geschopt met Street Fighter XBLA!
Dit riekt naar klappen Noot! In mijn richting,... maar ik zal me verdedigen Gijs,... Party mode ofzo zou geniaal zijn. Met zijn alleen om de beurt tegen elkaar of als tag-team tegen anderenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfoe. Ik won in Leipzig nog van een Duitse journalist tijdens SFIVOnline met Mortal Kombat won ik 1 op de 3 potjes, veel mensen met de kansloze Smoke combo die niet te blokken is
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:14 schreef Magneet het volgende:
ik maak voor ik grote changes maak op mijn sites altijd een backup
Je zult zien dat je het eerste potje makkelijk wint ofzo, dat soort dingen gebeurt mijquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dit riekt naar klappen Noot! In mijn richting,... maar ik zal me verdedigen Gijs,... Party mode ofzo zou geniaal zijn. Met zijn alleen om de beurt tegen elkaar of als tag-team tegen anderen
Gijs ik ben er een vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs je wilt niet weten hoeveel mensen er zijn die nooit een backup maken van hun sites.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarom juist, zo is het tenminste een echte Magneet titel
![]()
Ja! Dat zijn inderdaad leuke ludieke acties.. meet dat breeduit dat is lachenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:43 schreef Sjotime het volgende:
Kijk,... zo zie ik Geenstijl graag![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_geenstijl_aan.html
En gewoon grappig en leuk geschreven! Dat Vara Soa stukje was echt een dieptepunt!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja! Dat zijn inderdaad leuke ludieke acties.. meet dat breeduit dat is lachen
Het had grappig geweest als er een pauze in de blog gezeten had om aan te geven dat die software weer opkwam. Jammer gemiste kans.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het had grappig geweest als er een pauze in de blog gezeten had om aan te geven dat die software weer opkwam. Jammer gemiste kans.
Te makkelijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het had grappig geweest als er een pauze in de blog gezeten had om aan te geven dat die software weer opkwam. Jammer gemiste kans.
Kepler, Master of Science!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:32 schreef kepler het volgende:
Meest nutteloze werk ooit gedaan vandaag
Ik was bijrijder van een NS-automaten reparateur, en ik hoefde echt niks te doenBeetje meerijden en kijken hoe hij de automaten weer fixed
Van de week moest ik klerenhangers sorteren bij de Bijenkorfquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kepler, Master of Science!
Daar kun je het tenminste nog normaal wegspoelen toch?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef kepler het volgende:
....
Ik heb per ongeluk de kat opgesloten vandaag (katteluikje is dus kapot, wist ik niet). Nu heeft tie in de douche gescheten. En stinken dat het doet![]()
haha, dat zei mn broertje ook alquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar kun je het tenminste nog normaal wegspoelen toch?Stel je voor dat ie in je bed had gescheten!
Ik had op je kussen gepoeptquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:01 schreef kepler het volgende:
....
Ik heb per ongeluk de kat opgesloten vandaag (katteluikje is dus kapot, wist ik niet). Nu heeft tie in de douche gescheten. En stinken dat het doet![]()
Was je van plan om te verhuizen dan? Tot die tijd merk je er niks van hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef Bastard het volgende:
Tuurlijk, ik koop eens een huis.. na 20 jaar waarde verlies .. leven
Nou ja boeien ook.. je moet toch ook wonen en de komende 30 jaar geen huurstijging zal ik maar denken.
Nee, maar over een jaar of 7 misschien wel en dan zou het leuk zijn als je huis meer waard is gewordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Was je van plan om te verhuizen dan? Tot die tijd merk je er niks van hoor.
Wel lagere WOZ-belasting dit jaar!
In Dubai is de zeepbel ook uit elkaar geklapt.
http://www.rtl.nl/compone(...)_dubai.avi_plain.xml
Ik vond Bioshock heel erg mooi, prachtige setting alleen voor mij 2 grote minpunten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren Feeding Frenzy 2 gekocht.
Van de week Bankshot Billiards 2 aangeschaft en Bioshock uitgespeeld.
Cool spel, ga hem nog een keer spelen.
Als het goed is krijg ik volgende week Mirror's Edge binnen, en ik heb ook nog Dead Space liggen. Volgende maand ook de DLC van Fable 2 en Fallout 3 halen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren Feeding Frenzy 2 gekocht.
Van de week Bankshot Billiards 2 aangeschaft en Bioshock uitgespeeld.
Cool spel, ga hem nog een keer spelen.
Die komt eind van het jaar, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:07 schreef Bastard het volgende:
Ik las iets over CoD: Modern Warfare 2 Gijs!![]()
Let op de middelvinger naar het Westen.quote:You Won't Play Final Fantasy XIII Until 2010
Waiting for the latest instalment in the Final Fantasy series? Great! You just keep on waiting, because Square Enix boss Yoichi "Imperial Hot" Wada has said it won't be out in the West until 2010.
Speaking with Reuters, Wada confirms that while the Japanese release of Final Fantasy XIII (which is exclusive to the PS3) will take place in 2009, the Western release - which will appear on both the PS3 and Xbox 360 - won't go down until at least April 2010.
Or, in a way I can put it to maximise disappointment, over a year away.
http://kotaku.com/5132555(...)tasy-xiii-until-2010
Feeding Frenzy 2 voornamelijk voor kuiken gekocht, die zat steeds al de trial te doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik volgende week Mirror's Edge binnen, en ik heb ook nog Dead Space liggen. Volgende maand ook de DLC van Fable 2 en Fallout 3 halen!
GamesIk ben voor het eerst in mijn leven 3 games aan het afwisselen! En het bevalt prima! Verveelt de ene, dan ga ik verder met de andere, en omgekeerd! Heerlijk! Waarom doe ik dit niet al veel langer.
Mijne is zwaar verslaafd aan Peggle, maar die speelt ze gelukkig op de laptop. Komt dit jaar ook op XBLM geloof ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Feeding Frenzy 2 voornamelijk voor kuiken gekocht, die zat steeds al de trial te doen.
Mirrors edge is echt best wel een weird spel Gijs..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik volgende week Mirror's Edge binnen, en ik heb ook nog Dead Space liggen. Volgende maand ook de DLC van Fable 2 en Fallout 3 halen!
GamesIk ben voor het eerst in mijn leven 3 games aan het afwisselen! En het bevalt prima! Verveelt de ene, dan ga ik verder met de andere, en omgekeerd! Heerlijk! Waarom doe ik dit niet al veel langer.
Heb je haar dat braintraining spel ook al laten doen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Feeding Frenzy 2 voornamelijk voor kuiken gekocht, die zat steeds al de trial te doen.
Ja komt niet echt veel uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mirrors edge is echt best wel een weird spel Gijs..![]()
Voor mij persoonlijk is er weinig op het moment.. misschien volgende maand Racer Pro, die schijnt erg erg pittig te zijn.. serieus realistische racer.. dus zou leuk kunnen zijn!
Ik las ook iets over een soort van Mass Effect shooter/rpg wat er aan komt.. geen vaste vormen nog van gezien.. kan leuk zijn ergens dit jaar.
Voor de rest is gewoon doorteren op wat je hebt liggen vlgs mij..
Engels Gijs dat trekt kuiken niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je haar dat braintraining spel ook al laten doen?
Ik vond de demo geweldig. Beetje trial and error, maar als je het eenmaal doorhebt geeft het echt een kick als je zo'n level in 1x doorrent.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:
Mirrors edge is echt best wel een weird spel Gijs..![]()
Alpha Protocolquote:Voor mij persoonlijk is er weinig op het moment.. misschien volgende maand Racer Pro, die schijnt erg erg pittig te zijn.. serieus realistische racer.. dus zou leuk kunnen zijn!
Ik las ook iets over een soort van Mass Effect shooter/rpg wat er aan komt.. geen vaste vormen nog van gezien.. kan leuk zijn ergens dit jaar.
Pffff...voor de komende maanden heb ik nog meer dan genoeg liggen. En dan heb ik het nog niet over de games die ik eigenlijk nog een tweede keer wil spelen.quote:Voor de rest is gewoon doorteren op wat je hebt liggen vlgs mij..
Nieuwe games die met aanspreken zijn Killzone 2, Resident Evil 5 en StreetFighter IV.quote:
Operation Flashpoint inderdaad.. ziet er ook lekker uit! Dus we wachten eigenlijk op nieuwe shooters op de 360.. er zijn er nog te weinig van gijsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja komt niet echt veel uit.
Heb wel zin in Operation Flashpoint 2.
Verder natuurlijk CoD6, misschien een nieuwe Ghost Recon.
Anders maar ff in de buget bakken kijken, liggen toch nog wel zat spellen die ik wel es wil spelen.
Maar gewoon makkelijk engels met een plaatje er bij voor de uitleg ook niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Engels Gijs dat trekt kuiken niet.
Tis een realistische shooter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Operation Flashpoint inderdaad.. ziet er ook lekker uit! Dus we wachten eigenlijk op nieuwe shooters op de 360.. er zijn er nog te weinig van gijs![]()
Ik wil dat spel .. dammit ben de naam kwijt.. die orange box nog weer eens verder spelen!
Nog een dik jaar ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:11 schreef Strolie75 het volgende:
Cho...
[..]
Let op de middelvinger naar het Westen.
[ afbeelding ]
StreetFighter IV blogquote:
Krijg het editen voor gebruikers van comments niet voor elkaar! En ook de quotes zoals Noot die heeft niet goed. Noot's quotes zijn italic en grijs,..... zoals het hoort!quote:
Gijs,... die teksten staan in je .php files. Ik heb alles handmatig aangepast via de editor. Is even klooien, maar te doen. Alleen met alt teksten (mouse over link) zijn nog Engels,.... geen idee waar Wordpress dat vandaan haaltquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, heb je dezelfde reply/quote plugin als ik? If so, hoe heb je ze op Nederlands gezet? Waaaaaar vind ik die functie in mn php files?
Ik weet dat ik het handmatig moet aanpassen, heb m'n hele blog al zitten uitpluizen voor alle Engelse termen. Enige dat ik niet kan vinden is dus 'reply' als pure tekst...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs,... die teksten staan in je .php files. Ik heb alles handmatig aangepast via de editor. Is even klooien, maar te doen. Alleen met alt teksten (mouse over link) zijn nog Engels,.... geen idee waar Wordpress dat vandaan haaltMaar nee,.... er is geen Nederlandse optie!
Zoek naar de naam van de knop, dan zit je al in de buurt denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, heb je dezelfde reply/quote plugin als ik? If so, hoe heb je ze op Nederlands gezet? Waaaaaar vind ik die functie in mn php files?
Je site ziet er wat kaal uit Gijs. Nog steeds problemen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:07 schreef Sjotime het volgende:
Krijg het editen voor gebruikers van comments niet voor elkaar! En ook de quotes zoals Noot die heeft niet goed. Noot's quotes zijn italic en grijs,..... zoals het hoort!
Fantastisch!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:14 schreef Bastard het volgende:
Hoe vinden jullie Fallout 3 eigenlijk?
Je bent op zoek hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:14 schreef Bastard het volgende:
Hoe vinden jullie Fallout 3 eigenlijk?
Ben inderdaad nog bezig Gijs,....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je site ziet er wat kaal uit Gijs. Nog steeds problemen?
Cho?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe ver ben je eigenlijk met Valkyria Chronicles Gijs? Ik ben gister weer verder gegaan, en weer dingen meegemaakt! Zowel in het verhaal als nieuwe mogelijkheden/wapen unlocked. Het is ongelooflijk hoeveel dit spel elk level weet toe te voegen aan de gameplay zonder dat het geforceerd voelt!![]()
![]()
Geweldig spel,... zit nu in chapter 4. Wel na de kerst niet meer gespeeld. Heel druk geweest op werk en daarna werd ik ziek. Ook even geen zin gehad. Nu weer vollop zin. Na FFXII ga ik deze weer oppakken. Het is ziek hoe goed die Final Fantasy games zijnquote:
Mwa.. ik had hem al ergens eens op mn netvlies staan.. dat afgelegen wereld idee, lone ranger achtig setting lijkt me wel leuk.quote:
Je gaat genieten Gijs! Ik had hem sinds de kerst niet meer gespeeld, maar deze week weer verder gegaan! En ik geniet weer. Paar skirmisch battles gedaan voor de EXP en level 11 doorlopen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:20 schreef Sjotime het volgende:
Geweldig spel,... zit nu in chapter 4. Wel na de kerst niet meer gespeeld. Heel druk geweest op werk en daarna werd ik ziek. Ook even geen zin gehad. Nu weer vollop zin. Na FFXII ga ik deze weer oppakken. Het is ziek hoe goed die Final Fantasy games zijn
Die laatste uitspraak in je blog is behoorlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fantastisch!
http://strolie.blogspot.com/2009/01/game-of-year-2008.html
Neeeee Gijs,... dat trekt hij ECHT niet!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
B. Is Dead Space niks voor jou? Sci-Fi setting, beetje eng, boel knallen!
Je hebt nog een aantal spellen die nog afmoeten Gijs. Ga lekker op je gemak aan je backlog werken joh voordat je je weer in een 60+ uur avontuur trekt!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mwa.. ik had hem al ergens eens op mn netvlies staan.. dat afgelegen wereld idee, lone ranger achtig setting lijkt me wel leuk.
En ik zie in het xbox topic dat er toch aardig wat mensen zijn die het "vet" vinden.. zonder te vertellen waarom natuurlijk. En andere zeggen weer dat er weinig aan is.. wilde eigenlijk vanavond even dorp inlopen.. FRS checken, en MM checken (nog steeds op zoek naar versterker en boxen) misschien eens kijken of Fallout ergens wat goedkoper ligt en meenemen.
Aan de andere kant.. ik lijk wel gek ook, ik schijn alleen maar te beginnen aan games en dan na een tijdje de motivatie te verliezen om verder te gaan zodat ik weer een MP spel opstart.
Heb je Oblivion ooit gespeeld? Hoe vond je dat spel?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:24 schreef Bastard het volgende:
Die laatste uitspraak in je blog is behoorlijk
Het is gewoon een optie in de settingsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gijs,... die teksten staan in je .php files. Ik heb alles handmatig aangepast via de editor. Is even klooien, maar te doen. Alleen met alt teksten (mouse over link) zijn nog Engels,.... geen idee waar Wordpress dat vandaan haaltMaar nee,.... er is geen Nederlandse optie!
Herkenbaar. Mijn vriendin noemt het "zelfopgelegde druk". Maar ik doe gewoon rustig aan en waar ik zin in heb. En dat is gamen, of lezen of een serie kijken (The Wire Gijs! Aanrader als je klaar bent met The Shieldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:54 schreef Bastard het volgende:
Thanks strol
Lijkt me een goed spel, spel waar ik me in kan verliezen ook.. heerlijk.
Maar even eerlijk zijn tegen mezelf.. ik heb er geen tijd voor.. 60 uur game spelen.. net wat sjo ook zegt, kheb nog genoeg af te spelen.. en als ik dat opstart weet ik al niet eens meer waar ik ben of wat ik moet doen
Ben de laatste tijd meer bezig met films/series en lezen.. en vroeg naar bed gaande
Ik heb trouwens geblogtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn vriendin noemt het "zelfopgelegde druk". Maar ik doe gewoon rustig aan en waar ik zin in heb. En dat is gamen, of lezen of een serie kijken (The Wire Gijs! Aanrader als je klaar bent met The Shield). Fallout 3 is heerlijk om op zondagmiddag te spelen, doordeweeks heb ik er geen puf voor.
Zondagsmiddags zit ik met de meiden aan tafel te tekenen of te spelen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Mijn vriendin noemt het "zelfopgelegde druk". Maar ik doe gewoon rustig aan en waar ik zin in heb. En dat is gamen, of lezen of een serie kijken (The Wire Gijs! Aanrader als je klaar bent met The Shield). Fallout 3 is heerlijk om op zondagmiddag te spelen, doordeweeks heb ik er geen puf voor.
Ja moet dat V.A.T.S. systeem es ontdekken wat je er mee kan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je Oblivion ooit gespeeld? Hoe vond je dat spel?
Qua oppervlakte is Fallout 3 kleiner, maar het voelt groter aan! Er is zoveel te doen/zien/beleven! Het is echt een complete wereld (beetje zoals bij GTAIV). Qua sfeer doet het me ook een beetje denken aan Half Life 2. Zo'n verlaten en desolate wereld. Je weet dat er iets ergs gebeurt is, maar hoe het precies tot een kernoorlog is gekomen kom je gaandeweg pas achter. Het is ook niet superrealistisch. Die oorlog heeft in 2011 plaatsgevonden, maar de wereld was in een soort permanente jaren '50 (met bijbehorende technologie) blijven steken. Dit geeft een heel apart sfeertje.
De eerste paar uur moest ik me even doorheen worstelen, maar daarna had het spel me in zijn greep en kwam ik niet meer los. Ik zit nu op bijna 50 uur, en schat dat ik nog wel een uurtje of 20-30 zoet ben voordat ik hem heb uitgespeeld. En er komen nog 3 grote DLC pakketen aan. Elke maand eentje, te beginnen eind deze maand!
Hou er wel rekening mee dat het geen shooter is! Je moet het V.A.T.S. systeem gebruiken anders verspil je veels teveel munitie.
Fallout heb ik gekocht bij MM voor nog geen 45,-quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mwa.. ik had hem al ergens eens op mn netvlies staan.. dat afgelegen wereld idee, lone ranger achtig setting lijkt me wel leuk.
En ik zie in het xbox topic dat er toch aardig wat mensen zijn die het "vet" vinden.. zonder te vertellen waarom natuurlijk. En andere zeggen weer dat er weinig aan is.. wilde eigenlijk vanavond even dorp inlopen.. FRS checken, en MM checken (nog steeds op zoek naar versterker en boxen) misschien eens kijken of Fallout ergens wat goedkoper ligt en meenemen.
Aan de andere kant.. ik lijk wel gek ook, ik schijn alleen maar te beginnen aan games en dan na een tijdje de motivatie te verliezen om verder te gaan zodat ik weer een MP spel opstart.
Met V.A.T.S. kun je gerichter op lichaamsdelen schieten. Zo kun je makkelijker voor een headshot gaan of iemands wapen uit zijn handen schieten. Ook leuk is het om bijvoorbeeld op een handgrenaat te schieten net op het moment als een vijand die wil gooien.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef gijsje79 het volgende:
Ja moet dat V.A.T.S. systeem es ontdekken wat je er mee kan.
Ik heb altijd best veel verschillende wapens bij me, bij elkaar heb ik dus altijd wel genoeg Ammo. In het open veld gebruik ik altijd de hunting rifle. Fijn wapen en meer als genoeg kogels voor te vinden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:48 schreef gijsje79 het volgende:
Ok, want me ammo raakt snel op.
Ga vaak dood, dus speel het spel nu op easy.
Tis wel een spel wat je niet ff doet je bent vaak wel een paar uur zoet.
Heb de kernbom eindelijk onschadelijk gemaakt.
Ben nu op weg naar 4 targets, verspreid over het veld ben op pad naar de rechter bovenhoek op de kaart.
Je moet vast en zeker uitgenodigd worden daarvoor? Kan nergens een registratieknopje vinden iigquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:57 schreef gijsje79 het volgende:
Kent iemand hier guugle.nl?
Schijnt dat je daar films kan zien en downloaden, weet niet of iemand dit heeft.
quote:Alpha Protocol Preview
RPGs have done plenty of swords and sorcery. They’ve secured the future of countless dewy-eyed princesses, and they’ve even bristled with lightsabers. But what they haven’t done before is spies. Alpha Protocol wants to make you feel like 008…but first you gotta start all the way down at 001 and work your way up.
As Obsidian executive producer Chris Parker tells the story, the game’s concept was born when “we had just finished Knights of the Old Republic II and were working on Neverwinter Nights 2 — two D20 games with hardcore rules systems. As we were putting together pitches for our next game, [we wanted to make] something more action-y. We started talking ideas, and one was spies. What about letting you be Jason Bourne? You’d start out as not much of an ass-kicker, but would become one over the course of the game…while figuring out what kind of espionage agent you’d make if you had the opportunity.”
Whoever you want to be, your name is Mike Thorton, who Parker describes as a competent, well-trained field agent on his first mission. You customize how he grows as a spy, but ultimately, he’s still Thorton. We need him to be this kind of leading man,” he explains. You spy on behalf of Alpha Protocol, a secret branch of a U.S. government agency that handles deniable operations. When things go tragically wrong on Thorton’s first op, “you’re doubly screwed,” laughs Parker, because not only will the U.S. not acknowledge you as an asset, but your own agency appears to be thrusting knives in your back as well.
Striking out on your own, you have just enough leads to start piecing together the big picture, and while the game is certainly about getting to the bottom of that, it’s also about learning your motivations as the player. Do you want Thorton to operate out of love of country? Or be a purely good guy if the U.S. is up to no good? Or wreak vengeance and retribution on all who harmed him?
Those decisions are a main thread of Alpha’s gameplay. “A big thing we wanted to go for was reactivity and consequences for your choices,” Parker says. Every call you make — a dialogue selection, a life spared or extinguished — will pay off with both equally valuable in-game rewards and changes to future missions and conversations. “We’ve all had a game culminate in a different ending,” offers assistant producer Nathan Davis. “But…we have different middles. Those can be subtle, or they can be big story points.”
Primed with that setup, we grabbed a controller and headed out on the first mission, which finds Thorton awakening in a medical bay, dazed and confused. Immediately, you choose whether to rip out your IV or leave it in. Of course, much weightier matters are often yours to decide, from the fate of major NPCs to whether you want to try to sweet-talk the ladies, you superspy you.
But at first, we blasted through a horde of guards in what turned out to be a cool mini-surprise that we ain’t spoiling. Alpha Protocol felt much more like a third-person shooter than an RPG — and that’s intentional. “Our biggest concern was that when you play a low-level D&D character, you kind of suck,” Parker says. “We spent a lot of time on a rules system that allows for player skill, [while granting] a lot of advantages based on your character’s [level] over the course of the game.”
So while you will see XP earnings pop up in all the usual places, we were also able to deftly connect with headshots right from the start. And in another mission, where Obsidian bestowed a much more advanced character on us, we got to see how those skills pan out. You can level up Thorton in 10 areas — half involve combat, but there’s also stealth, hacking, gadget use, and health. Improving in each earns you special abilities that Parker freely admits “are kind of like spells. They’re well beyond what a normal human can do.”
For instance, if you focus on stealth, there’s an evasion ability that gives you an extra second to retreat back out of an enemy’s line of sight before they notice you. Or, as Davis puts it, “you can just take that time to shoot them!” With a submachine gun, though, it’s hard to not have fun hosing down a room with Bullet Storm, which grants you unlimited ammo for a brief, reckless interlude. Or you can earn a Chain Shot with a pistol, which pauses the action like Fallout 3 does with VATS so you can plan and then unleash three shots.
Thorton can also earn perks, which are little rewards “that we toss at you all the time,” explains Parker. They’re not as powerful as Fallout 3’s and are more like Achievements. If you kill a bunch of enemies with a remotely detonated mine, that slaughter might net you a +5%-damage perk for any future mining you do.
The dialogue system also lets Alpha Protocol’s RPG flag fly. Cinematic in a way that recalls Mass Effect faster than Wrex can drop a grumpy one-liner, conversations present you with three options: professional, threatening, or suave. And there’s a timer running, so you’ve got to act fast. “We felt it was important for the genre of espionage that you need to make split-second decisions,” Parker says. In our game time, the choices affected how NPCs responded to us more than they changed far-reaching story points, but there will of course be some biggies, and the cumulative effect of changing NPC reactions will have a big impact over the course of the game, Parker tells us.
We put down the controller liking the framework that Obsidian has constructed for this game. Alpha Protocol is in early enough form that we salute Sega’s decision to push it back from a March release to the summer. And if Obsidian can use that time to weave together a complex, entertaining spy thriller that doesn’t take itself too seriously, we’ll be eager to earn our license to kill.
http://www.oxmonline.com/article/previews/a-f/alpha-protocol
Samen met Mass Effect 2 toch al twee coole Westerse RPG's dit jaar.quote:
Ah, met geweren ipv zwaarden en space ipv kastelen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Samen met Mass Effect 2 toch al twee coole Westerse RPG's dit jaar.
En een Fallout 3-achtig perk systeem.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, met geweren ipv zwaarden en space ipv kastelen?
The Witcher ziet er VRE-SE-LIJK uitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En een Fallout 3-achtig perk systeem.
Als je meer van traditioneel houdt, kun je ook nog voor The Witcher gaan.
Gamejaar 2009
Die eerdere screens waren van de PC versie met de settings op "laag". Ze hebben nog een jaar om de graphics te verbeteren en alle bugs eruit te halen. Qua gameplay en setting is het een volwassen RPG.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Witcher ziet er VRE-SE-LIJK uit![]()
(Wilde ik zeggen, met screens als bewijs, maar ik neem mn woorden terug!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die eerdere screens waren van de PC versie met de settings op "laag". Ze hebben nog een jaar om de graphics te verbeteren en alle bugs eruit te halen. Qua gameplay en setting is het een volwassen RPG.![]()
Komt er eigenlijk dit jaar nog een JRPG uit die de moeite waard is?
Sorry Gijs...Tales of games trek ik niet. En White Knight Stories lijkt me ook niks.quote:
Het is ook niet zeker of Vesperia wel naar Europa komtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry Gijs...Tales of games trek ik niet. En White Knight Stories lijkt me ook niks.
Neeeeeee vaaaaag zeg hee!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook apart. Een huisgenoot van me ligt in het ziekenhuis voor een kaakoperatie en ik geef zijn vissen eten die paar dagen dat hij weg is. Er zaten specifieke instructies bij omdat er een speciale vis bij zit, een olifantenvis welke alleen links in het aquarium zwemt. Het eten moet dan ook links in de bak gegoten worden.
Ik dus doen vandaag en kijken of de olifantenvis komt eten. Maar nee, niets... Ik zag 'm ook nergens zittenNa één dag al een dode? Nee toch?
Ik zoeken en zoeken, geen drijvende vis gezien ook. Wat blijkt, zit die motherfucker gewoon RECHTS. SerieusVissen
[ afbeelding ]
Ik zweer het je Gijs! Hij zat rechts!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Neeeeeee vaaaaag zeg hee!!
Dus eigenlijik zit ie alleen links in de bak???
En nu.... rechts?? Alsof ie door heeft dat ie... neeeeeee....
Wat vaag Gijs!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
Hij fucked met je Gijs. Ik zou het niet pikken en hem door de plee spoelen.
Ziet er inderdaad wel geinig uit Neet! Ik hype meequote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:22 schreef Magneet het volgende:
http://www.gamespot.com/xbox360/driving/fuel2009/index.html
Lijkt me wel lachen dat fuel, lekker rondscheuren en doen. Doet me ene beetje denken aan Motorcross madness dat was ook altijd wel cool.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:17 schreef Strolie75 het volgende:
Hij fucked met je Gijs. Ik zou het niet pikken en hem door de plee spoelen.
Iets spannenders maak ik vandaag niet meer mee. Of je moet opgewonden raken van luchtstromingen over vleugels en het berekenen van critieke Mach getallenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:23 schreef Bastard het volgende:
[..]Even een paar klappen geven.
Ik wil straks die conversatie tussen noot en zn roommate niet weten![]()
"HUH?? Hij zat rechts zei je ?? "
Inderdaad. WAAROMquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
Wat denk je nou dan http://www.dumpert.nl/med(...)laatman_spring_.htmlWaarom??
pfff wat een prutser zegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:03 schreef Bastard het volgende:
Wat denk je nou dan http://www.dumpert.nl/med(...)laatman_spring_.htmlWaarom??
Ohhh bedoelde je datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is gewoon een optie in de settings![]()
Opgelost nu, 'reply' is veranderd in 'reageer' en 'posted by' in 'geplaatst door'
Meteen maar een klein blogje geschreven ook.
Hoe was de sushi Gijs!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:29 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.apple.com/trailers/fox/wolverine/
Lekkerquote:
Mooi! En wat staat er op het games menu Gijs?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lekker
Valt altijd lekker...gezond
Schijnt echt moeilijk te zijn Gijsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef gijsje79 het volgende:
Race Pro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trailer
Ok.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Schijnt echt moeilijk te zijn GijsVeel meer tuning mogelijkheden dan Forza..
Haal m wel opLeuk die competitie.
Mooi setje ook gezien daarnet, versterker met 2x hdmi in en uit, 1000 watt totaal geluid, speakersetje er bij.. hdmi kabeltjes kopen, 1 voor de xbox 1 voor de versterker naar de tv.. misschien nog even een losse dvd speler erbij kopen.. eindelijk weer goed geluid in huis morgen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:00 schreef Sjotime het volgende:
Mooi! En wat staat er op het games menu Gijs?
Die ga ik dus echt niet kijken, met een uur heb je het spel een keer 'uitgespeeld'quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:32 schreef Strolie75 het volgende:
1 uur durende preview van StreetFighter IV
http://gamevideos.1up.com/video/id/23393
Whehehe. gifjes zijn zo briljant somsquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehehe. gifjes zijn zo briljant soms![]()
Zolang er coax en optische aansluiting opzit zit je goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:46 schreef Bastard het volgende:
Met component dus en dan een losse dvd speler
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die ga ik dus echt niet kijken, met een uur heb je het spel een keer 'uitgespeeld'
Ik werd ook gek toen ik ze zag,......quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:00 schreef Bastard het volgende:
Ohhh lekker gijs... godverdommeGODVER!
OMFGquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:24 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, RE5 Special Edition
[ afbeelding ]
,............................ kenker,... die HUGH heeft het zoooo goed. Hoeveel vrouwen wonen er nou in dat huis,.... en hoeveel pijpen hem nou voor het slapen gaanquote:
Ja, dat is een spel waarmee ik de gok wel wil wagen. Play duurt te lang en Nederlandse (web)winkels zijn veels te duur.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 08:52 schreef Sjotime het volgende:
Strol,.... jij hebt SF4 bij amazon.co.uk besteld toch? Mooie prijs daar ook.
Waar heb je hem besteldquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat voor elke game nu een LE komt, de gewone versies worden steeds goedkoper. Mijn Street Fighter kost me 33 euro
Game.co.ukquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat voor elke game nu een LE komt, de gewone versies worden steeds goedkoper. Mijn Street Fighter kost me 33 euro
Vind de Street Fighter LE niet zo,... maar de RE steel edition voor dat bedrag welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ook.Die LE's zijn gewoon een verkapte prijsstijging. Misschien 5 euro (kostprijs) duurder om te maken, en genoeg mensen die er 10-30 euro meer voor neerleggen.
Lekker he,.......... zo lekker!quote:
De grap gewoon doorzetten!quote:
Ik ga voor Amazon.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.random.org/coins/?num=1&cur=60-eur.netherlands-1euro
Kop: Amazon
Munt: Game
Dat is waar inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
Jij hebt meestal pech met online bestellingen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga voor Amazon.Jij hebt meestal pech met online bestellingen en als het fout gaat kan ik mijn leed delen met Cho.
Voel me nu nog lekkerder,.... had kop!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.random.org/coins/?num=1&cur=60-eur.netherlands-1euro
Kop: Amazon
Munt: Game
Ik begrijp de ernst echt wel, maar niemand,.... niemand doet wat Gijs. Echt niemand,.... NIE-MAND. Net als toen de US gewoon Irak binnen viel, mag Israel dit ook gewoon doen. Nu zijn die Gaza fuckers echt niet heilig maar dit spoort gewoon niet.quote:
Ik heb ook goede ervaringen met Amazon, zowel .com als .co.uk. En zo hoef ik mijn gegevens ook niet nog een keer in te tikken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:41 schreef Sjotime het volgende:
Ik denk persoonlijk dat Amazon (co.uk) beter met versturen is. Heb ooit in Amerika (.com) een boek besteld en die was er in een week! Sowieso is het centrale magazijn van Amazon.co.uk in Duitsland dus volgens mij is SF4 zo binnen.
Maar ik dacht dat jij hem al besteld had Strol!
quote:Order Summary:
Delivery Details: : (orders will arrive in 2 deliveries)
Order #: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Delivery Method:
Delivery Preference: I want my items sooner. Dispatch them as soon as they become available.
Subtotal of Items: £55.64
Postage & Packing: £9.96
Total before VAT: £65.60
VAT: £12.46
Total: £78.06
Promotional Gift Certificates: -£0.00
Total for this order: £78.06
Delivery estimate: 16 Mar 2009 - 17 Mar 2009
Dispatch estimate for these items: 12 Mar 2009
1 "Resident Evil 5 (Xbox 360)"
Video Game; £35.17
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
Delivery estimate: 23 Feb 2009 - 24 Feb 2009
Dispatch estimate for these items: 19 Feb 2009
1 "Street Fighter IV (Xbox 360)"
Video Game; £31.03
Sold by: Amazon EU S.a.r.L.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb ook goede ervaringen met Amazon, zowel .com als .co.uk. En zo hoef ik mijn gegevens ook niet nog een keer in te tikken.
Ik had gister mijn CC niet bij me.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb ook goede ervaringen met Amazon, zowel .com als .co.uk. En zo hoef ik mijn gegevens ook niet nog een keer in te tikken.
Ik had gister mijn CC niet bij me.
[..]
Sorry hoor, die bevolking heeft Hamas zelf aan de macht geholpen, en elke keer als er een raket of mortier richting Israel werd afgevuurd stonden ze te juichen in de straat. Zie hier de aantallen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:45 schreef Sjotime het volgende:
Ik begrijp de ernst echt wel, maar niemand,.... niemand doet wat Gijs. Echt niemand,.... NIE-MAND. Net als toen de US gewoon Irak binnen viel, mag Israel dit ook gewoon doen. Nu zijn die Gaza fuckers echt niet heilig maar dit spoort gewoon niet.
Je kunt afkeuren wat je wilt. Zolang de Palestijnen en hun terreurgroepjes zelf geen vrede willen of Israel accepteren komt er geen vrede.quote:Maar als geen enkel land, geen enkele president, filmster, bakker of de Verenigde Naties hier wat aan kan doen,.... wie ben ik dan. Ben klaar met het afkeuren,... ben klaar met mijn digitale protest,... klaar met mijn electronische stille tocht! In deze wereld moet je soms gewoon je bek houden en genieten van het leven! Stiekum even blij zijn dat het niet jouw land is.
Heb je 2x los besteld, of in 1 bestelling? Ik heb dat laatste gedaan. Als je beide games samen bestelde gingen er nog een paar pond vanaf.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:53 schreef Sjotime het volgende:
Ik kan deze preference echter nergens vinden:
Delivery Preference: I want my items sooner. Dispatch them as soon as they become available.
niet besteld?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:46 schreef Sjotime het volgende:
Heb in ieder geval niet SF4 en RE5 besteld,..... ben blijIs dat ook weer achter de rug. Hopelijk valt Dragon Quest VIII ook zo op de mat!
quote:
Gijs misschien was ik niet duidelijk, maar ben het met je eens! Ik weet alleen niet meer wat ik er nou nog meer aan kan doen als gewoon dit 'stilletjes vergeten'!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry hoor, die bevolking heeft Hamas zelf aan de macht geholpen, en elke keer als er een raket of mortier richting Israel werd afgevuurd stonden ze te juichen in de straat. Zie hier de aantallen.
Het enige wat je Israel kunt verwijten is dat ze zwaar materieel inzetten. Maar wat moeten ze anders? Zelf raketten blind naar Gaza schieten? Talloze soldaten opofferen omdat ze met niks zwaarder dan een pistool Gaza binnenvallen? Niks doen en wachten tot zo'n lawinepijl een keer echt veel slachtoffers maakt?
Als je ziet in wat voor dichtbevolkt gebied het Israelische leger vecht, en rekening houdt met het feit dat die terroristen geen enkele moeite hebben om vrouwen en kinderen als menselijk schild te gebruiken vind ik de hoeveelheid burgerslachtoffers en schade nog wel meevallen tot nu toe.
[..]
Je kunt afkeuren wat je wilt. Zolang de Palestijnen en hun terreurgroepjes zelf geen vrede willen of Israel accepteren komt er geen vrede.
Ben niet boos op je Gijs. Ik word er gewoon een beetje moedeloos van. Gezeik waar geen einde aan komt. Ik weet ook wel dat geweld in dit conflict niet de oplossing is, maar wat kunnen ze anders? Ik weet het ook niet. En al die bontkraagjes die hier weer gaan rellen omdat ze zich zogenaamd verbonden voelen met hun moslimsbroeders.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:05 schreef Sjotime het volgende:
Gijs misschien was ik niet duidelijk, maar ben het met je eens! Ik weet alleen niet meer wat ik er nou nog meer aan kan doen als gewoon dit 'stilletjes vergeten'!
Ik net alles cancellen,.... en opnieuw in een order plaatsen. Is de prijs precies hetzelfdequote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je 2x los besteld, of in 1 bestelling? Ik heb dat laatste gedaan. Als je beide games samen bestelde gingen er nog een paar pond vanaf.
Zitten ze ook niet gewoon in een hele vervelende vicieuze cirkel? Want de Hamas zal niet stoppen met schieten zolang Israel blijft schieten, en andersom ook...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben niet boos op je Gijs. Ik word er gewoon een beetje moedeloos van. Gezeik waar geen einde aan komt. Ik weet ook wel dat geweld in dit conflict niet de oplossing is, maar wat kunnen ze anders? Ik weet het ook niet. En al die bontkraagjes die hier weer gaan rellen omdat ze zich zogenaamd verbonden voelen met hun moslimsbroeders.![]()
![]()
Ohja,... die verbondenheid!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben niet boos op je Gijs. Ik word er gewoon een beetje moedeloos van. Gezeik waar geen einde aan komt. Ik weet ook wel dat geweld in dit conflict niet de oplossing is, maar wat kunnen ze anders? Ik weet het ook niet. En al die bontkraagjes die hier weer gaan rellen omdat ze zich zogenaamd verbonden voelen met hun moslimsbroeders.![]()
![]()
Heel het midden Oosten zit in een vicieuze cirkel! Gek,... wij bestellen net 2 games via Internet en daar rennen ze voor elkaars bommen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Zitten ze ook niet gewoon in een hele vervelende vicieuze cirkel? Want de Hamas zal niet stoppen met schieten zolang Israel blijft schieten, en andersom ook...
Ik ben op zulke momenten toch blij dat ik in een land als Nederland woon...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heel het midden Oosten zit in een vicieuze cirkel! Gek,... wij bestellen net 2 games via Internet en daar rennen ze voor elkaars bommen!
Ik denk dat alles went!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:17 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ben op zulke momenten toch blij dat ik in een land als Nederland woon...
Ik zou het me echt niet kunnen voorstellen om in zo'n oorlogsgebied te wonen. Ik zou echt gek worden
Misschien moeten ze eens wat meer co-op gamen...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Heel het midden Oosten zit in een vicieuze cirkel! Gek,... wij bestellen net 2 games via Internet en daar rennen ze voor elkaars bommen!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eens wat meer co-op gamen...
Koopje!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:27 schreef Sjotime het volgende:
Serieus,... die prijs
http://www.consoleshop.nl(...)limited-edition.html
Erg hequote:
Gewone winkels in andere landen hebben hetzelfde hoor en je hebt in NL het voordeel dat games vrijwel nooit gecensureerd of verboden worden zoals bijv in Duitsland.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Erg he
Ik heb er nu bijna twee voor dat geld
Nederland
Klopt, maar ik zit in mijn klaagfase!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewone winkels in andere landen hebben hetzelfde hoor en je hebt in NL het voordeel dat games vrijwel nooit gecensureerd of verboden worden zoals bijv in Duitsland.
Je trekt partij voor de Joden?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zit in mijn klaagfase!
OH MY GOD GIJS TERINGFLIKKER DIE JE OOK BENT AF EN TOEquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef Sjotime het volgende:
Betere blowjobs dan dit bestaan nieeeeet!!!
http://t8.cv7.org/content/33_cf/01_acm/04/1389/03.wmv
Komt op hetzelfde neer,... soms iets goedkoper. Maar ze leveren wel binnen hetzelfde kwartaal!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef Magneet het volgende:
amazon is weinig goedkoper dan bv play.com met die verzendkosten van ze
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OH MY GOD GIJS TERINGFLIKKER DIE JE OOK BENT AF EN TOE![]()
Amazon.co.ukquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef Magneet het volgende:
ergens trouqens nog goedkope live abbo's? moet de mijne verlengen
http://www.gamehubs.com/A(...)wide-compatible.htmlquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:25 schreef Magneet het volgende:
ergens trouqens nog goedkope live abbo's? moet de mijne verlengen
dat vertrouw ik op 1 of andere manier nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.gamehubs.com/A(...)wide-compatible.html
Code komt via de e-mail, dus geen verzending als ik het goed heb. Ik ga daar ook de mijne verlengen als het zo ver is. Voor MS-points ga ik ook naar Gamehubs overigens, 22 euro voor 2100 punten ipv 24 voor 2000
Er zijn inderdaad nog geen anderen die dat gebruikt hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat vertrouw ik op 1 of andere manier niet
Jezus, wat een bos! daar kun je in verdwalen!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naaktfoto Madonna (1979)
http://www.christies.com/LotFinder/lot_details.aspx?from=searchresults&intObjectID=5176357&sid=fff5d265-14f6-48de-8b1f-d2a90c5bc115
Klopt. Maar bij Play duurt het 2-3 weken voor je het spel in huis hebt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef Magneet het volgende:
amazon is weinig goedkoper dan bv play.com met die verzendkosten van ze
Geilquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef Sjotime het volgende:
Betere blowjobs dan dit bestaan nieeeeet!!!
http://t8.cv7.org/content/33_cf/01_acm/04/1389/03.wmv
quote:
Wilde het net nog zeggen. Heb je vandaag 5 kliks gegevenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Adsense PIN code is eindelijk binnen, vanaf nu kan ik betalingen ontvangen. Jullie weten wat dat betekent Gijsjes! Klikkennn!
68 ct erbij!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wilde het net nog zeggen. Heb je vandaag 5 kliks gegeven
Hij komt in maart. 557 euro vorig jaar. En dan de maand daarna nog een keer 240 euro waterschapsbelasting.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:16 schreef Sjotime het volgende:
Zooooo,... net een rekening van de gemeente gehad. Afvalstoffenheffing en rioolrechten! Een woppende 427 Euro die ik in twee termijnen mag betalen,.... nu vraag ik jullie,... is dit nou normaalWat betalen jullie dit jaar,....rekening al binnen?
Jezus Gijs,..... en je ontroerend goed?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij komt in maart. 557 euro vorig jaar. En dan de maand daarna nog een keer 240 euro waterschapsbelasting.
Damn!quote:
Ik zou daar wel even aan willen voelen hoor,.... podverquote:
De WOZ? Die zit bij die 500.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:59 schreef Sjotime het volgende:
Jezus Gijs,..... en je ontroerend goed?
,..................... prachtig!!quote:
Ligt eraan, bekenden of niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:28 schreef Sjotime het volgende:
Morele vraag! Helpen,.... of misbruiken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy Molyquote:
Ja,... totdat ze in grote robots/ridders veranderen,... vind ik zo jammer he! Maar ik geef dit spel tot nu toe ook het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
Toch ziet deze screen er weer goed uit...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand van de Gijsjes geinteresseerd in een R4 kaartje voor de DS? Hij speelt de nieuwste spellen niet meer (Prof. Layton deed het bijvoorbeeld niet), maar een hoop oudere games speelden wel gewoon (t/m DQIV zeg maar).
De EU versie van Layton? Geen idee of ik de nieuwste FW had, maar goed, Kirby SuperStar deed het ook niet net als meer nieuwe gamesquote:Op zondag 18 januari 2009 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Professor Layton doet het bij mij wel. Heb je de firmware wel geupgrade?
[ afbeelding ]
Nee, de US-versie. Al vind ik het trouwens wel zo'n tof spel dat ik hem netjes ga bestellen bij VGPquote:Op zondag 18 januari 2009 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
De EU versie van Layton? Geen idee of ik de nieuwste FW had, maar goed, Kirby SuperStar deed het ook niet net als meer nieuwe gamesEen Edge kaartje kostte ook maar 16 dollar bij Deal Extreme, dan ga ik niet lopen kutten.
Ik twijfel nog een beetjequote:Op zondag 18 januari 2009 11:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, de US-versie. Al vind ik het trouwens wel zo'n tof spel dat ik hem netjes ga bestellen bij VGP
Holy shitquote:Op zondag 18 januari 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
Zojuist mijn order bij Amazon.co.uk iets uitgebreid.
[ afbeelding ]
Voor het Arcade-gevoel!quote:
Ja, maar ook bijna 2x zo duur als die andere. En die is echt voor de die hards die elke dag 20 uur spelen.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:06 schreef Sjotime het volgende:
Ohhhh deze is ook mooi hoor!!
[ afbeelding ]
GIJS!!!! KLIK DAN MAN! PAGEVIEWS!!!! CENTJES!!!!quote:Op zondag 18 januari 2009 17:01 schreef Sjotime het volgende:
Redelijk kansloosHet lijkt wel alsof FOK!games hulp gevraagd heeft aan zijn grote broer. Er zijn vandaag maar liefs 3 links te vinden op de Frontpage, die a: nergens over gaan, en b: doorverwijzen naar FOK!games
Het voelt zo raar aan,... alsof deze links uit medelijden geplaatst zijn,... of door een slechte redactionele strategie.
Mortal Kombat-moordenaar 36 jaar cel
Vrouwelijke game-makers beter betaald
De langste game-namen aller tijden
De laatste link telt zelfs 2 links naar FOK!games!
WTF dan! Het voelt zo opdringend,... verplicht en emo aan!
Dat was ooit mijn taakquote:Op zondag 18 januari 2009 17:01 schreef Sjotime het volgende:
Redelijk kansloosHet lijkt wel alsof FOK!games hulp gevraagd heeft aan zijn grote broer. Er zijn vandaag maar liefs 3 links te vinden op de Frontpage, die a: nergens over gaan, en b: doorverwijzen naar FOK!games
Het voelt zo raar aan,... alsof deze links uit medelijden geplaatst zijn,... of door een slechte redactionele strategie.
Mortal Kombat-moordenaar 36 jaar cel
Vrouwelijke game-makers beter betaald
De langste game-namen aller tijden
De laatste link telt zelfs 2 links naar FOK!games!
WTF dan! Het voelt zo opdringend,... verplicht en emo aan!
haha ja, totaal andere smaak ookquote:Op zondag 18 januari 2009 17:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voel me er soms zo een vreemde hier
Gijs, leg me dat einde dan eens uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sjotime op 18-01-2009 18:40:25 ]I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Als ik dat lees denk ik:quote:Op zondag 18 januari 2009 18:30 schreef Sjotime het volgende:
Gaza-demonstratie Malieveld flop
Op het Malieveld in Den Haag hebben zich zondagmiddag ongeveer 1500 mensen verzameld voor een demonstratie tegen het optreden van Israël in Gaza. Er werden 10.000 mensen verwacht.
Aanvaardt,... het mag! Zelf doe ik ook niks,... wat moet ik doen? Het zal allemaal wel. Maar ja,... de beelden zeggen meer dan een demonstratie ergens op het Malieveld,... kansloos,... rot toch op je demonstraties en vlaggen,... kenkeroptochten,... stop toch dat tyfus geweld manGenoeg bloed weer voor heel 2009 vind je niet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je trekt het niet als het de realiteit betreft?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:39 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs...moet dat?
Misschien wel het beste!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik dat lees denk ik:
'Tja'
Haal mijn schouders op en ga weer lezen over games
Ik twijfelde om het te posten,... heb het nu onder spoilers gezet,... maar je hebt gelijk,.... keiharde realiteit!!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je trekt het niet als het de realiteit betreft?
Jawel hoor. Ik word er alleen een beetje moedeloos van.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:40 schreef Bastard het volgende:
Je trekt het niet als het de realiteit betreft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |