quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en het volgende topic niet met 'Gijsjes neuken de secretaresse', daar komen teveel newbies op af
10 jaar geleden werkte ik in een game-winkel. Ik versloeg toen uitdagers met Street Fighter II op de SNES,... met een handquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, een veteraan! Dan voelt het des te beter als ik je in elkaar timmer
quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Zo te zien heeft Sjo ruzie met zijn weblog!
Lukt het Gijs?
Je praat GeenStijls!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:10 schreef Magneet het volgende:
dat doet B wel fixen als hij hier is.
Ik zei het nogquote:
Oeh, zo goed ben ik nooit geweestquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
10 jaar geleden werkte ik in een game-winkel. Ik versloeg toen uitdagers met Street Fighter II op de SNES,... met een handMensen geloofde het toen echt niet,... ik hield de pad met een hand vast en configureerde maar 1 sla knop bij mijn wijsvinger. Zelfs de dragon punch kwam eruit wanneer nodig.
Echter,... dat is lang geleden en ik ben bang dat ik dat niveau niet meer haal. Werd 3e ooit in een toernooi waar mijn werkgever me voor ingeschreven had
quote:nee! Mijn PHP per ongeluk verneukt
Weest gerust,.... mijn reet werd kansloos geschopt met Street Fighter XBLA!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oeh, zo goed ben ik nooit geweest
Doen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reminds me, dat moet ik ook maar gaan doen eigenlijk
ja maar doe er niet extreem veel mee, af en toe wat rammelen. Gebruik het domein meer voor de plaatjes van de koters enzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:12 schreef Sjotime het volgende:
Hoe is het met jouw Blog eigenlijk Magneet? Wat was dat ook alweer,... magneet.org toch?
Pfoe. Ik won in Leipzig nog van een Duitse journalist tijdens SFIVquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Weest gerust,.... mijn reet werd kansloos geschopt met Street Fighter XBLA!
Dit riekt naar klappen Noot! In mijn richting,... maar ik zal me verdedigen Gijs,... Party mode ofzo zou geniaal zijn. Met zijn alleen om de beurt tegen elkaar of als tag-team tegen anderenquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfoe. Ik won in Leipzig nog van een Duitse journalist tijdens SFIVOnline met Mortal Kombat won ik 1 op de 3 potjes, veel mensen met de kansloze Smoke combo die niet te blokken is
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:14 schreef Magneet het volgende:
ik maak voor ik grote changes maak op mijn sites altijd een backup
Je zult zien dat je het eerste potje makkelijk wint ofzo, dat soort dingen gebeurt mijquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dit riekt naar klappen Noot! In mijn richting,... maar ik zal me verdedigen Gijs,... Party mode ofzo zou geniaal zijn. Met zijn alleen om de beurt tegen elkaar of als tag-team tegen anderen
Gijs ik ben er een vanquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs je wilt niet weten hoeveel mensen er zijn die nooit een backup maken van hun sites.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daarom juist, zo is het tenminste een echte Magneet titel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |