abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3672125
Golfer deed het nog niet dus doe ik het wel .
  zaterdag 30 maart 2002 @ 23:00:40 #2
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_3672135
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 22:50 schreef Chadi het volgende:

Die geweren krijgen ze van Israeliers.. kopen ze van Soldaten via via!

Mogelijk ook dat kun je niet uitsluiten natuurlijk...

Maar er zijn duizenden M16's gelevert aan de PA als het basiswapen van de "politie troepen" aldaar, en die worden nu dus gebruikt om aanslagen meet uittevoeren.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_3672141
Denk niet dat er iemand anders zal onderhandelen met Israel. Geen enkele Palestijn.
pi_3672144
NOVA zojuist over situatie in het Midden-Oosten.
Ramallah is hermetisch afgesloten, zelfs het Rode Kruis wordt niet direct toegelaten.Een journalist bij een checkpoint werd te kennen gegeven dat hij op moest rotten, camera werd ook gemold.De bewuste soldaat zou de volgende keer zijn geweer gebruiken.
Volgens een Midden-Oosten deskundige is het zo dat zolang de bezetting aanhoudt er geen veiligheid voor Israel kan komen.Sharon heeft gezegd dat hij spijt heeft van zijn belofte aan de Amerikanen om Arafat niet te doden.Maar dat Bush vanavond min of meer het groene licht heeft gegeven.Deskundige zei ook dat het doel van Sharon is een nieuwe Palestijnse leider is om zaken mee te doen.Het Israelische leger heeft te kennen gegeven de andere verdiepingen waar Arafat zit ook te willen innemen.Dat de lijfwachten zich moeten overgeven.Arafat weigert dit.Dus zal Arafat dan toch de kogel krijgen.Maakt Sharon de klus toch af???
Volgens deskundige worden de zelfmoordaanslagen dan helemaal routine.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 30-03-2002 23:02]

pi_3672153
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:00 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Mogelijk ook dat kun je niet uitsluiten natuurlijk...

Maar er zijn duizenden M16's gelevert aan de PA als het basiswapen van de "politie troepen" aldaar, en die worden nu dus gebruikt om aanslagen meet uittevoeren.

Oh en waar heb je dat vandaan? Wie heeft dat ontdekt?
pi_3672172
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:01 schreef schatje het volgende:
NOVA zojuist over situatie in het Midden-Oosten.
Ramallah is hermetisch afgesloten, zelfs het Rode Kruis wordt niet direct toegelaten.Een journalist bij een checkpoint werd te kennen gegeven dat hij op moest rotten, camera werd ook gemold.De bewuste soldaat zou de volgende keer zijn geweer gebruiken.
Volgens een Midden-Oosten deskundige is het zo dat zolang de bezetting aanhoudt er geen veiligheid voor Israel kan komen.Sharon heeft gezegd dat hij spijt heeft van zijn belofte aan de Amerikanen om Arafat niet te doden.Maar dat Bush vanavond min of meer het groene licht heeft gegeven.Deskundige zei ook dat het doel van Sharon is een nieuwe Palestijnse leider is om zaken mee te doen.Het Israelische leger heeft te kennen gegeven de andere verdiepingen waar Arafat zit ook te willen innemen.Dat de lijfwachten zich moeten overgeven.Arafat weigert dit.Dus zal Arafat dan toch de kogel krijgen.Maakt Sharon de klus toch af???
Volgens deskundige worden de zelfmoordaanslagen dan helemaal routine.
Zoals ik al zei Hamas krijgt dan inmens veel steun van buiten en van Binnen. Elke dag zal er iemand zich zelf opblazen en dat weet Sharon heel goed. Waarom zou je met Israel onderhandelen als de onderhandelaar wordt doodgeschoten.
pi_3672192
geweld roept alleen meer terrorisme op. OF ze geven de gebieden terug, OF ze schieten alle palestijnen dood. Een andere oplossing is er in mijn ogen niet.
En ik weet het: het is ontzettend complex. Het beste wapen voor ons tegen terrorisme is oerend hard te genieten van ons lekkere leven totdat het een keer fout gaat.
pi_3672205
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:05 schreef Bazooka-Eend het volgende:
geweld roept alleen meer terrorisme op. OF ze geven de gebieden terug, OF ze schieten alle palestijnen dood. Een andere oplossing is er in mijn ogen niet.
En ik weet het: het is ontzettend complex. Het beste wapen voor ons tegen terrorisme is oerend hard te genieten van ons lekkere leven totdat het een keer fout gaat.
Ik denk dat ze dan elke Arabier moeten doden, willen ze dan veilig leven.
  zaterdag 30 maart 2002 @ 23:08:39 #9
8502 BAZZA
pi_3672219
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:02 schreef Chadi het volgende:

Oh en waar heb je dat vandaan? Wie heeft dat ontdekt?

Kijk eens naar het nieuws
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_3672224
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:08 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Kijk eens naar het nieuws

waar?
  zaterdag 30 maart 2002 @ 23:09:10 #11
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_3672225
Volgens een vriend van me geloven de joden dat ze gedoemd zijn over de wereld te zwerven totdat ze in het beloofde land mogen. Blijkbaar is die tijd nog niet aangebroken en dat betekent dus dat ze moeten oprotten daaro.
Zelfs de arrogante houding van de VS zou daar niks aan moeten veranderen.

Als je er wat dieper over nadenkt dan slaat het toch ook nergens op. Stel dat Nederland na de WOII een stuk van Duitsland (het Ruhrgebied bijvoorbeeld) als bufferzone zou gebruiken en dit gebied zou bezetten en besturen. ZO van: "leuk dat jullie ons land binnen zijn gevallen, maar nu is dit stukje van ons". Echt van de zotte natuurlijk.

Nou moet ik zeggen dat ik Arafat ook niet vertrouw (maar dat heb ik bij iedere leider die politiek en geloof moeilijk uit elkaar kan houden) maar ergens hoop ik dat Israel over de schreef gaat en internationaal het vuur aan de schenen krijgt.

zaterdag 30 maart 2002 @ 23:10:29 #12
8502 BAZZA
pi_3672234
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:09 schreef Chadi het volgende:

waar?

Thuis of als je geen TV kunt betalen bij bv vrienden of familie
pi_3672242
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:10 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Thuis of als je geen TV kunt betalen bij bv vrienden of familie

Ik bedoel welke zender teletekst ?? uit welk onderzoek??? link URL
pi_3672244
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­BUSH VERDEDIGT STANDPUNT VAN ISRAEL
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­De Amerikaanse president Bush vindt dat de Palestijnse leider Arafat meer kan doen om aanvallen tegen Israëlische doelwitten te voorkomen.Dat heeft hij gezegd in een radiotoespraak vanuit zijn thuisbasis in Texas.Bush meent ook dat Israël het recht heeft om zichzelf te verdedigen.Tegelijk riep hij Israël op om meer werk te maken van vrede.De Amerikaanse president is niet van plan om nieuwe initiatieven te nemen in het Midden-Oosten.De Amerikaanse gezant Zinni blijft wel in de regio.
141 tt-TV1 141 za 30 mrt 21:12:45 buitenland

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­VN VRAGEN TERUGTREKKING UIT RAMALLAH
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­De VN-Veiligheidsraad vraagt de onmiddellijke terugtrekking van de Israëlische troepen uit Ramallah en het ingaan van een staakt-het-vuren door Israëli's en Palestijnen.In de resolutie drukt de raad zijn bezorgdheid uit over de terreuraanslagen in Israël en over de aanval op het hoofdkwartier van Arafat.14 leden van de raad stemden voor, Syrië bleef afwezig op de stemming.De Europese Unie wil de onmiddellijke uitvoering van de resolutie.Ook Rusland heeft zich achter dat standpunt geschaard.Israël reageert koel en zegt dat het zondag op de resolutie zal reageren.
143 tt-TV1 143 za 30 mrt 22:07:06 buitenland

zaterdag 30 maart 2002 @ 23:12:12 #15
8502 BAZZA
pi_3672248
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:11 schreef Chadi het volgende:
Ik bedoel welke zender teletekst ?? uit welk onderzoek??? link URL
Sorry, ik neem geen uitzendingen op, het was naar ik meen mij te herinerren het RTL4 nieuws...
pi_3672254
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:09 schreef Jethro het volgende:

Als je er wat dieper over nadenkt dan slaat het toch ook nergens op. Stel dat Nederland na de WOII een stuk van Duitsland (het Ruhrgebied bijvoorbeeld) als bufferzone zou gebruiken en dit gebied zou bezetten en besturen. ZO van: "leuk dat jullie ons land binnen zijn gevallen, maar nu is dit stukje van ons". Echt van de zotte natuurlijk.

Heb ik nieuws voor je.
Nederland heeft idd na WO2 een stuk land van duitsland gehad.
Dit hebben ze na een tijdje terug gegeven omdat Duitsland niet meer vijandig was.
De Pallestijnen daarin tegen zijn altijd vijandig gebleven.
pi_3672267
pi_3672273
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:12 schreef logisnack het volgende:

[..]

Waardoor is dat ontstaan??
pi_3672294
pi_3672339
  zaterdag 30 maart 2002 @ 23:32:48 #21
11785 Jethro
Right back @ ya
pi_3672389
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:12 schreef logisnack het volgende:

[..]

Heb ik nieuws voor je.
Nederland heeft idd na WO2 een stuk land van duitsland gehad.
Dit hebben ze na een tijdje terug gegeven omdat Duitsland niet meer vijandig was.

Jep, de grensstreek... Elten enzo. Maar daarvan is nooit gezegd dat het van Nederland was. Dat was ter controle van de grens.
pi_3672418
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:32 schreef Jethro het volgende:

[..]

Jep, de grensstreek... Elten enzo. Maar daarvan is nooit gezegd dat het van Nederland was. Dat was ter controle van de grens.

Van de Pallestijnse autonome gebieden is ook nooit gezegd dat het Israelisch was.
Het is er ook ter controle van grens.
Om terroristen tegen te houden!
  zaterdag 30 maart 2002 @ 23:38:59 #23
8502 BAZZA
pi_3672434
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:32 schreef Jethro het volgende:

Nederland maakte eigenlijk aanspraak op het gehele ruhrgebied

Maar daar zagen de andere landen niet zoveel in

pi_3672471

Dit is dus de meid die zichzelf op blies gisteren

pi_3672490
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 23:43 schreef Chadi het volgende:
[afbeelding]

Dit is dus de meid die zichzelf op blies gisteren

Gehersenspoeld kind
Jammer, ze was nog zo jong.
Daarin tegen komen er elke week zulke meisjes om door aanslagen van Pallestijnen, maar dat terzijde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')