abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65048539
Op de basisschool was het in groep 7 en 8 raak. Met de hele klas stapten we op de fiets om een heleboel sportactiviteiten te doen. Er moest gezwommen worden, we slagbalden tegen een andere school, liepen een bosloop, werden afgebeuld tijdens een spellencircuit in de gymzaal, gooiden met een grote en kleine bal ver, deden aan verspringen, de 60 meter sprint. En alle feiten kwamen op een diploma. Prachtdagen vond ik dat.

Op de middelbare school was het of basketballen of volleyballen. Een beetje saai, maar zwaar okee omdat ik erg van dit soort sportdagen hield.

Hoe ging dat bij jullie en wat vonden jullie ervan?
That's all folks!
pi_65048626
Meestal tof, maar er waren ook van die 'sportdagen' waar je spelletjes ging doen als spijkerpoepen etc. Dat was zo'n onzin.
pi_65048863
Echt waar ja, spijkerpoepen?
That's all folks!
pi_65048895
Leuk voor de gezelligheid. Een motorisch debiel persoon als ik kreeg op prestatief gebied weinig gedaan.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:49:26 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65048955
Basisschool hadden we elk jaar korfbaltoernooi, dat vond ik stiekem leuk. Ook nog een paar bekers gewonnen

Middelbare was meestal slagbal geloof ik.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 14 januari 2009 @ 21:50:58 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65049047
afschuwelijk. Serieus, ik vind sporten best leuk... maar wat een bagger hey.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_65049098
Why bagger?
That's all folks!
pi_65049537
Herkenbaar. Ik zag het vooral als het doorbreken van de dagelijkse school-sleur, niks meer en niks minder. Ik was en ben dan ook allesbehalve sportief aangelegd.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_65049582
Sportdag basisschool ( vroegah)
-Coopertest
-Zaklopen
-Spijkerpoepen
-ei -lopen
-Slagbal met rondjes
-Korfbal
-paaltjesvoetbal
-shuttle run test
-estafette
-bokspringen
-touwklimmen
en nog wat meer dingen die ik niet meer weet helaas
Er werd bij ons een soort olympische spelen van gemaakt altijd.

Op de middelbare school mocht je kiezen uit verschillende sporten maar je moest er wel 4 doen op een hele dag en ook af laten tekenen.
Dat zag er zo ongeveer uit
Paardrijden, hockeyen,badminton en daarna in de middag voor iedereen het verplichte tennistoernooi.

Maar je kon ook kiezen uit kano-varen,roeien,hardlopen,zwemmen.
Dat was wel tof dat je drie sporten in ieder geval zelf mocht kiezen in elk geval.
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:12:13 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65050102
Cooper en shuttle run, mên wat had ik daar een tyfushekel aan !
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:14:06 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65050184
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Why bagger?
Op bloed hete dagen van +25 graden, moesten wij in een t-shirtje en een SPIJKERbroek sporten. Alle sporten waren geen flikker aan. Handbal, korfbal, slagbal, ect.

En die moet je dan met +25 graden in de felle zon, in je spijkerbroek doen

Ik was altijd ziek
pi_65050220
Ik vind alleen Weerbaarheid wel leuk(Socialiteitstraning), En met mijn vorige klas op de Woensdag(Alleen onze klas) Gym was ook leuk, De maandag(met kut klas) en Dinsdag(Turnen) is echt 3x niks.
De vrijdag is wel weer leuk, Dan heb ik s`ochtends weerbaarheid en smiddags 2 uur fitness.
  woensdag 14 januari 2009 @ 22:15:26 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65050262
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:12 schreef Harajuku. het volgende:
Cooper en shuttle run, mên wat had ik daar een tyfushekel aan !
Ik was blij dat de dokter het patella femoraal in mn knieën constateerde

"Nee ik kan niet mee doen. Ik heb het patella femoraal syndroom"

pi_65050337
Ik HAAT de Shjuttle run, We zouden hem op Maandag doen, Toen ging het niet door, En de dag daarna deed iedereen hem behalve ik, Ik zat op de fiets naar mijn bromfietstheorieleslokaal(Tering wat een lang woord)
pi_65050684
- wie het hardst kon rennen (x aantal meter)
- spijkerpoepen
- zo snel mogelijk over autobanden rennen (je moest wel met je rechter- en linkerbeen in de autobanden terecht komen)
- zo snel mogelijk onder een oranje zeil naar de overkant kruipen
- zaklopen
- touwtrekken
- voetbal
- een zware bal zo ver mogelijk gooien
- discus werpen
- speer werpen
- en nog veel meer....

We streden tegen andere basisscholen in de buurt en we waren SLECHT. Niemand van ons had ooit zo'n felbegeerde taart gewonnen. Er vielen ook altijd gewonden.
I HATE MUSIC
pi_65050740
ik vond het niet erg, ik redde het meestal tot trap 13
pi_65050921
sportdag op de middelbare bestond uit cooper-test en shuttlerun. Ze vonden het ook leuk om zo'n dag in de winter te plannen.
I HATE MUSIC
pi_65051098
Wij doen heel veel sport activieteiten(Gezellige dingen) in de zomer/Week voor zomer vakantie, Zoals Highland games en fantasie sporten enzo..
Hebben we vorigjaar gedaan
pi_65051872
Er is er maar 1 die mij echt is bijgebleven. Dat was er een, waarbij we zelf een wedstrijd hielden: Wie het snelst een sixpack bier leeg kon drinken. We hadden geen winnaar, want we zijn toen met zijn zessen weggestuurd.
"Now that's no way for a kid to be wastin his time, readin' that long-haired gobbledegook"
Foghorn Leghorn
pi_65052487
Geen idee meer welke sporten we deden op de basisschool, maar dat was vast ook niet van hoog niveau. Op de middelbare school wel gewoon allerlei leuke sporten. En sport is tof, dus ik vond het altijd gaaf.
full stops and exclamation marks
pi_65052555
Cooper test en Shuttle Run test deden we trouwens niet op de sportdag, maar gewoon tijdens de gymlessen.
full stops and exclamation marks
pi_65052563
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef quirina het volgende:
ik vond het niet erg, ik redde het meestal tot trap 13
Ik haalde altijd het cijfer 10, helaas deden we het niet met sportdag.

Wat lees ik hierboven trouwens, in een SPIJKERBROEK sporten.
That's all folks!
pi_65053664
Tijdens de sportdag op de basisschool gingen we altijd een een atletiekbaan. Daar deden we alle sporten die je daar kon doen. Zoals sprinten, verspringen, hink-stap-spong, hoogspringen. We mochten daar zelfs kogelstoten. Heel leuk!

Op de middelbare school hadden we niet echt sportdagen, wel gingen we in de zomer altijd tijdens de gymle naar het park om daar te honkballen, softballen en basketballen. ook heel leuk!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 14 januari 2009 @ 23:41:12 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65054115
Oh ja, wij moesten ook een keer naar een atletiekbaan, vreselijk
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 12:28:11 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_65065893
Ik genoot ervan.

Ik zat in klas vier en mocht al met klas 5 en 6 meedoen op het jaarlijkse schoolvoetbaltoernooi.

De sportdag in klas zes was ook geweldig. Sprinten ballen gooien klimrek etc. Kreeg je na afloop een diploma ik kreeg het hoogste diploma.

Op de middelbare school zat ik ook in het voetbal team maar ook in het volleybal team.

Op de sportdag sloofde ik me natuurlijk ook uit. Was en ben een sportfreak. Actief en passief. Zat er al vroeg in.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')