Kijk uit voor de boogieman in je kast 14.gifquote:
tsja zou ik ook doen als ik een uitkeringstrekker was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slapen.
*proest*quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
tsja zou ik ook doen als ik een uitkeringstrekker was.
Gebruik smylies als je nog niet zon brede taalkennis hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
*proest*
Ik weet niet wat te zeggenik ben echt met stomheid geslagen, kan niet uit mijn woorden komen
![]()
je bent namelijk zo enorm dom dat ik niet weet hoe ik het onder woorden moet brengen.
Ik zie geen knipogen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef Prosac het volgende:
Laten we elkaar hier alleen voor de gezelligheid en met een dosis knipogen voor rotte vis uitmaken.
versteegrob?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:42 schreef _Mike_ het volgende:
Komt SCH hier nog wel eens? Vond dit voor hem
[ afbeelding ]
En dan durf je te zeggen dat PK geen brede taalkennis heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gebruik smylies als je nog niet zon brede taalkennis heb
1 smylie zegt meer als 100 woorden.
haha nee, je bent het niet waard.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gebruik smylies als je nog niet zon brede taalkennis heb
1 smylie zegt meer als 100 woorden.
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Ajax_(soccer)quote:Arse anal FC, are a "French" Football team who reside in north london and are known for having the blickest ever footbalers to play the game. The club consistently finish in the top 4 of the league on account of their pure beautiful footballers. In fact they play "Wengerball", 962 passes per minute and every 6.3 hours a shot will be made, usually by samir Nasri or Kolo toure also he shot generally misses.
14.gifquote:Ajax is the legendary football (soccer) club located in Amsterdam for over 100 years now. Starting off as a club for Jews, it soon became the richest, most powerful club in the world after WW2. After a short period of power in the early 70's, all credited to a mentally incapable person known as number 14 - who stated such quotes as: "I'm opposed to everything, until I make a decision, than I'm in favor of it" and "You must score to win" - the club fell into a dark hole, which it has as of yet not climbed out of.
Jij ook niet, ik ga jou vanaf nu negeren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
haha nee, je bent het niet waard.
Mag ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij ook niet, ik ga jou vanaf nu negeren.
Veel plezier.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
haha je faalt nu alquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
is niet nodig, ik hoef er niets voor te doen.
Het negeren gaat je slecht af.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
is niet nodig, ik hoef er niets voor te doen.
Grappig dat ik geen brede taalkennis heb en jij discussieer geen eens goed kan typen. Of jou.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee Mike, ik discusseer graag met jouw.
Doe deze eens: http://www.testmijniq.nl/nl/index.phpquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oké gezellig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee Mike, ik discusseer graag met jouw.
Dat is Haags snap dat danquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Grappig dat ik geen brede taalkennis heb en jij discussieer geen eens goed kan typen. Of jou.
Oh dan zpreek ik oock heel goet Haagsch.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is Haags snap dat dan(joule)
Welterusen, droom lekker van je uitkeringquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Nu echt slapen, toedels.
Esther W.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:01 schreef M0NTANA het volgende:
Al gestemd trouwens?
http://www.playboy.nl/med(...)anHetJaar/?pageId=2#
quote:
Ik doe Esther.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:09 schreef BB-boy het volgende:
Ik vond het heel moeilijk, maar ik heb op Myo gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |