scherp +1quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij weet waar je woont?Jullie vinden elkaar echt speciaal hè?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:27 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Groningen en Den haag ligt ver uit el kaar hoor brother
P.S:
2-5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."![]()
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."![]()
Ik ga slapen.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Kijk uit voor de boogieman in je kast 14.gifquote:,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."![]()
tsja zou ik ook doen als ik een uitkeringstrekker was.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slapen.![]()
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht![]()
*proest*quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:37 schreef Adothehague het volgende:
[..]
tsja zou ik ook doen als ik een uitkeringstrekker was.
Ik weet niet wat te zeggenik ben echt met stomheid geslagen, kan niet uit mijn woorden komen
![]()
je bent namelijk zo enorm dom dat ik niet weet hoe ik het onder woorden moet brengen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Gebruik smylies als je nog niet zon brede taalkennis hebquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
*proest*
Ik weet niet wat te zeggenik ben echt met stomheid geslagen, kan niet uit mijn woorden komen
![]()
je bent namelijk zo enorm dom dat ik niet weet hoe ik het onder woorden moet brengen.
1 smylie zegt meer als 100 woorden.![]()
Ik zie geen knipogen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef Prosac het volgende:
Laten we elkaar hier alleen voor de gezelligheid en met een dosis knipogen voor rotte vis uitmaken.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Komt SCH hier nog wel eens? Vond dit voor hem
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."![]()
versteegrob?quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:42 schreef _Mike_ het volgende:
Komt SCH hier nog wel eens? Vond dit voor hem
[ afbeelding ]
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht![]()
En dan durf je te zeggen dat PK geen brede taalkennis heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gebruik smylies als je nog niet zon brede taalkennis heb
1 smylie zegt meer als 100 woorden.
![]()
haha nee, je bent het niet waard.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:41 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Gebruik smylies als je nog niet zon brede taalkennis heb
1 smylie zegt meer als 100 woorden.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Unclyclopedia is epic
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Arsenalhttp://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Ajax_(soccer)quote:Arse anal FC, are a "French" Football team who reside in north london and are known for having the blickest ever footbalers to play the game. The club consistently finish in the top 4 of the league on account of their pure beautiful footballers. In fact they play "Wengerball", 962 passes per minute and every 6.3 hours a shot will be made, usually by samir Nasri or Kolo toure also he shot generally misses.14.gifquote:Ajax is the legendary football (soccer) club located in Amsterdam for over 100 years now. Starting off as a club for Jews, it soon became the richest, most powerful club in the world after WW2. After a short period of power in the early 70's, all credited to a mentally incapable person known as number 14 - who stated such quotes as: "I'm opposed to everything, until I make a decision, than I'm in favor of it" and "You must score to win" - the club fell into a dark hole, which it has as of yet not climbed out of.
Jij ook niet, ik ga jou vanaf nu negeren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
haha nee, je bent het niet waard.![]()
Mag ik ookquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij ook niet, ik ga jou vanaf nu negeren.
Veel plezier.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij ook niet, ik ga jou vanaf nu negeren.![]()
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.![]()
haha je faalt nu alquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
is niet nodig, ik hoef er niets voor te doen.![]()
Epic.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Het negeren gaat je slecht af.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:48 schreef Adothehague het volgende:
[..]
is niet nodig, ik hoef er niets voor te doen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.![]()
Grappig dat ik geen brede taalkennis heb en jij discussieer geen eens goed kan typen. Of jou.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee Mike, ik discusseer graag met jouw.
Doe deze eens: http://www.testmijniq.nl/nl/index.phpquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:46 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oké gezellig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nee Mike, ik discusseer graag met jouw.
Zaterdag winnen?,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."![]()
Dat is Haags snap dat danquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Grappig dat ik geen brede taalkennis heb en jij discussieer geen eens goed kan typen. Of jou.
(joule)
Oh dan zpreek ik oock heel goet Haagsch.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is Haags snap dat dan(joule)
Nu echt slapen, toedels.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Welterusen, droom lekker van je uitkeringquote:Op donderdag 15 januari 2009 00:53 schreef Paaskonijn het volgende:
Nu echt slapen, toedels.![]()
![]()
![]()
Neh, de wallen zijn gezellig en knus
Esther W.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:01 schreef M0NTANA het volgende:
Al gestemd trouwens?
http://www.playboy.nl/med(...)anHetJaar/?pageId=2#
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
quote:
Ik vond het heel moeilijk, maar ik heb op Myo gestemd.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.![]()
Ik doe Esther.quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:09 schreef BB-boy het volgende:
Ik vond het heel moeilijk, maar ik heb op Myo gestemd.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |