morgen ben ik niet aanwezig...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]elke keer als ik dacht weg te kunnen was er wel iets wat mij tegenhield
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en ik al in de oogmeetruimte.."U lijkt zo op iemand van TV" En hij zo van:"ohjaaaaahhhh?????"
En ik: "jah op Max Westerman" en hij;"nou dat ben ik ook"
*schaaaaaam**
Roel was negatief over een plaat die Veenstra draaide... Veenstra reageerde en nu hebben we Roel niet meer gezienquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Akkefietje, Gister, Roel, wat is dr gebeurt?!
Lol! Vind je gek dat hij er zoveel op lijktquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en ik al in de oogmeetruimte.."U lijkt zo op iemand van TV" En hij zo van:"ohjaaaaahhhh?????"
*schaaaaaam**
Vrijdag kan ik wel gewoon brengen hoor, de rust is dan weer gekeerdquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
morgen ben ik niet aanwezig...
Hoelaat kom jij vrijdag aan op t station? misschien kunnen we daar afspreken dat ik je bril gewoon meeneem naar t werk
Was toch wel al een beetje de hele dag bezig...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel was negatief over een plaat die Veenstra draaide... Veenstra reageerde en nu hebben we Roel niet meer gezien
Maar het kan natuurlijk toeval zijn
Was wel iets meer dan datquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel was negatief over een plaat die Veenstra draaide... Veenstra reageerde en nu hebben we Roel niet meer gezien
Valt nog mee dat ie niet zei: "Misschien heb je een bril nodig"quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*schaaaaaam**
zeg gerust sinds de Serious Request , heeft Roel meer kotsneigingen dan ooit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Was toch wel al een beetje de hele dag bezig...
ja ok, ik heb het voortraject niet meegekregen, de ontknoping welquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was wel iets meer dan dat
* 3FMaster Gaat nu zoeken naar het desbetreffende topic om te kijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lekker he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef drummerdude het volgende:
'CAUSE I'M MISTER BRIGHTSIDE
is blij dat er geen audio op Fok! zit![]()
okequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrijdag kan ik wel gewoon brengen hoor, de rust is dan weer gekeerd
rijdende rechter bij DWDDquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster Gaat nu zoeken naar het desbetreffende topic om te kijken.
Groetjes terug!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Jongens, allemaar de groetjes van LL!
Hij zit nu in een restaurant in Waalwijk en gaat zo iets lekker bestellen!
als ie maar n wijntje drinkt op onsquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, jeweet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef Piles het volgende:
* ziet de reclame naderen....
Hopelijk goed getimed...
De groetjes terug!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik zie twee mensen die zeggen dat-ie zat te zeiken. En dat was ook zo, geen ontkennen aan. Doen we overigens allemaal wel weer eens, lekker boeiend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vind het niet zo netjes dat jullie Roel nu een beetje zwart zitten te maken eigenlijk.
Da's mijn bescheiden mening maar hoor. Maar om nu direct terug te zeiken omdat Michiel een tegenreactie plaatste is een beetje vervelend.
Ik zit Roel niet zwart te maken... het viel me alleen op dat ie er ineens niet meer is... verder totaal geen problemen met hem...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vind het niet zo netjes dat jullie Roel nu een beetje zwart zitten te maken eigenlijk.
Da's mijn bescheiden mening maar hoor. Maar om nu direct terug te zeiken omdat Michiel een tegenreactie plaatste is een beetje vervelend.
jah waar blijven de mooie dames plaatjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zie twee mensen die zeggen dat-ie zat te zeiken. En dat was ook zo, geen ontkennen aan. Doen we overigens allemaal wel weer eens, lekker boeiend.
Hij komt wel weer terug toch? Anders gaat hij ons te veel missen. En wij hem. Dus.
Roel, get your ass back here!
Daar zullen menig Fok!kers met je eens zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef drummerdude het volgende:
'CAUSE I'M MISTER BRIGHTSIDE
is blij dat er geen audio op Fok! zit![]()
snap niet wat je bedoeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan mensen die hun chatberichten in hun naam plaatsen, in de hoop interessant te zijn. Godsamme zeg. DAAR IS HET CHATVENSTERTJE VOORGEMAAKT!.
Is het niet zo dat nieuws en reclame gewoon door de andere kant van het glas ingeregeld word? Dicht met die schuiven uit de DJ-studio? ;-) Althans. Zo was het in April '07 nog wel..quote:
Maar om nu direct terug te zeiken omdat Michiel een tegenreactie plaatste is een beetje vervelend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
ohw zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hele teksten in de msn naam zetten
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah waar blijven de mooie dames plaatjes
Dit dus: [naam] Wie gaat er mee naar het centrum?quote:
Niemand heeft problemen met hem , alleen overal negatief over zijn was een beetje te , meer niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit Roel niet zwart te maken... het viel me alleen op dat ie er ineens niet meer is... verder totaal geen problemen met hem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |