Als je nou een tijdmachine had kon je vooruit spoelenquote:
Binnenkort, als Bert er weer is tussen 01u en 04u, lijkt me 'n goed plan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi! Wnn gaan we weer eens een keertje nachtbraken samen?
Hm... dus hij keert nog terug?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef 3FMaster het volgende:
Hij is 'volgens geruchten en bronnen' neergeschoten door Negativ, die met de noorderzon is vertrokken (Hij is dus op Noorderslag) Hij is wel geraakt, maar niet erg.
Tijdmachine
Hoiiii!quote:
Ah, goed research-werk weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:17 schreef -Hans- het volgende:
De Giel die hier sinds dinsdag post is dus wel de echte Giel Beelen. Ik zag het forum op de cam en ik kom een "bekend" ip-adres tegen - op het tijdstip van zijn reacties - in de access-log van mijn webserver. Dus als er mensen zijn die twijfelen doe het niet want het is inderdaad Giel Beelen die hier post onder de naam Giel.Beelen.
Staat die niet al in de OP dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, goed research-werk weer.
Leuk dat we er dus nog een 3FM-jock bij hebben hier. Tijd om de OP te updaten.
Nu je 't zegt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:22 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Staat die niet al in de OP dan?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:22 schreef -Hans- het volgende:
De nummer 5 van vandaag gaat nog wel flink stijgen de komende periode.. Wat een hit gaat dat worden. Een Megahit ?![]()
Milow nog op 1, damn !
Of Muse.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik vind dat er iets van interpol gedraait moet worden
Zeker leuk dat ook Giel hier nu post. Ik weet niet of het blijvend is, maar dat hij hier post siert hem welquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Ah, goed research-werk weer.
Leuk dat we er dus nog een 3FM-jock bij hebben hier. Tijd om de OP te updaten.
Ja! Maar niet TIRO. Stockholm Syndrome of zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:27 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Hmm beide oke! iets van Absolution zou er wel in gaan
Vlak voor MetMichiel had ik nog ff Pioneer to the Falls opgezetquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:25 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik vind dat er iets van interpol gedraait moet worden
Akkoord!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:28 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja! Maar niet TIRO. Stockholm Syndrome of zo!
quote:
quote:
quote:
Werkdag zit er weer op. Nu de week nogquote:
Ik herinner me nog een topicreeks over een verlaten bos met allemaal vreemde dingen en kale plekken erin... en die twee users verdwenen toen opeens van de aardbodem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:28 schreef 3FMaster het volgende:
Lang leve de geruchte!
Dat kunnen wij hier op FOk! Beter
of Thoughts of a dying Atheistquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:28 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja! Maar niet TIRO. Stockholm Syndrome of zo!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef 3FMaster het volgende:
Kaiser? Ik dacht dat Michiel naar Kim Wilde?!
Geniaal nummer is datquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vlak voor MetMichiel had ik nog ff Pioneer to the Falls opgezet
Hier begint het ook te komen... grom! Naja, beter schap Themauster! Trustenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef themauster het volgende:
bleugh ziek![]()
Kruip zo lekker onder de wol met 3fm op de achtergrond
Tot morgen
Heb altijd dezelfde gedachte... iedere keer opnieuw denk ik van zou het dan echt zo zijn?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
Under Pressure? shit.... Ice Ice Baby ! Ook leuk.
Het is alleen 9 van de 10 keer Vanilla Ice.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb altijd dezelfde gedachte... iedere keer opnieuw denk ik van zou het dan echt zo zijn?
En dan is het toch weer Vanilla IceOok niks mis mee heur, lekker fout
Begin is zo identiekquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:33 schreef LeonH het volgende:
Heb altijd dezelfde gedachte... iedere keer opnieuw denk ik van zou het dan echt zo zijn?
En dan is het toch weer Vanilla IceOok niks mis mee heur, lekker fout
Yooooooooooquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin is zo identiek. Maar inderdaad deze is ook heel aardig. Kan zelfs een redelijk stukje meerappen
Haha coolquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef TC_Artemis het volgende:
Grappig Christiaan, ik ben precies 1 dag ouder
Ja! Ofquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:30 schreef LeonH het volgende:
[..]
of Thoughts of a dying Atheist![]()
of Butterflies and Hurricanes![]()
Zó dramatisch vind ik dit nummer niet eens.quote:
quote:
Oeh! Dat werd ook tijdquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Krijg nou wat, de reply-sms is weer ingesteld! Sinds hoe lang is dat al? Heb geloof ik al in tijde geen sms meer gestuurd tijdens Met Michiel...
Wel een compleet ander Britney geluid, damn!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Christiaan het volgende:
Zó dramatisch vind ik dit nummer niet eens.
dank voor je sms, hij is binnen en gelezen! waar zou ik zonder jouw brijdage zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oeh! Dat werd ook tijd
Wat is ie nu eigenlijk?
Wat ik met Tijdmachine heb, hebben jullie met die nieuwe Britney.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Ja echt een vette plaat die nieuwe Britney Spears
Hoiquote:
Ik heb het ook met Tijdmachine... ik ga morgen even langs de dokterquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat ik met Tijdmachine heb, hebben jullie met die nieuwe Britney.
niet meer gezienquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er sowieso al bij op 16 februari
Is Roel hier nog geweest sinds het akkefietje van gisteren?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef Feivel1 het volgende:Tijdmachine
.
Sorry. Ik vind 'm wel leuk!.
Oeh, vertel!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb mail gehad van de hoogste bieder van de set van DJ Sandstorm![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
kreeg net n Twitter van L-L..hij heeft een afscheidsplaat voor ons allemaal aangevraagd![]()
Lief heh
Akkefietje, Gister, Roel, wat is dr gebeurt?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er sowieso al bij op 16 februari
Is Roel hier nog geweest sinds het akkefietje van gisteren?
Dat is het origineel van robyn volgensmijquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef drummerdude het volgende:
Staat dit nummer niet op FIFA 2006 ofzo?
Ik hoop dat hij hier blijft komen. Goede gast is het.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
kreeg net n Twitter van L-L..hij heeft een afscheidsplaat voor ons allemaal aangevraagd![]()
Lief heh
Richt je boxen op de muur, zet de subwoofer helemaal open en blaas ze die kamer naast je uit!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Jullie hebben nu officieel last van mij... er is naast mij (naast de muur) een damesparty aan de gang... make-upjes enzo... dus ik ben verbannen naar de kleine slaapkamer waar ik dus nu zit achter de PC
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Jullie hebben nu officieel last van mij... er is naast mij (naast de muur) een damesparty aan de gang... make-upjes enzo... dus ik ben verbannen naar de kleine slaapkamer waar ik dus nu zit achter de PC
En net even 14 podcasts van Ekdom op m'n smartphone geduwd.
Dus hoi
Dan word ik het huis uitgeschopt door mijn vriendinquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Richt je boxen op de muur, zet de subwoofer helemaal open en blaas ze die kamer naast je uit!
Voor jullie dames wel jaquote:
Dat kreeg ik net via SMS.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Lief heh
gelukkigquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat kreeg ik net via SMS.
Hij gaat nu uit eten dus kan helaas niet zelf luisteren... maar hij luistert terug vanavond!
Heyquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Dus hoi
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Dus hoi
oeh ja The Killersquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef drummerdude het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben benieuwd of-ie ook echt gedraaid wordt
Of heeft Michiel t je nu ook daadwerkelijk toegezegd?
(leest michiel hier vanavond mee eigentlich?)
Huh? Welke Michiel bedoel je??quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Drama , straks mag je vrouw er wat van hebben als gastvrouwquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Dus hoi
Michiel leest altijd mee op momenten waarop je 't niet verwacht, en jaagt dan af en toe een zeikerd weg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben benieuwd of-ie ook echt gedraaid wordt
Of heeft Michiel t je nu ook daadwerkelijk toegezegd?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:laatste bezoek: 4 minuten, 8 seconden geleden.
Denk dat je dat straks wel door twittertquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig![]()
![]()
![]()
ben benieuwd hoelaat die plaat voor hem komt
Understatement van het jaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Maroon 5 ? Daar heb ik niet zo heel veel mee.
Roel is nog niet van de schrik bekomenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel leest altijd mee op momenten waarop je 't niet verwacht, en jaagt dan af en toe een zeikerd weg.
Klopt, die ging nog wel ja, maar het is nu vooral echt weinig boeiende muziek geworden, imho.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:51 schreef Timo20 het volgende:
Understatement van het jaar
En dat terwijl hun eerste cd nog redelijk mee valt
Was hij verdwaalt dat hij niet naar amsterdam gingquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb vandaag Max Westerman als klant in de winkel gehad..... En naar de oogarts gestuurd, zn linkeroog doet niet helemaal goed mee.
Hij was zo blij met mn eerlijke advies dat ik een schouderklop en een ferme handdruk![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb vandaag Max Westerman als klant in de winkel gehad..... En naar de oogarts gestuurd, zn linkeroog doet niet helemaal goed mee.
Hij was zo blij met mn eerlijke advies dat ik een schouderklop en een ferme handdruk![]()
![]()
neeh, hij woont tijdelijk bij zn pa en moequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was hij verdwaalt dat hij niet naar amsterdam ging
VEENSTRA VEENSTRA!quote:
En nu begin jij ook al over Roel. Wat's de gebeurdquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel is nog niet van de schrik bekomen
Hoe voelt hans zich , al beter dan een dood vogeltje ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hehe, toch nog iemand die 'm maakt.
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
VEENSTRA VEENSTRA!
Ik kan die zin ook echt niet horen zonder dat te zeggen (leuk als je twee michiels kent)
en ik al in de oogmeetruimte.."U lijkt zo op iemand van TV" En hij zo van:"ohjaaaaahhhh?????"quote:
Roel was de hele week als een klein kind aan het janken op alles wat hem niet zinde, hij kreeg van meerdere kanten even de wind terug. Alleen sindsdien niet meer teruggezien ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En nu begin jij ook al over Roel. Wat's de gebeurd
morgen ben ik niet aanwezig...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]elke keer als ik dacht weg te kunnen was er wel iets wat mij tegenhield
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en ik al in de oogmeetruimte.."U lijkt zo op iemand van TV" En hij zo van:"ohjaaaaahhhh?????"
En ik: "jah op Max Westerman" en hij;"nou dat ben ik ook"
*schaaaaaam**
Roel was negatief over een plaat die Veenstra draaide... Veenstra reageerde en nu hebben we Roel niet meer gezienquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Akkefietje, Gister, Roel, wat is dr gebeurt?!
Lol! Vind je gek dat hij er zoveel op lijktquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en ik al in de oogmeetruimte.."U lijkt zo op iemand van TV" En hij zo van:"ohjaaaaahhhh?????"
*schaaaaaam**
Vrijdag kan ik wel gewoon brengen hoor, de rust is dan weer gekeerdquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
morgen ben ik niet aanwezig...
Hoelaat kom jij vrijdag aan op t station? misschien kunnen we daar afspreken dat ik je bril gewoon meeneem naar t werk
Was toch wel al een beetje de hele dag bezig...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel was negatief over een plaat die Veenstra draaide... Veenstra reageerde en nu hebben we Roel niet meer gezien
Maar het kan natuurlijk toeval zijn
Was wel iets meer dan datquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel was negatief over een plaat die Veenstra draaide... Veenstra reageerde en nu hebben we Roel niet meer gezien
Valt nog mee dat ie niet zei: "Misschien heb je een bril nodig"quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
*schaaaaaam**
zeg gerust sinds de Serious Request , heeft Roel meer kotsneigingen dan ooit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Was toch wel al een beetje de hele dag bezig...
ja ok, ik heb het voortraject niet meegekregen, de ontknoping welquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was wel iets meer dan dat
* 3FMaster Gaat nu zoeken naar het desbetreffende topic om te kijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lekker he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef drummerdude het volgende:
'CAUSE I'M MISTER BRIGHTSIDE
is blij dat er geen audio op Fok! zit![]()
okequote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrijdag kan ik wel gewoon brengen hoor, de rust is dan weer gekeerd
rijdende rechter bij DWDDquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster Gaat nu zoeken naar het desbetreffende topic om te kijken.
Groetjes terug!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Jongens, allemaar de groetjes van LL!
Hij zit nu in een restaurant in Waalwijk en gaat zo iets lekker bestellen!
als ie maar n wijntje drinkt op onsquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, jeweet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef Piles het volgende:
* ziet de reclame naderen....
Hopelijk goed getimed...
De groetjes terug!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik zie twee mensen die zeggen dat-ie zat te zeiken. En dat was ook zo, geen ontkennen aan. Doen we overigens allemaal wel weer eens, lekker boeiend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vind het niet zo netjes dat jullie Roel nu een beetje zwart zitten te maken eigenlijk.
Da's mijn bescheiden mening maar hoor. Maar om nu direct terug te zeiken omdat Michiel een tegenreactie plaatste is een beetje vervelend.
Ik zit Roel niet zwart te maken... het viel me alleen op dat ie er ineens niet meer is... verder totaal geen problemen met hem...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vind het niet zo netjes dat jullie Roel nu een beetje zwart zitten te maken eigenlijk.
Da's mijn bescheiden mening maar hoor. Maar om nu direct terug te zeiken omdat Michiel een tegenreactie plaatste is een beetje vervelend.
jah waar blijven de mooie dames plaatjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik zie twee mensen die zeggen dat-ie zat te zeiken. En dat was ook zo, geen ontkennen aan. Doen we overigens allemaal wel weer eens, lekker boeiend.
Hij komt wel weer terug toch? Anders gaat hij ons te veel missen. En wij hem. Dus.
Roel, get your ass back here!
Daar zullen menig Fok!kers met je eens zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:58 schreef drummerdude het volgende:
'CAUSE I'M MISTER BRIGHTSIDE
is blij dat er geen audio op Fok! zit![]()
snap niet wat je bedoeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan mensen die hun chatberichten in hun naam plaatsen, in de hoop interessant te zijn. Godsamme zeg. DAAR IS HET CHATVENSTERTJE VOORGEMAAKT!.
Is het niet zo dat nieuws en reclame gewoon door de andere kant van het glas ingeregeld word? Dicht met die schuiven uit de DJ-studio? ;-) Althans. Zo was het in April '07 nog wel..quote:
Maar om nu direct terug te zeiken omdat Michiel een tegenreactie plaatste is een beetje vervelend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
ohw zoquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hele teksten in de msn naam zetten
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah waar blijven de mooie dames plaatjes
Dit dus: [naam] Wie gaat er mee naar het centrum?quote:
Niemand heeft problemen met hem , alleen overal negatief over zijn was een beetje te , meer niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit Roel niet zwart te maken... het viel me alleen op dat ie er ineens niet meer is... verder totaal geen problemen met hem...
je zit helaas in een leeftijdsgroep waarin meisjes helaas zo zijn. Duurt helaas nog even een paar jaar tot ze veranderenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dit dus: [naam] Wie gaat er mee naar het centrum?
[naam] Wat was het leuk he, A?
[naam] Ja. Ik heb echt genoten
Dat soort hele conversaties, maar dan met mensen die zich met hun naam aan- en afmelden. Grom!
MSN naam: HoOii!!!quote:
Tja, dat mag toch? Ik vind ook wel eens dat er kutmuziek wordt gedraaid, zoals KoL of zo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niemand heeft problemen met hem , alleen overal negatief over zijn was een beetje te , meer niet.
wil niet zeggen dat heel roel een probleem is.
Roel is
Wel. Sinds Michiel een bericht terug poste op Roel dat Roel wel op heel veel dingen kritiek had, is het zo dat jullie nu heel actief lopen te roepen dat ie jankte als een klein kind. (Terwijl er ook positieve reacties van 'm waren.)quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maar om nu direct terug te zeiken omdat Michiel een tegenreactie plaatste is een beetje vervelend.
kun je deze opmerking uitleggen, want kan hem niet goed plaatsen
Er zijn altijd wel nummers waar iemand niets aan vind ,daarin tegen zijn er ook weer die het wel leuk vinden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:06 schreef LeonH het volgende:
het begon op een gegeven moment wel erg uit de hand te lopen met de plaatjes waar die niks aan vond, en dat ging zo'n beetje de hele dag door.
Ben het er ook niet mee eens dat gevallen als die nieuwe Partysquad en Tijdmachine gedraaid worden op 3fm maar goed dat zijn keuzes en smaken van de dj's.
MSN op bezet! Thats the answer, ik heb altijd een hekel aan buzzers, daarom sta ik altijd op bezet..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:05 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dit dus: [naam] Wie gaat er mee naar het centrum?
[naam] Wat was het leuk he, A?
[naam] Ja. Ik heb echt genoten
Dat soort hele conversaties, maar dan met mensen die zich met hun naam aan- en afmelden. Grom!
Hij zit er nog steeds in, dus jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
Wat n mooie taart...was ie ook te eten?
Er is vaak genoeg al geroepen of het iets minder kon. Alleen dit keer ook nog door een DJ die roept dat Roels mening niet ieders mening is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wel. Sinds Michiel een bericht terug poste op Roel dat Roel wel op heel veel dingen kritiek had, is het zo dat jullie nu heel actief lopen te roepen dat ie jankte als een klein kind. (Terwijl er ook positieve reacties van 'm waren.)
ja klaar...we hoeven niet uit te lichten waarom Roel wel of niet bepaalde dingen heeft gezegt, en waarom Michiel iets heeft terug gezegt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef Dichterbijer het volgende:
Laten we het weer hebben over 3FM![]()
In 2009 waren de positieve reacties volgens mij op 1 hand te tellen. Zn Tweets inbegrepen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wel. Sinds Michiel een bericht terug poste op Roel dat Roel wel op heel veel dingen kritiek had, is het zo dat jullie nu heel actief lopen te roepen dat ie jankte als een klein kind. (Terwijl er ook positieve reacties van 'm waren.)
Inderdaad. En zodra het bovenste schermpje mijn 22" monitor vol maakt, is het wel heel treurig gesteld, hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
MSN naam: HoOii!!!
Offline - Online, schermpje rechts onder - offline - online, schermpje weer rechts onder -
MSN naam: GoeT! M¤t Ju DaNn
Offline - Online, schermpje rechts onder steeds voller en hoger - offline - online, stapels met schermpje raakt bovenkant van beeldscherm.
Dat is kut, net als deze plaat (Wat een bruggetje, ik met DJ worden)
Kun jij dan een Pallet kaasstengels naar mij opsturenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga solliciteren (of in ieder geval formulier inleveren) bij de Bakker Bart...![]()
(Eerste keer)
In je woorden heb je niets verkeerd gezegd, mijnsinziensquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hij zit er nog steeds in, dus ja![]()
En natuurlijk hoop ik niet dat ik iemand heb weggejaagd, dat zou echt kut zijn. Op fora mag je af en toe tegen elkaar in gaan, dat is gezond.
Hehe, ben toch blij dat ik geen MSN heb. Scheelt weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
MSN op bezet! Thats the answer, ik heb altijd een hekel aan buzzers, daarom sta ik altijd op bezet..
MSN is de laatste jaren dood bij mij, ik heb alleen nog belangrijke mensen erin staan. Maar echt chatten doe ik daar echt niet meer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad. En zodra het bovenste schermpje mijn 22" monitor vol maakt, is het wel heel treurig gesteld, hoor.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:10 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hehe, ben toch blij dat ik geen MSN heb. Scheelt weer.
allemaal
Die taart is niet zo gezond, dus stuur 'm maar gauw naar mij toequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
Hij zit er nog steeds in, dus ja![]()
En natuurlijk hoop ik niet dat ik iemand heb weggejaagd, dat zou echt kut zijn. Op fora mag je af en toe tegen elkaar in gaan, dat is gezond.
Succes! Daar heb ik ook gewerkt, heel lang terugquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef drummerdude het volgende:
Ik ga solliciteren (of in ieder geval formulier inleveren) bij de Bakker Bart...![]()
(Eerste keer)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef drummerdude het volgende:
Welke radio draaien ze bij de BB?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die taart is niet zo gezond, dus stuur 'm maar gauw naar mij toe.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgende topic titel is voor Richard, anders hadden we het in een topic titel gezegd
Italiaanse Bol gezond met rode sausquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef TearSong het volgende:
[..]
Succes! Daar heb ik ook gewerkt, heel lang terug
En dat terwijl ik vandaag echt een kutdag heb.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet zeggen, mag je humor van afgelopen dagen, je neemt pallets leuke opmerkingen mee
Ja, helemaal voor Rich!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgende topic titel is voor Richard, anders hadden we het in een topic titel gezegd
Een italiaanse bol uberhauptquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Italiaanse Bol gezond met rode saus
Gelukkig je humor nog niet verloren onderwegquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vandaag echt een kutdag heb.
dan moet je je voet anders zetten...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mijn been wiebelt mee... vind ik hem dan ook tof?
En dan moet je je er bij voorstellen dat je in één van de kleinste landjes ter wereld bent, zonovergoten en gelegen op een berg, en dat je via een lange slingerende weg omhoog gaat naar de top van de berg en het (historische) hart van dat landje met Viva la Vida op je mp3-speler.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:11 schreef LeonH het volgende:
Viva La Vida... wat een droomplaat blijft het.
Wat mij betreft een klassieker, nu al
Alles klopt in die plaat!
en ja dit alles meen ik serieus
Kutdag.. Morgen is het piemeldag. Dus nog een extra dagje prutsen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig je humor nog niet verloren onderweg
* Dichterbijer zet zijn voet andersquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan moet je je voet anders zetten...
Of hebben jullie dat nooit, dat als je zit en je been op een bepaalde manier houd dat je been dan echt keihard begint de wiebelen
Klopt, dat is vet als je aan het drummen bent, en je hebt dat heel erg. Dan flipt de bassquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Of hebben jullie dat nooit, dat als je zit en je been op een bepaalde manier houd dat je been dan echt keihard begint de wiebelen
Jawelquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Dat...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kutdag.. Morgen is het piemeldag. Dus nog een extra dagje prutsen!.
Bakker Bartquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Een italiaanse bol uberhaupt. Yummy!
Subwayquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Bakker Bart
Italiaanse bol, met ham, kaas en wat sla en dan een zoetzuur sausje eroverheen![]()
Bijna net zo lekker als Subway
en drummerdude kan het wetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:15 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Klopt, dat is vet als je aan het drummen bent, en je hebt dat heel erg. Dan flipt de bass
Nu MSN ik niet zo vaak maar deze trend is me echt compleet ontgaan... gelukkigquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Inderdaad. En zodra het bovenste schermpje mijn 22" monitor vol maakt, is het wel heel treurig gesteld, hoor.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en drummerdude kan het weten
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Steephsel het volgende:
Snoooooooooooooooooooooooooooooooooooooop
Lol die noemde ik net ook , ze hebben meerdere klanten die het lekker vindenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Bakker Bart
Italiaanse bol, met ham, kaas en wat sla en dan een zoetzuur sausje eroverheen![]()
Bijna net zo lekker als Subway
Was dat dat gesprek over dat hij het nummer niet volledig gedraaid had? Ik viel er middenin en ik vroeg me al af wie hij aan de lijn hadquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik ga in de ochtend gewoon weer Giel luisteren, want ik luisterde vanochtend en ik heb zoooo keihard gelachen om de gebroeders KO die boos waren op Giel...wat n sukkels![]()
Drummerskwaaltje. Ik zit eigenlijk nooit stil met mijn voeten, benen. Altijd wel een beatje te tikkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:15 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Klopt, dat is vet als je aan het drummen bent, en je hebt dat heel erg. Dan flipt de bass
Moet zeggen heb Giel niet zo irritant meer gevonden als daarvoor , merk per uitzending vooruitgang in zijn doen en laten.quote:
Je moet het eerst laten afkoelen. Of ovenwanten gebruiken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Drop it like it's hot.... moet dat nou?
Eens. Handen is ook leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Drummerskwaaltje. Ik zit eigenlijk nooit stil met mijn voeten, benen. Altijd wel een beatje te tikken![]()
ze mochten over hun plaat lullen en m zingen...wel binnen 5 minuten. Nou tijdens die 5 minuten drukte Giel perongeluk op n knopje waardoor de boel ff stil viel..kon ie niks aan doen. Snel weer aangezet, en toen waren de 5 minuten om...ze waren echt pissedquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef TearSong het volgende:
[..]
Was dat dat gesprek over dat hij het nummer niet volledig gedraaid had? Ik viel er middenin en ik vroeg me al af wie hij aan de lijn had
Giel is dan ook wel zo'n flippo dat hij dan niet even sorry zegt en het hersteltquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ze mochten over hun plaat lullen en m zingen...wel binnen 5 minuten. Nou tijdens die 5 minuten drukte Giel perongeluk op n knopje waardoor de boel ff stil viel..kon ie niks aan doen. Snel weer aangezet, en toen waren de 5 minuten om...ze waren echt pissed![]()
![]()
Nouja, wel of niet eerst laten afkoelen is een beetje afhankelijk van wát (of wiequote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je moet het eerst laten afkoelen. Of ovenwanten gebruiken.
De flarden die ik er van opvang hebben mij nog niet doen overtuigen.... maar ik ontloop het ook echt 's morgens want anders kom ik weer met een pesthumeur op mijn werk aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet zeggen heb Giel niet zo irritant meer gevonden als daarvoor , merk per uitzending vooruitgang in zijn doen en laten.
Reeds af te halen bij je lokale torrentboerquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Timo20 het volgende:
Het aftellen is trouwens begonnen: nog 14 dagen tot de release van de nieuwe Bruce Springsteen cd![]()
![]()
Als het zo heet is dat je het meteen laat vallen heb je er weinig aan. Straks gaat het nog kapot.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nouja, wel of niet eerst laten afkoelen is een beetje afhankelijk van wát (of wie) er zo heet is
Idd jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nouja, wel of niet eerst laten afkoelen is een beetje afhankelijk van wát (of wie) er zo heet is
hij zei sorrie voor dat stilvallen...dat hun op hoge poten de toko uitstampten kon hij niet zo veel aan doen...hij had niet eens de kans om sorrie te zeggen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is dan ook wel zo'n flippo dat hij dan niet even sorry zegt en het herstelt
Maar 'wij' drummers hebben dan een nieuwe beat die ze op 'et drumstel willen uitproberen, ten minste ik danquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind mensen die naast mij zitten en met hun been aan het "drummen" zijn hoogst irritant
Kwestie van de juiste aanpak, letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als het zo heet is dat je het meteen laat vallen heb je er weinig aan. Straks gaat het nog kapot.
Twee vrienden op de middelbare school zaten een keer in een Duitse trein te drummen op t tafeltje, hun benen, de bank, de prullenbakjes, met zn tweeën, klonk echt super stoer, vonden ze in de trein ook..., behalde die duitse conducteursquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar 'wij' drummers hebben dan een nieuwe beat die ze op 'et drumstel willen uitproberen, ten minste ik dan
Thanx honeyquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef drummerdude het volgende:
Oh you look so beautiful tonight!
Jij gooit het liefst alles door de kamer?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste aanpak, letterlijk en figuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |