quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:49 schreef xJapser het volgende:
Vlemminx dus. (Of hoe heet die kerel).
Dan is er geen selectie meer!quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:52 schreef yvette1982 het volgende:
Het is tijd alle rotte appels uit de selectie te verwijderen.
Excuusquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Joh, ik geloof JOU wel!
Ik vind het gewoon lachwekkend dat dit de huidige realiteit is in het voetbal. Het is toch volkomen belachelijk?
Jup,quote:
kost te veel geldquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:53 schreef Espabilado het volgende:
Wat is het toch dat anno 2009 websites nog geeneens een radiostreampje kunnen hosten als het druk wordt...
Videostream ala..
Bronquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef Zapper het volgende:
Verbeek en Bosz. De enige twee redenen waarom ik zo met Feyenoord te doen had. Laat ze nu maar fijn degraderen ook
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:57 schreef toma het volgende:
[..]
gast ik heb wel wat beters te doen dan feyenoord tekeningetjes maken
Ben vooral benieuwd hoe het legioen zal reageren tijdens de eerstkomende thuiswedstrijd van Feyenoord. Zie het al voor me dat dat het Legioen 90 minuten lang hun eigen spelers gaat uitfluiten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:59 schreef Zapper het volgende:
Verbeek en Bosz. De enige twee redenen waarom ik zo met Feyenoord te doen had. Laat ze nu maar fijn degraderen ook
Is inmiddels afgelopenquote:
Ik hoop het. Met uitzondering van een aantal spelers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe het legioen zal reageren tijdens de eerstkomende thuiswedstrijd van Feyenoord. Zie het al voor me dat dat het Legioen 90 minuten lang hun eigen spelers gaat uitfluiten.
Lijkt me volledig terecht!quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe het legioen zal reageren tijdens de eerstkomende thuiswedstrijd van Feyenoord. Zie het al voor me dat dat het Legioen 90 minuten lang hun eigen spelers gaat uitfluiten.
Vlemmings interim.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef raptorix het volgende:
Werd er nou al vertelt wie hem tijdelijk opvolgt?
Ja Vlemmings zal "de honneurs waarnemen"quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef raptorix het volgende:
Werd er nou al vertelt wie hem tijdelijk opvolgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |