Nee verbinding is gewoon goed!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
maak je toevallig gebruik van een steeds wegvallende 3g verbinding?
Ja dat moet gewoon kunnen. Zoals eerder gevraagd, hoe is je verbinding?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:06 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Nee verbinding is gewoon goed!
Maar het is nu gelukt via de laptop en Itunes. Maar het is wel de bedoeling dat je dit ook gewoon via je Iphone zelf kan doen toch?
Op een "normale" iphone niet. Voor een gejailbreakte iphone heb je de applicatie "Winterboard". Daarmee kan je verschillende stijlen installeren en/of aanpassenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:05 schreef Suuz_ het volgende:
Verbinding is gewoon goed (volgens mij) Het gewone internetten is super snel en hapert niet ofzo!
Even een andere vraag, misschien een hele domme maar goed ik waag de gok maar
Zijn er ook soort van thema's voor de Iphone dat het home scherm een kleurtje heeft of een achtergrond ofzo. Nu heb je al die apps symbolen en de achtergrond is gewoon zwart. Kan daar iets mee en zo ja vind ik daar apps voor in de app store? En onder welke naam dan?
Thanx
Voor apps te installeren gebruik ik altijd wifiquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:05 schreef Suuz_ het volgende:
Verbinding is gewoon goed (volgens mij) Het gewone internetten is super snel en hapert niet ofzo!
Hmm misschien wel leuk om te proberenquote:
Welke?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:38 schreef Intocable het volgende:
Heeft toevallig iemand die skategame al geprobeerd?
Vinger-skateboarden is niet echt mijn dingquote:
Toch blijkt het heel erg grappig te zijn. De graphics zijn indd best goed.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vinger-skateboarden is niet echt mijn ding
Maar de grpahics zien er zeker goed uit van dat spel
Ik zou het gewoon proberenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:59 schreef Skv het volgende:
Dat is een beetje een probleem: ik heb helemaal geen zin om voor 15 euro moeilijk te gaan lopen doen en dingen te bewijzen enzo.
Maar toch, misschien wel een goed idee.
Everest: Hidden Expedition is ook erg vermakelijkquote:Op maandag 2 maart 2009 14:50 schreef Ad_rem het volgende:
Touchgrind is leuk voor 3 minuten... gelukkig een cracked ipa gedownload zodat ik er niet voor heb betaald.
Dé games die je nu moet hebben:
Zenbound & Sway
Verder blijven Archibalds adventures en Edge tof, beiden hebben net een update gehad met een boel nieuwe levels.
Ja die heb ik ook sinds een paar dagen! Leuk spel, erg mooie illustraties!quote:Op maandag 2 maart 2009 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Everest: Hidden Expedition is ook erg vermakelijk
Precies en het zijn games die je (ik in ieder geval) een hele tijd kan blijven spelenquote:Op maandag 2 maart 2009 15:45 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook sinds een paar dagen! Leuk spel, erg mooie illustraties!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |