quote:Op woensdag 18 februari 2009 18:36 schreef Skv het volgende:
Meid toch.
Rebooten? Mailtje sturen naar die lui? Opnieuw installeren?
Is toch wel gewoon te vinden, heb hem zelf ook een keer gevondenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:06 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hoe ik de last.fm app krijg?
(ik ga iig geen amerikaanse itunes store acount maken)
Iemand die dit wel heeft en een jailbreak, kan je hem voor me kraken?
Ohh dat vind ik echt leuk, hoe kom je aan zoiets?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
Oeh zelf thema's maken is niet zo moeilijk. Gewoon een bestaand thema jatten en dan zelf maken
. Heb nu deze
[ afbeelding ]
En heb zelf mijn eigen Apps ook zo gemaakt. Er zat namelijk een psd bestand bij. Alleen weet ik bij sommige apps niet hoe ze heten in het systeem. Kun je dat ergens nakijken? Want heb er eentje van m-Box Mail en hij pakt em niet :S.
Owja ik moest die japanse tekens vervangen voor normale letters want in WiSCP pakt ie ze niet :S.
M'n huidige muziek dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is het probleem om een Amerikaanse iTunes account aan te maken dan? Je kan daar veel toffere dingen vinden en de Giftcards zijn ook nog een stuk goedkoper op eBay te vinden dan de normale winkelprijs...
Werkt het voor muziek van de radio ed wel evengoed als shazam?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind Midomi rocken.
[ afbeelding ]
Het programma herkent afgespeelde muziek. Je houdt je iPhone bij de radio, of bij je mond, want het programma herkent ook geneurie/gezang en de uitvoerende artiest en de naam van het nummer verschijnt op je scherm. Echt leuk vermaak en heel erg handig als je een liedje op de radio hoort en je graag wilt weten van wie het is.
Het progje Shazam doet hetzelfde, maar herkent geen zang.
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:52 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Werkt het voor muziek van de radio ed wel evengoed als shazam?
Download anders via iTunes en sync de boel met je iPhone....quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:22 schreef Suuz_ het volgende:
Vaag, heb net de hyves app geprobeert te downloaden. Die staat nog op laden.
Nu geprobeert een andere te downloaden (kost 79 cent) en die staat ook nog steeds op laden. Die van hyves is gratis geen idee of dat nog wat uitmaakt. Misschien moet de bataling eerst geaccepteerd worden voor ie werkt? Ik doe het namelijk via click and buy heb namelijk geen credit card.
Maar dan had die van hyves het nu wel gewoon kunnen doen...moet ik niet Iphone aan en uit zetten?
Oke, ga ik ff proberen thanx!quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Download anders via iTunes en sync de boel met je iPhone....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |