Jammer, en succes danquote:Op maandag 26 januari 2009 12:42 schreef AssyriskaFF het volgende:
Nee nog niet. Zal ik proberen. Thanx.
Had eerst Costumize geprobeerd maar die werkt niet :S.
edit: Met Make it Mine kun je alleen de carrier en de banner aanpassen, maar niet de rest. Heb ik dus ook niks aan sorry.
Heb hetzelfde hier, superirritant.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met dat probleem, lijkt me van niet toch...
Ik ga namelijk niet een uur lang die app open laten staan
zo juist gekocht, ben benieuwdquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:52 schreef Skv het volgende:
Payback is uit! GTA-clone.
heftig. kost 5,50 euro in de AppStore.
ClickAndBuyquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef w00h00 het volgende:
Betalen jullie allemaal via een creditcard btw?
Roger thatquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:21 schreef w00h00 het volgende:
Betalen jullie allemaal via een creditcard btw?
Topquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:16 schreef Misan het volgende:
Heb enkele FOK!kers uit dit topic toegevoegd met iMob, mijn code is 111832309
het duurt voornamelijk allemaal erg lang en het draait niet op de achtergrondquote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
TopAlleen iMob is wel een beetje gaar
Los daarvan, de timers worden steeds gereset als je de app sluit (ergo, het loopt niet door, wat toch wel van cruciaal belang is)quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:24 schreef Misan het volgende:
[..]
het duurt voornamelijk allemaal erg lang en het draait niet op de achtergrond
dat bedoel ik iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Los daarvan, de timers worden steeds gereset als je de app sluit (ergo, het loopt niet door, wat toch wel van cruciaal belang is)
Deed het voor de updates nog wel, en sinds de twee vorige updates is die bug verschenenquote:
iig behoorlijk hinderlijk spelen zo iddquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Deed het voor de updates nog wel, en sinds de twee vorige updates is die bug verschenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |