Ik las op de dev blog dat ze de servers van imob flink aan t uitbreiden zijn en dat het daar stabieler van wordt..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook op, als je iemand aanvalt verlies je 9 vd 10 keer!
Gaat echt nergens over!
[..]
Toegevoegd![]()
Naam?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:37 schreef Skv het volgende:
Je hebt wel wat tv-apps, maar die werken alleen via wifi
Joost, Orblive en Mobilenews.quote:
Twinklequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:51 schreef Misan het volgende:
Weet iemand nog een goede Twitter-app?
krijg je een foutmelding op de tmobile site ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:04 schreef baard8 het volgende:
ik heb net de belstatus app er op gezet, maar die vraagt om een t-mobile account..
dus ik probeer een account aan te maken op de t-mobile site, maar dat mislukt steeds..
meer mensen die hier last van hebben, of weten wat ik moet doen?
en je hebt wel een t-mobile abo?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:21 schreef baard8 het volgende:
ja, krijg steeds de melding:
Het aanmaken van een account is mislukt. Probeer het later nog eens.
dan zou ik morgen even 1200 bellen en vragen wat er mis is. ik kan het niet voor je testen, heb al jaren een account op de sitequote:Op zondag 25 januari 2009 22:32 schreef baard8 het volgende:
ja, gister een iphone gekocht met i-300 abo..
Jailbreakenquote:Op maandag 26 januari 2009 00:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
Weet iemand hoe je die batterij kunt aanpassen? Heb thema's gezien waarbij dit kan. En ook het ontgrendel icoontje aanpassen e.d. Iemand een goede link of handleiding?
Ok superquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:45 schreef EvilMarc het volgende:
Skv, Bellerophon en ViesKees toegevoegd in iMob.
Mijn code: 117851920
klopt iMob heeft wat probleempjes geloof ik, ik kan ook niemand fighten ofzo :Squote:Op maandag 26 januari 2009 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok superAlleen volgens mij doet iMob een beetje raar.
Ik zie alleen nog maar Henchman_1, Henchman_2 staan e.d.
![]()
Ik ben dus niet de enige met dat probleem, lijkt me van niet toch...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
klopt iMob heeft wat probleempjes geloof ik, ik kan ook niemand fighten ofzo :S
Klopt het trouwens dat je tellers niet meer doorlopen als je app uitzet tegenwoordig?
Overigens mijn friendcode: 103613904
Nee daaromquote:Op maandag 26 januari 2009 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met dat probleem, lijkt me van niet toch...
Ik ga namelijk niet een uur lang die app open laten staan
Let's hope so...quote:Op maandag 26 januari 2009 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee daarom
Zal wel deel van de storing zijn dan
Duh. Dat heb ik al. Wil alleen weten hoe je dat maakt en waar je die plaatst. Heb op dit moment een thema en daarbij zelf ook icoontjes gemaakt, wil nu dat de batterij ( in de lockscreen) en het ontgrendel icoontje en de tekst aanpassen.quote:
Make it Mine in Cydia al opgezocht?quote:Op maandag 26 januari 2009 12:21 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Duh. Dat heb ik al. Wil alleen weten hoe je dat maakt en waar je die plaatst. Heb op dit moment een thema en daarbij zelf ook icoontjes gemaakt, wil nu dat de batterij ( in de lockscreen) en het ontgrendel icoontje en de tekst aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |