Hmm door die achtergrond wordt het geheel wel erg drukquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:29 schreef AssyriskaFF het volgende:
Oeh zelf thema's maken is niet zo moeilijk. Gewoon een bestaand thema jatten en dan zelf maken
. Heb nu deze
[ afbeelding ]
En heb zelf mijn eigen Apps ook zo gemaakt. Er zat namelijk een psd bestand bij. Alleen weet ik bij sommige apps niet hoe ze heten in het systeem. Kun je dat ergens nakijken? Want heb er eentje van m-Box Mail en hij pakt em niet :S.
Owja ik moest die japanse tekens vervangen voor normale letters want in WiSCP pakt ie ze niet :S.
Ik vond hem leuk. Hoop echt dat er snel meerdere episodes komenquote:
- Youtube-video's toevoegenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:52 schreef znarch het volgende:
Wat zou er nog meer in moeten komen dan ? Volgens mij zijn de meeste functies wel beschikbaar.
Profielen kan je ook niet zijn als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:01 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
- Youtube-video's toevoegen
- Reacties op foto's bekijken (wordt nu doorgelinkt naar hyves web-versie)
- Blogs bekijken en schrijven
zomaar even wat dingetjes die in me op komen...
Oja, klopt idd. Dat zou ook prettig zijnquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:07 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Profielen kan je ook niet zijn als ik me niet vergis
Hallo, het development van die app gaat net zo traag als die site zelfquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:31 schreef ChRoNiC het volgende:
De hyves app mag ook wel een updateje krijgen zeg. Wel heel erg beperkt nu!
- tikken kunnen geven (en vooral prive tikken, volgens mij miste ik dat)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:01 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
- Youtube-video's toevoegen
- Reacties op foto's bekijken (wordt nu doorgelinkt naar hyves web-versie)
- Blogs bekijken en schrijven
zomaar even wat dingetjes die in me op komen...
Vertel?quote:
CSI vond ik veeeeel te makkelijk alles wordt voorgekauwt en de niet originele stemmen slaan echt nergens op! 1112 episode 2 here I come!quote:
Valt helaas erg vaak uit idd en zuipt batterij als je niet op wireless ofzo zit!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:50 schreef Skv het volgende:
Valt bij mij ook steeds uit!
Wel leuk spel opzich.
Mijn userID is 104071001, voeg maar toe als MOB
Mijn nummer is 104092130, voeg me maar toequote:Op maandag 19 januari 2009 14:50 schreef Skv het volgende:
Valt bij mij ook steeds uit!
Wel leuk spel opzich.
Mijn userID is 104071001, voeg maar toe als MOB
Ja dat valt mij ook op, als je iemand aanvalt verlies je 9 vd 10 keer!quote:Op maandag 19 januari 2009 19:51 schreef Skv het volgende:
Ik snap iMob niet helemaal.
Als ik iemand aanval verlies ik altijdHeb wel wat wapens enzo gekocht.
Is het trouwens zo dat als je meer wapens (bijvoorbeeld een gewoon pistool extra) hebt, je totale aanvalskracht hoger is? Of gaat het om het sterkste gekochte wapen?
Ik heb ook een redelijk grote mob (40 man); moet ik dan ook 40 shotguns e.d. kopen of niet?
Toegevoegdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 07:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn nummer is 104092130, voeg me maar toe
Ongekend trouwens... ben deze nacht aangevallen nu sta ik 90.000 in de min
Ik heb namelijk nog wat wapens voor mobsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja dat valt mij ook op, als je iemand aanvalt verlies je 9 vd 10 keer!
Gaat echt nergens over!
[..]
Toegevoegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |