Ga je schamenquote:
quote:Just press both the Sleep/Wake button and Home button at the same time
Valt toch wel mee?quote:
quote:
Ah dat is ook wel handig voor mijquote:Op maandag 9 maart 2009 11:42 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Een boodschappenlijstje.. Je moet wel de boodschappen zelf invoeren, maar 1 maal ingevoerd dan onthoud ie ze.. Erg makkelijk, want ik vergeet meestal wel iets als ik ga boodschappen..
Nice,quote:Op maandag 9 maart 2009 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
Hierbij mijn deelname
SB's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Submapje 'Games'
[ afbeelding ]
Ja ik vind van welquote:Op maandag 9 maart 2009 11:48 schreef newyorkcity het volgende:
Action Bubble lijkt leuk! Is dat wat?
Hmm.. Zal eens kijken. Mag van mezelf geen games meer downloaden..quote:Op maandag 9 maart 2009 11:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik vind van welBesturing is erg gemakkelijk
Why not?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:54 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Hmm.. Zal eens kijken. Mag van mezelf geen games meer downloaden..
Welk theme is dat? Tof voor de variatie.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:56 schreef Intocable het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn sb dus
I know, gebruikte shazam nooit. Las laatst dat midomi ong. het zelfde was, vandaar dat ik het even heb geprobeerd.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:03 schreef newyorkcity het volgende:
Midomi is ok, maar shazam werkt beter!
Helmaal niet veel apps!
Kvind je icoontjes wel leuk.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:05 schreef Intocable het volgende:
[..]
I know, gebruikte shazam nooit. Las laatst dat midomi ong. het zelfde was, vandaar dat ik het even heb geprobeerd.
Inderdaad niet veel apps, staan er ook zat tussen die ik nauwelijks gebruik
Ik heb een 2G, moest dus wel jailbreaken.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:07 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Kvind je icoontjes wel leuk.
Jailbreakt iedereen voor het veranderen van de achtergrond ect, of zijn er meer voordelen?
Thanksquote:Op maandag 9 maart 2009 12:03 schreef Intocable het volgende:
[..]
DEEP + DEEP calendarDeze vind je in cydia en is een winterboard theme
Natuurlijk moet je datquote:Op maandag 9 maart 2009 12:18 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ook leuk!
Misschien moet ik ook maar jailbraiken
De OP?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je dat
Staat de OP trouwens nog ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |