Uiteraard. Maar dan maak je bijvoorbeeld jakkop met 50-13 in en dan denk je dat je alles bent en dan kom jij online en word je (terecht en niks op aan te merken verder) weggevaagd door iemand genaamd sjimz. Daar gaat dan je net gebooste ego.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar wel huilen als je verslagen wordt.
Uhm ik denk jojoortje, weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:11 schreef Paul het volgende:
Wie kan die fraglimit nou verlagen naar 30 ofzo
En waarom doen we nooit meer normale unreal ipv instagib
wisheh! kan het veranderen die is namelijk de serveradminquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Uhm ik denk jojoortje, weet ik eigenlijk niet.
En de mode ligt aan de mapvote, dus vote de volgende keer op normale deathmatch
ah okequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
wisheh! kan het veranderen die is namelijk de serveradmin
Oke kom dan!!:!::D :quote:
Ja gek hequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Rumille het volgende:
Alsnog gewonnen, ook al had sjimz minder tijd. Held
Vind je het erg als ik wacht op de final versie? Anders moeten mensen telkens opnieuw maps downloaden etc. als er een verandering komt in je map.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef Maisnon het volgende:
Je moet mijn map er even op zetten van pagina 2 ofzo in dit topic
Is goed hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:52 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik wacht op de final versie? Anders moeten mensen telkens opnieuw maps downloaden etc. als er een verandering komt in je map.
gewone nali.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Elegy het volgende:
De Naliskin, is dat de Nali Warcow of ook de gewone Nali?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |