Hij mag gratis de deur uit...quote:
Dat zou best een goede stunt zijn jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
radio journaal meldt net dat de spelersgroep begin deze week heeft laten weten niet met verbeek verder te willen.
Man.. Kon je maar verantwoord je hele spelersgroep op straat gooien.
Kneuzenkermisquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
radio journaal meldt net dat de spelersgroep begin deze week heeft laten weten niet met verbeek verder te willen.
Man.. Kon je maar verantwoord je hele spelersgroep op straat gooien.
Ik zou serieus aan de beademing moeten als dat waar is, k zou zo hard moeten lachen dat het gewoon onverantwoord wordt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Haha, Gullit of van Hanegem. Ik zou het geweldig vinden
Hehehe, want de trainer zei "dat we niet hard mochten werken om van die 13e plek te komen"quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, als je als spelersgroep dertiende staat halverwege het seizoen, heb je natuurlijk alle redenen ertoe om de trainer belachelijk te gaan staan maken. Wat een zooitje daar.
Gullit en Van Hanegem.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Haha, Gullit of van Hanegem. Ik zou het geweldig vinden
wtf.... Ik vraag me af wat er de eerstvolgende thuiswedstrijd gebeurt als dit waar is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:02 schreef Silenus het volgende:
...
Tijdens de bijeenkomst legde Bosz de schuld over de moeizame samenwerking tussen trainer en spelers bij de selectie neer , iets wat hij tot frustratie van de spelers al vaker deed. Dit keer namen de spelers het initiatief in handen en stapten zij naar de directie met de mededeling onder geen beding meer met Verbeek verder te willen.
...
Nou, op naar de Jupiler league dan maar.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef R_B het volgende:
de kromme zal denk ik de rest van het seizoen afmaken.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:06 schreef Loohcs het volgende:
Cruijff, dat heeft ie vaker gedaan nadat ze bij Ajax niet naar 'm luisterden
Volgend jaar weer een Feyenoord - Fc Zwollequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, op naar de Jupiler league dan maar.
Dat waren er ook maar 2...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef Espabilado het volgende:
Ik betwijfel dat het de hele spelersgroep betreft... eerder een groot deel onder leiding van de oudjes..
De jonge talenten die wél wat lieten zien op het veld laatste tijd waren wel blij met hem geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |