NOFXquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:32 schreef brother52 het volgende:
Komt er nog wat leuks op Groezrock dan?
Wat had je dan voorgesteld ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:41 schreef Aresdreams het volgende:
ja, en omdat de wiki op stuk was had ik maar niet de laatste post gemaakt
jammer dat je me TT voorstel niet hebt genomen
Actieve elementen, maar gelukkig nadat ik m'n kast heb omgekeerd nog een nieuwe gevondenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef TeleluvR het volgende:
Haha, 1 epische faal! Waarom moet er uberhaupt een batterij in je gitaar?
Mijn neefje van 2 heeft dat, maar verder...
Walls of Jericho en Rise Against zijn wel aardig. De rest kan me niet zo boeien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef Dribbel_ het volgende:
NOFX, Rise Against
, Bullet for my Valentine
, Comeback Kid
, Walls of Jericho
enz
Iets met Ikea vanwege mijn gitaarquote:
Ik heb geen scooter dus dat kan nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef The_Dean het volgende:
NoFX
En als iemand ons wil hebben spelen, dan boek je ons maar
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen scooter dus dat kan niet
Actieve elementen FTWquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Wil ik lekker gaan metallen, is m'n batterij van m'n gitaar leeg![]()
Maar wel handig om een 9v blokje op reserve te hebben.quote:
Maar een ebow aan een netsnoertje is toch... minderquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar wel handig om een 9v blokje op reserve te hebben.
Toch maar even ophalen straks dus
Mijn ebow gaat trouwens wel heel rap door die dingen heen, dat kost je een kapitaal.
Maar die geburik je waarschijnlijk ook weer niet zo heel veelquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar wel handig om een 9v blokje op reserve te hebben.
Toch maar even ophalen straks dus
Mijn ebow gaat trouwens wel heel rap door die dingen heen, dat kost je een kapitaal.
Jawel hoor, want zo bespaar ik wel mooi op plectra!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar die geburik je waarschijnlijk ook weer niet zo heel veel
Ik heb ook een draadloos systeem gekocht omdat ik dan geen geld meer aan snoeren hoef uit te gevenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:49 schreef Cynic het volgende:
[..]
Jawel hoor, want zo bespaar ik wel mooi op plectra!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |