Probeer eens wat in Bmaj, ik hoor nu iig veel loopjes uit Bmaj.quote:
Waar in Leiden en waar in Den Haag?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:16 schreef Aresdreams het volgende:
hey allsystemshalted, ik zie dat je V&A topic eindelijk dicht is
en dat ik moest laten weten wanneer we in noord-holland speelde...
iets dat misschien in de buurt komt: 7 maar Leiden, 31 oktober Den Haag (als alles goed gaat)
Ship it to Friesland.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:54 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik weet het zeker nu: er komt een tweede 2x12 orange cab. Belastingdinges viel erg mee dus dan mag het
En de 4x12 Marshall gaat dus weg.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:16 schreef Aresdreams het volgende:
hey allsystemshalted, ik zie dat je V&A topic eindelijk dicht is
en dat ik moest laten weten wanneer we in noord-holland speelde...
iets dat misschien in de buurt komt: 7 maar Leiden, 31 oktober Den Haag (als alles goed gaat)
GMTAquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waar in Leiden en waar in Den Haag?.
Gefeliequote:Btw: wij zijn bevestigd om 7 februari de nieuwe metalkroeg van Leiden te openen, Brothers of Beer.. Komt langs, eenieder!
.
Denk dat dat wel goed komtquote:
Rockcafe Lazerusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waar in Leiden en waar in Den Haag?.
Btw: wij zijn bevestigd om 7 februari de nieuwe metalkroeg van Leiden te openen, Brothers of Beer.. Komt langs, eenieder!
.
Ik zit in de vierde van het middelbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
schoolband
en en kamo zit nog op de basis school![]()
![]()
* --H-I-M-- houdt zijn mond maar dat hij op de zevende van de uni zit....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik zit in de vierde van het middelbaar![]()
![]()
Is toch goed dat ik 'vroeg' beginquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
* --H-I-M-- houdt zijn mond maar dat hij op de zevende van de uni zit....
Ik de zesde volgens mijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
* --H-I-M-- houdt zijn mond maar dat hij op de zevende van de uni zit....
Daarom kan jij het je nu veroorloven een gitaar te laten bouwen en ik nietquote:
sterfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef Aresdreams het volgende:
dat is dan ook wel weer zo
denk, dat wanneer ik echt geld te veel heb, er eentje echt custom laat bouwen.. dat zou geweldig zijn
Werk je dan 24 uur per dag ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
Het probleem alleen is dat ik 1 maart met mijn eerste échte baan begin en dan wel veel centjes verdien, maar geen tijd meer heb om muziek te maken
Ik heb zo'n vermoeden dat je hier je spulletjes wel kwijt kan in dat gevalquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
Het probleem alleen is dat ik 1 maart met mijn eerste échte baan begin en dan wel veel centjes verdien, maar geen tijd meer heb om muziek te maken
Nou, nee maar een goede 12 per dag voor 5+ dagen in de week wel en dan denk ik dat de rest van mijn dag uit bijslapen bestaat.quote:
Ik heb nog nooit iets verkocht van mn gear dus dat zal nu ook niet gebeuren!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat je hier je spulletjes wel kwijt kan in dat geval
That's the spirit!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets verkocht van mn gear dus dat zal nu ook niet gebeuren!
Valt wel mee hoor, als je een huis moet onderhouden is je geld veel te snel op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
Wist niet dat systeembeheerders zoveel verdienden
Vijf jaar geleden wederom de verkeerde keus gemaakt dus
klopt! maar ik vind het zo leuk dat ik bijvoorbeeld mn eerste beginnersgitaartje nog heb. Aan de andere kant, mijn explorer heb ik denk ik al een jaar niet meer op gespeeld, net als op mijn j-180 HD ltd., maar ze liggen wel klaar voor het geval datquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
That's the spirit!
Op zich bevalt het mij nu wel wat spulletjes weg te doen. Moet ook een beetje ruimte voor iets nieuws maken en 4 cabs is een beetje veel van het goede.
Is dat een gewone dag, of inclusief overwerk? En wat doe je dan in hemelsnaamquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nou, nee maar een goede 12 per dag voor 5+ dagen in de week wel en dan denk ik dat de rest van mijn dag uit bijslapen bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |