Hij is niet meer goed, er zit stof op, geef maar aan mijquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Sloggi het volgende:
Betere foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit staat gewoon binnen in het klepje in de control cavity bij de pots.
Haha ja vet is dat jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef Sloggi het volgende:
Straks de elementen waxpotten, ze piepen als de ziekte als je er een beetje drive op zet.
Ik vind 't wel tof, m'n tweede gitaar die ouder is dan ik ben (ik ben 21, deze gitaar is ergens uit 70-75).
Best wel. Bij ons zijn er vrijdag ook 18 uitzendkrachten uit gemieterd. Ik gelukkig [nog *klopklop] nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:17 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
dus langzamerhand gaan we toch wat merken van de kredietcrisis
Je bent 21-70!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef Sloggi het volgende:
Straks de elementen waxpotten, ze piepen als de ziekte als je er een beetje drive op zet.
Ik vind 't wel tof, m'n tweede gitaar die ouder is dan ik ben (ik ben 21, deze gitaar is ergens uit 70-75).
Nog zo'n mooie, deze kan ik al wel spelen, is niet zo heel moeilijk, wel erg chill om te spelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:31 schreef Cynic het volgende:
Mark King weet wel waar hij mee bezig is inderdaad
Inderdaad. Ik kan niet niet eens vader jacob meezingen bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:45 schreef Cynic het volgende:
En dan ook erbij kunnen zingen, da's helemaal knap natuurlijk.
Net als Les Claypool
Wat een vaag stuk. Blues D?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:57 schreef Cudles het volgende:
Ej kan iemand mij vertellen in welke key die solo is? Of de akkoorden van de rythm gitaar.
Dan kan ik erop jammenZelf al wat aangekloot maar niks klinkt.
Jeukpoeder doet wonderenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef KaMo het volgende:
Vandaag met schoolband nummer afgemaakt (eigen).
En we mochten voor openavond (groep 7 en 8ers kwamen kijken) optreden. Ging erg lekker.
Maar ik ben echt enige die beweegt in die band
Ik schijn live nogal een spastisch loopje te hebben, en mijn mond teveel bewegenquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef KaMo het volgende:
En we mochten voor openavond (groep 7 en 8ers kwamen kijken) optreden. Ging erg lekker.
This remark is useless without picsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:21 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik schijn live nogal een spastisch loopje te hebben, en mijn mond teveel bewegen
Zolang je de video's niet ziet vind ik alles bestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:37 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
This remark is useless without pics![]()
Google aanzetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:38 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Zolang je de video's niet ziet vind ik alles best!
| 1 |
schoolbandquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:05 schreef KaMo het volgende:
Nu je het zegt, dat vind ik nog steeds lastig. Zingen en gitaren tegelijk, mijn hele aanslag patroon gaat er daardoor aan. Mijn hand maakt dan automatische een nieuwe aanslag die beter matct met de zang maar dat wil ik helemaal nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:48 schreef Agiath het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan niet niet eens vader jacob meezingen bij wijze van spreken
en hij gooit die tekst eruit terwijl hij zo tekeer gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |