Goed ideequote:
Bijvullen is jouw taak deze week?quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:13 schreef Aresdreams het volgende:
haha, de mensen hier kunnne geen koffie pakken, de automaten zijn al een hele week niet bijgevuld
dus langzamerhand gaan we toch wat merken van de kredietcrisisquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:13 schreef Aresdreams het volgende:
haha, de mensen hier kunnne geen koffie pakken, de automaten zijn al een hele week niet bijgevuld
Dat probleem hebben wij hier ook wel eens. Dan lopen we gewoon een verdieping naar beneden, daar hebben ze 'echte' koffie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:13 schreef Aresdreams het volgende:
nee, daarvoor bestaan er andere mensenquote:
Ik lust niet eens koffie...quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:32 schreef allsystemshalt het volgende:
Geen koffie is geen werk.
Ik kan me wachtwoorden niet onthouden als ik geen koffie op heb
Het gaat om een akoustische gitaar, dus dat is het probleem niet. Ik denk dat ik inderdaad zoals Kamo zei mn plectrum te schuitn (naar beneden) hou.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wel vaak genoeg met me bovenste vingerkootje van me wijsvinger tegen het hals element geknalt... beetje te laag houden van de plectrum...
best wel wat?quote:
ssstquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:15 schreef Cynic het volgende:
Beetje gecontroleerder spelen dan lijkt me.
Dat is net zoiets als over je slaap heen zijn. Nee, was vanochtend een beetje misselijk, dan wil ik geen koffie. Net maar overgestapt van thee naar choco deluxe.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:20 schreef brother52 het volgende:
Kan dat?
Hoe gaarder ik ben, deste meer koffie heb ik over het algemeen nodig.
Ik lustte eerst ook geen koffie, maar op vorige stagebedrijven hadden ze niets anders.quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als over je slaap heen zijn. Nee, was vanochtend een beetje misselijk, dan wil ik geen koffie. Net maar overgestapt van thee naar choco deluxe..
Hij is niet meer goed, er zit stof op, geef maar aan mijquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef Sloggi het volgende:
Betere foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit staat gewoon binnen in het klepje in de control cavity bij de pots.
Haha ja vet is dat jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:57 schreef Sloggi het volgende:
Straks de elementen waxpotten, ze piepen als de ziekte als je er een beetje drive op zet.
Ik vind 't wel tof, m'n tweede gitaar die ouder is dan ik ben (ik ben 21, deze gitaar is ergens uit 70-75).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |