Was het maar zo'n feest...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:04 schreef The_Dean het volgende:
Wist niet dat systeembeheerders zoveel verdienden
Vijf jaar geleden wederom de verkeerde keus gemaakt dus
Zoek een chick die voor je kan werkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...Vind het al heel wat als ik 50 euro kan sparen per maand...
Heb dan wel maar een huurappartementje, maar goed, alleen wonen is niet goedkoop.
Wat gaan jullie hard vandaag trouwens![]()
Je ziet wel waar dat mis gaat he?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoek een chick die voor je kan werken
Ben nog steeds zoekende...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoek een chick die voor je kan werken
Doe jij dat zo altijd dan?quote:
Ik heb wel vaak dat ik na een optreden (acoustisch dan) m'n rechter ringvinger open heb, aan de bovenkant, van het muten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:55 schreef Metaalkop het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je aan het spelen bent met een plectrum en dan met je wijsvinger langs je snaren gaat, met als gevolg pijnlijke knokkels? Of doe ik iets fout?
Kleefband met wat extra plectraquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:13 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Of tijdens een optreden je plectrum uit je vingers laten schieten die vervolgens zo je klankkast in verdwijnt
Creamquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:33 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het is wel een vrij legendarisch model. En hij heeft ook nog een connectie met Nederland
Mij een EPS met het gewenste logo en de maten sturen, en dan regel ik een sticker in welke kleur je maar wil. Hooguit paar euro.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:34 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wil ik hem hebben
iemand tips hoe ik dit kan doen?
EPS, kan ik het beste doen met welk adobe programma?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mij een EPS met het gewenste logo en de maten meesturen, en dan regel ik een sticker in welke kleur je maar wil. Hooguit paar euro.
In Illustrator kan je je vectorbestand gewoon als eps opslaan hoorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:55 schreef KaMo het volgende:
Ik heb hem in Illustrator, is dat ook goed?
Ik zat bij export te kijken, maar gevonden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:56 schreef SNArky het volgende:
[..]
In Illustrator kan je je vectorbestand gewoon als eps opslaan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |