is dat het enige probleem?quote:
En dat houden we zo Ripquote:
Tapas-meet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat houden we zo Rip
Anders voorzie ik een Tapas-meet met R en B waarbij de marty-begroeting volledig in het niet valt
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat houden we zo Rip
Anders voorzie ik een Tapas-meet met R en B waarbij de marty-begroeting volledig in het niet valt
Geheel terecht, uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij hebt gewoon iets tegen me
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat houden we zo Rip
Altijd naar Y luisterenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zei je ook alweer als eerste? Ik vind het niks of zo?
Dat was m'n oh zo vriendelijke binnenkomerquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zei je ook alweer als eerste? Ik vind het niks of zo?
Nieuwe dingen zijn leuk!quote:
Als wij gaan tapassen kost het minstens 50 euro van te voren bij UIO te voldoen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Als het maar geen tapas is met smerige garnaaltjes en al die visbende.
Vind ik eik ook wel weer, maar wél geheim hè!quote:
Is goed hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als wij gaan tapassen kost het minstens 50 euro van te voren bij UIO te voldoen.
Ja DUH! Mail me maar als het zover is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind ik eik ook wel weer, maar wél geheim hè!
Verboden voor motorbloempjes enzo.
Nou ja, uiteindelijk wel. Maar ik vond het toen zo'n lekker ding.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was m'n oh zo vriendelijke binnenkomer
En! Had ik gelijk?!!
En het is in Amsterdamquote:
Neequote:
Vieze garnaaltjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Als het maar geen tapas is met smerige garnaaltjes en al die visbende.
he, ouwe koequote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind ik eik ook wel weer, maar wél geheim hè!
Verboden voor motorbloempjes enzo.
wtf is het?quote:
Dat was het toen alquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een soort van crackdance emo of zo
quote:
What the hell?quote:
De gevolgen van het Ripley-effect?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een soort van crackdance emo of zo
Oud best , maar wél slankerquote:
Niet, toen was het een petje. Da's andersquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was het toen al
What happened to Al Pacino?
Twinkyquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:56 schreef Tally het volgende:
Geheime meetingenDie ken ik.. Heb je altijd zo'n kut dr bij die niet gewenst is maar toch komt
Tsja, daar gaat het al foutquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet, toen was het een petje. Da's anders
Ow, die zit lekker bij zijn ouders in boxtel
Denk ik, ik heb hem sinds pasen niet meer gezien
Die zijn het beste.quote:
Huh?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
isdienietofdan?
ken d'r niet, dat niet
Daar ging het inderdaad foutquote:
dan is de meet ook niet geheimquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:56 schreef Tally het volgende:
Geheime meetingenDie ken ik.. Heb je altijd zo'n kut dr bij die niet gewenst is maar toch komt
Sorry.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:56 schreef Tally het volgende:
Zát!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar ging het inderdaad fout
Heb je nog wat jong vlees in de aanbieding dus, Y?
Wasdamee?quote:
Wassie welquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan is de meet ook niet geheim
Ja J. godverdomme.. We zeiden nog zo geen kut newbies.. En wat doe jij.. KOMT GEWOON DOODLEUK BINNEN WANDELEN!!quote:
Ik ga wel even weg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:02 schreef yvonne het volgende:
Zeg, we gaan toch wel met álle oldbies op kraamvisite bij Arma hè![]()
En let op het woord "oldbies"
dat weet ik niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Wasdamee?
En ik moet oppassen anders krijg ik op mijn flikker van HW
[..]
Wassie wel
[..]
Ja J. godverdomme.. We zeiden nog zo geen kut newbies.. En wat doe jij.. KOMT GEWOON DOODLEUK BINNEN WANDELEN!!
Is DirkH al bezig met de inzameling voor een beer ofzo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:02 schreef yvonne het volgende:
zelfs als ik faithy d'r bij roep red ik 't niet..quote:
Ja ze wist waar ik het over hadquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat weet ik niet?ik had 't niet over d'r
yvonne! nadat jij riep over kutten die niet gewenst waren maar toch komen
als ie dat wel was kwamen alleen de mensen die moesten komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik moet oppassen anders krijg ik op mijn flikker van HW
[..]
Wassie wel
[..]
En zo je SQL database verneukenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zelfs als ik faithy d'r bij roep red ik 't niet..
als men alle inactieve users nu 's zou verwijderen die tussen user id 1 en 6915 in zitten![]()
en dan het zaakje opschuiven
Dat leg ik je nog wel een keer uitquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ie dat wel was kwamen alleen de mensen die moesten komen
Ik sta te springen!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:02 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht dat je zei: Ik sta op springenquote:
Ik heb gewoon een lager userid dan Rip!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zelfs als ik faithy d'r bij roep red ik 't niet..
Gelukkig zei ik dat niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei: Ik sta op springen
wowquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lager userid dan Rip!.
Ja, maar ik kan een oldbie oldbie kloon leasenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lager userid dan Rip!.
Spring in de Maas!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:05 schreef TALIN het volgende:
Amsterdam.... das al knap dat je daar op tijd ergens kan komen...
iemand een idee, ik heb enorm zin in Sushi en moet zon van Eindhoven naar het oosten.
hè, wat jammerquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wil me nu aanraken hè? MAAR DAT MAG NIET!
Dat dacht ik alquote:
geld kan alles mogelijk makenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan een oldbie oldbie kloon leasen
OWH KAN DA ZO MAAR!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan een oldbie oldbie kloon leasen
Ik ken dat jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef GI het volgende:
Niet dat ik ga tappassen daarintegen. Meets zijn niet helegaar mijn ding meer.
Mooizo.quote:
Ik pm je wel!quote:
Vooaraf betalenquote:
Nee, de vorige keer zei je twee dagen van te voren af toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:12 schreef GI het volgende:
Niet dat ik ga tappassen daarintegen. Meets zijn niet helegaar mijn ding meer.
Ik heb me zeker 3 jaar niet meer van te voren opgegeven voor een meetingquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, de vorige keer zei je twee dagen van te voren af toch?
Je was uitgehuwelijkt aan mijquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:34 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Daar ben ik weer. Ik had even een managementmeeting. Heb ik nog iets gemist?
De kans is aanwezig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeg, als ik nu weer aan het werk ga, moet ik dan straks weer op zoek naar een nieuw oldbies-topic?
Je bent uitgehuwelijktquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:34 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Daar ben ik weer. Ik had even een managementmeeting. Heb ik nog iets gemist?
Ohquote:
Oh.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:35 schreef GI het volgende:
En in ieder geval de afgelopen 9+8 maanden niet meer
At random, op verzoek, name itquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ban jij trouwens ook op verzoek? Stalkers enzo?
Wie ben JIJ nou weer ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:45 schreef Moozzie het volgende:
Ripley wilt niet met barra?
Wel betalen natuurlijk he!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ban jij trouwens ook op verzoek? Stalkers enzo?
Wat doe jij hierquote:
Iemand moet toch op je passenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel betalen natuurlijk he!
[..]
Wat doe jij hier
Ohja helemaal vergetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef GI het volgende:
[..]
Wie ben JIJ nou weer ?
Loopt die hele single reeks leeg naar de oldbies ofzo. Blijf is in jullie hok.
Ja klopt.. Nu heb je je antwoord..quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:49 schreef Moozzie het volgende:
Maar goed nu weet ik het antwoord nog niet
Te dun liggend streepje boven de ogen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
Ik noem die smilie altijd de knutsmilie
Ik las kutsmileyquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd. Maar Croupouque heeft ooit een echte knutsmiley gemaakt :quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zie je Rippeley, streepje boven de ogen moest dikker.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:53 schreef GI het volgende:
Ik voel me vereerd. Maar Croupouque heeft ooit een echte knutsmiley gemaakt : [ afbeelding ]
Dat wil ik ook, een eigen smiliequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:53 schreef GI het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd. Maar Croupouque heeft ooit een echte knutsmiley gemaakt : [ afbeelding ]
Thxquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja klopt.. Nu heb je je antwoord..
En ik heb GI om op me te passen als het nodig is.. Dus komt goed
Croupouque PM'en denk ik. Hij had hem voor mij gemaakt omdat alle toenmalige ONZ modjes er eentje hadden.quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:52 schreef Tally het volgende:
En ik heb GI om op me te passen als het nodig is.. Dus komt goed
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:54 schreef GI het volgende:
Al is die wel outdated, ik loop alweer ruim een jaar met een baard op mijn smoelwerk.
R heeft altijd wat te zeggen.. Ze is niet zoals alle andere vrouwenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Thx
Maar sinds wanneer heeft R wat te zegge
Je wilt me weg hebben he
Hey kreaquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoi Moozzie!!!!!!!!!!! Welkom. Heb je tieten?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:54 schreef Moozzie het volgende:
Maar sinds wanneer heeft R wat te zegge
mkej dus R heeft wel wat te zeggen en jij nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
R heeft altijd wat te zeggen.. Ze is niet zoals alle andere vrouwen
En ja.. Valt het op
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:59 schreef GI het volgende:
He, maar zonder dollen. Wie moet de honing van zijn reet afhalen zodat deze newbie wegblijft ?
Ik zag jouw naam in de OP dus was nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
m00z wat doe jij hier?
Was de crack op?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, Emie Wijnhuis uit de vergaderkamer.
Ik heb altijd wie-heeft-de-grootste-pik-discussies met HW.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
het is maar goed dat Heatwave er niet is
Neehoor, die discussie is al gewonnenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu ja, het is maar goed dat Heatwave er niet is, hadden we de discussie weer moeten voeren of dat wel "muziek" is.
Ja, wat is ie stil eigenlijk. Zijn er ergens lekkere wijven of zo?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nu ja, het is maar goed dat Heatwave er niet is, hadden we de discussie weer moeten voeren of dat wel "muziek" is.
Ik kan verder pissen dan HW.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:10 schreef Kreator het volgende:
Ik heb altijd wie-heeft-de-grootste-pik-discussies met HW.
Wij hebben Eemie uit de vergaderkamer!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:11 schreef Ripley het volgende:
Ja, wat is ie stil eigenlijk. Zijn er ergens lekkere wijven of zo?
Dat is niet eens een discussie waard, leg ze langs elkaar en opgelost.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb altijd wie-heeft-de-grootste-pik-discussies met HW.
Ach, zo'n meet hebben we allemaal wel eens gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:12 schreef Adelante het volgende:
Dat is niet eens een discussie waard, leg ze langs elkaar en opgelost.
Mij niet? Waarom zou ik me daar druk over moeten maken of hij mij wilquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
mkej dus R heeft wel wat te zeggen en jij niet
Maar sorry
Barra wilt je niet denk ik
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn piemel komt verder dan de pisstraal van Anos.
ik hoop de mijn ook maar ik weet niet hoever Anos pistquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn piemel komt verder dan de pisstraal van Anos.
20 meter.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik hoop de mijn ook maar ik weet niet hoever Anos pist
Je wilt um welquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Mij niet? Waarom zou ik me daar druk over moeten maken of hij mij wil
En met vliegende start ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
20 meter.
Vanuit stilstand!
Zó. Mijn piemel is dus 21m.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
20 meter.
Vanuit stilstand!
Heb je er zo'n bordje aan hangen "Pas op, zwenkt uit! Extreem swaffelgevaar!"?quote:
ach, je hebt altijd 8 centimeter voorsprong ofzoquote:
Dat ligt een beetje aan de inhoud van mn blaas, B.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoop de mijn ook maar ik weet niet hoever Anos pist
Ik heb er een 18wieler onder hangen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je er zo'n bordje aan hangen "Pas op, zwenkt uit! Extreem swaffelgevaar!"?
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:21 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Val je ook regelmatig flauw als je een lekker wijf ziet?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:20 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan de inhoud van mn blaas, B.
En daarmee scheur je over de Brennerpas, ver van huis, maar in je sas?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb er een 18wieler onder hangen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En daarmee scheur je over de Brennerpas, ver van huis, maar in je sas?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Komt er ook een piepje uit je kont als je achteruit loopt?
Ik zag je fotoquote:
Klopt.. Maar in de tussentijd heb ik mezelf al voor zijn voeten gegooid en wees hij me af..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ontken maar niks, gister vroeg je nog om advies
Ow, jah. Ik zie er iets anders uit tegenwoordig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zag je foto
[..]
Klopt.. Maar in de tussentijd heb ik mezelf al voor zijn voeten gegooid en wees hij me af..
Dus houdt het op..
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[boemdinges:] Komt er ook een piepje uit je kont als je achteruit loopt?
Ook claustrofobisch in kleine vochtige ruimtes?quote:
Ik zag het jaquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef GI het volgende:
[..]
Ow, jah. Ik zie er iets anders uit tegenwoordig.
I'm sorry for you dearquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zag je foto
[..]
Klopt.. Maar in de tussentijd heb ik mezelf al voor zijn voeten gegooid en wees hij me af..
Dus houdt het op..
Welke foto dan? En hoe dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef GI het volgende:
[..]
Ow, jah. Ik zie er iets anders uit tegenwoordig.
wie?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
EPILEER JE TEGENWOORDIG JE UNIBROW OF ZO?
Ik weet niet of ik ooit nog zo gelukkig word dan toen ik dacht dat B. me wel zag zittenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
I'm sorry for you dear![]()
Je vind wel iemand anders
quote:
Dat had ook in een reactie gekundquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
EPILEER JE TEGENWOORDIG JE UNIBROW OF ZO?
FLIKKER TOCH EENS EEN KEER OP, KUTNEWBIE.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[..]
Dat had ook in een reactie gekund
Geweldigquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
FLIKKER TOCH EENS EEN KEER OP, KUTNEWBIE.!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
FLIKKER TOCH EENS EEN KEER OP, KUTNEWBIE.!
Legergroen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
ik vind dat legergroen niet zo. Je gezicht wordt er een beetje mat van.
Nee dat kan helaas nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef Anosmie het volgende:
Ik mis achter het quoteknopje een deleteknopje.
Kunnen we dat niet invoeren?
Zo van: Nou. Dat is geen waardevolle aanwinstpost in dit topic.
*knopje klikt*
Zó.
Ik had ook al uit het raam gekeken maar daar stond je ook niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:39 schreef GI het volgende:
Ow, je keek in mijn fotoboek. Das niet helemaal de juiste actie.
Dan moet je toch blauw, donkerblauw of rood zijn?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef Anosmie het volgende:
*knopje klikt*
Zó.
ik ben wel voor... dat wel...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef Anosmie het volgende:
*knopje klikt*
Zó.
We gaan toch niet persoonlijk worden hequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:38 schreef Anosmie het volgende:
*knopje klikt*
Zó.
Tjah er is niemand zoals barraquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ooit nog zo gelukkig word dan toen ik dacht dat B. me wel zag zitten
oh, je voelt je aangesproken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
We gaan toch niet persoonlijk worden he
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Catweazle was dunner, A.
Goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
GI, hoe is het eigenlijk met je beebie?
ik wil d'r wel een voor je paintenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:46 schreef Anosmie het volgende:
[..]
*klik*
*KLIK*
*KLIKKERDEKLIKKLIKKLIKKKKK*
Ik mis 'em..
Niet met zoveel worden want ik blaas toch weer wat leven in dit topic, maar iedereen kijkt me zo angstaanjagend aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, je voelt je aangesproken?![]()
Lastig klikken he met parkinsonquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:46 schreef Anosmie het volgende:
[..]
*klik*
*KLIK*
*KLIKKERDEKLIKKLIKKLIKKKKK*
Ik mis 'em..
ik las even heel snel en ik dacht dat Krea dit postte en moest evenquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hoorde ik nu een lama schijten?
Nee, teringjante overdreven duur babyvoeding spul.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze kijkt wel wat wazig, je geeft d'r toch geen wiet ey?
puik dat 't goed gaatquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:51 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, teringjante overdreven duur babyvoeding spul.
En met de staafmixer tot pulp gepureerde aardappelen met willekeurige groenten.
Ik hoor van menig Fok!dame dat je juist een pe-nis hebt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef Kreator het volgende:
Nee, die héb ik.
Nee, het is een groene blob in een bakje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
ziet dat er overigens niet mega-ranzig uit? gestaafmixerde groente??
doe je d'r dan ook jus bij?
En dan zou je kind in no-time zo dun worden en ongezond zijn dat het dood zou gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
gets...
als ik een beebie zou hebben zou ik 't alleen maar van die 'fruithapjes' geven en dan zelf de helft opsnoepen
nu ja, dan zou ik 't wel vaker eten geven, dus dan heeft 't nog steeds dezelfde hoeveelheid hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:55 schreef GI het volgende:
[..]
En dan zou je kind in no-time zo dun worden en ongezond zijn dat het dood zou gaan.
Gelukkig ben jij dan niet de ouder van beebiequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
gets...
als ik een beebie zou hebben zou ik 't alleen maar van die 'fruithapjes' geven en dan zelf de helft opsnoepen
Van alleen fruit kan een kindje niet leven gok ik zo.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu ja, dan zou ik 't wel vaker eten geven, dus dan heeft 't nog steeds dezelfde hoeveelheid hoor
heb geen zin in jail-time
ok, gooi ik ook af en toe een biefstukje in de blenderquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:57 schreef GI het volgende:
[..]
Van alleen fruit kan een kindje niet leven gok ik zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hoor van menig Fok!dame dat je juist een pe-nis hebt.
Een "enorme", zelfs.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een eigenwijze peuter het prima doet op 1 rijstwafel per 2 dagen, aangevuld met roosvicee en een 'sjokolaatje'!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:57 schreef GI het volgende:
[..]
Van alleen fruit kan een kindje niet leven gok ik zo.
Ah, die van jou heeft een niet-eten periode ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een eigenwijze peuter het prima doet op 1 rijstwafel per 2 dagen, aangevuld met roosvicee en een 'sjokolaatje'!.
Ik noem het meer een hongerstaking.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:00 schreef GI het volgende:
[..]
Ah, die van jou heeft een niet-eten periode ?
Dat vind ik zielig! Je kan haar toch wel wat meer geven dan dat.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat een eigenwijze peuter het prima doet op 1 rijstwafel per 2 dagen, aangevuld met roosvicee en een 'sjokolaatje'!.
Zie je nou wel, K.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
menig Fok!dame
En die potjes zijn nog het meest vieze van het geheel. Eet dan alleen de voeding ofzo. Brrrrrquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had vroeger een meisje in de klas en die at alleen maar babyvoeding potjes. Opzich leuk als je een baby bent maar als je 10 bent is dat een béétje gek.
Morgen gaan we naar de snackbar.quote:
Een heatwavequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker geen Kasta ofzo.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, ik ben IRL geen schuchter ventje..
En dan is er meer voor jullie!quote:
Nee, want dat wil ze wel. Selectieve hongerstaking he.quote:
Ik citeer van mijn beoordelingsgesprek van 13 jan jongstleden ( and I kid you not):quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]nou, je kan van HW veel zeggen, maar niet dat het een schuchter ventje is
het staat er echt, getekend door de manager en al!quote:HW is een RUSTIGE, bekwame systeembeheerder
Ja snap ik ook niet hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:04 schreef Anosmie het volgende:
[..]
En die potjes zijn nog het meest vieze van het geheel. Eet dan alleen de voeding ofzo. Brrrrr
Idd.. Hij is erg aanwezigquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]nou, je kan van HW veel zeggen, maar niet dat het een schuchter ventje is
Vind je het gek als je d'r viskots probeert te geven?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, want dat wil ze wel. Selectieve hongerstaking he.
Oplete!!!! Dat was Knut. GI. Dinges.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind je het gek als je d'r viskots probeert te geven?
Noemen ze je daar ook al HW?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik citeer van mijn beoordelingsgesprek van 13 jan jongstleden ( and I kid you not):
[..]
het staat er echt, getekend door de manager en al!
Ik niet, ik loop dan de kamer uit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oplete!!!! Dat was Knut. GI. Dinges.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik citeer van mijn beoordelingsgesprek van 13 jan jongstleden ( and I kid you not):
[..]
het staat er echt, getekend door de manager en al!
Heb jij Isofix kinderstoeltjebevestigingspunten in jouw auto?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:01 schreef Kreator het volgende:
Garpje hoor.
het is inmiddels ook de rodedraad grap op de afdeling hoorquote:
Sorry, ik zag even door de babies het bos niet meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oplete!!!! Dat was Knut. GI. Dinges.
Mmm die knop zou toch goed van pas komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Op de valreep post ik hier ook nog even.
Ik kom um dichtgooien want dit is echt baggerquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie de fuck ben jij nou weer? En nog belangrijker: wat doe je hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |