is dat het enige probleem?quote:
En dat houden we zo Ripquote:
Tapas-meet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat houden we zo Rip
Anders voorzie ik een Tapas-meet met R en B waarbij de marty-begroeting volledig in het niet valt
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat houden we zo Rip
Anders voorzie ik een Tapas-meet met R en B waarbij de marty-begroeting volledig in het niet valt
Geheel terecht, uiteraard.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij hebt gewoon iets tegen me
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat houden we zo Rip
Altijd naar Y luisterenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zei je ook alweer als eerste? Ik vind het niks of zo?
Dat was m'n oh zo vriendelijke binnenkomerquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat zei je ook alweer als eerste? Ik vind het niks of zo?
Nieuwe dingen zijn leuk!quote:
Als wij gaan tapassen kost het minstens 50 euro van te voren bij UIO te voldoen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Als het maar geen tapas is met smerige garnaaltjes en al die visbende.
Vind ik eik ook wel weer, maar wél geheim hè!quote:
Is goed hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als wij gaan tapassen kost het minstens 50 euro van te voren bij UIO te voldoen.
Ja DUH! Mail me maar als het zover is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind ik eik ook wel weer, maar wél geheim hè!
Verboden voor motorbloempjes enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |