Dat brievenbusmaatding is ook nog eens te klein, net zo klein als de nieuwe oranje brievenbussen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ze hebben daar dus zo'n 'brievenbusmaatding', en daar gooide ze mn enveloppe doorheen
maar echt zo zonder enige vorm van kracht, en ze zei "ja, da's te groooooooooooot".
Is waarschijnlijk expres gedaan...quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dat brievenbusmaatding is ook nog eens te klein, net zo klein als de nieuwe oranje brievenbussen.
Officieel mag post met een dikte tot 3,2cm als briefpost worden verstuurd, maar dat krijg je niet in die nieuwe bussen of door dat meetding.
anders past 't niet in het gleufjequote:Op woensdag 14 januari 2009 13:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk expres gedaan...
Nee joh, je mag vragen wat je wiltquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:09 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik geloof dat je dat kunt trainen, ik ontbeet vroeger namelijk ook echt nooit (maar toen leefde ik helemaal ongezond en begon ik pas om 16.00 met eten) maar nu kom ik echt niet goed op gang zonder ontbijt (en dat hoeft niet zwaar te zijn).
Drink je ook niks dan voor je weggaat? En waarom neem je dan geen boterham mee om daar te eten ipv eierkoek?
Als ik teveel kruisverhoor moet je het zeggen hoor, maar ben nieuwsgierig
Hihi, nee, ik doelde op het taalcentrum van de VU. Maar het ligt niet aan jou, mijn tekst is idd multi-interpretabel. Leiden heeft way meer mogelijkheden! (maar op de Vu heb ik spijkerschrift, hebreeuws en italiaans gedaan, dat is op zich ook wel weer genoeg taal in 1 opl...)quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik dacht dat phaidra doelde op het tanelcentrum in leiden, waar je ze bij de VU naar doorverwijzen...mijn hoofd functioneert niet helemaal vandaag...
Nou, dat valt nog best mee, maar verder zijn m'nquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:07 schreef Ewelina het volgende:
Heel hoge hakken aan, DaD?
Het is stil hier
Als je aan atletiek of duurloop doet heeft dat zin ja, maar ( met alle respect hoor! ) het huis -tuin en keuken sport uurtje van de normale mens vraagt niet zulke suppletie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
SHE, ik dacht altijd dat die drankjes je vocht sneller aanvullen dan gewoon water. Is dat niet zo?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Aah. Noemen jullie het geitje dan Geitje-Dikkie? Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieeeeeeeeeft?
Die is eind maart.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef Greys het volgende:
SHE, wanneer is die VvE vergadering van je?
Kunnen we op marktplaats al gaan zoeken naar een geitje?
Als je een schommelende suikerspiegel hebt, moet je dan ook al Dextro nemen tijdens het sporten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je aan atletiek of duurloop doet heeft dat zin ja, maar ( met alle respect hoor! ) het huis -tuin en keuken sport uurtje van de normale mens vraagt niet zulke suppletie.
Een fles water is afdoende en dextro/druivensuiker is een absolute must als je een schommelende bloedsuiker spiegel hebt.
Met die kanttekening dat wanneer je voeding in orde is, je ook geen schommelingen zult hebben. Maar dat is een ander verhaal.
Bij voorkeur gebruik je eiwitten tijdens je workout, en snelle suiker juist post workout.
Maar goed, dat gaat op voor mensen die itt appelsientje geen last hebben van ernstige schommelingen.
Hmm dat is wel zo maar ook als ik maar ff ga neem ik toch liever sportdrank mee. Het drinkt makkelijker. Als ik water meeneem kom ik met een volle drinkbus weer thuis en als ik isostar meeneem is ie leeg als ik klaar ben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je aan atletiek of duurloop doet heeft dat zin ja, maar ( met alle respect hoor! ) het huis -tuin en keuken sport uurtje van de normale mens vraagt niet zulke suppletie.
Een fles water is afdoende en dextro/druivensuiker is een absolute must als je een schommelende bloedsuiker spiegel hebt.
Met die kanttekening dat wanneer je voeding in orde is, je ook geen schommelingen zult hebben. Maar dat is een ander verhaal.
Bij voorkeur gebruik je eiwitten tijdens je workout, en snelle suiker juist post workout.
Maar goed, dat gaat op voor mensen die itt appelsientje geen last hebben van ernstige schommelingen.
of Potjan-Dikkiequote:Op woensdag 14 januari 2009 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Aah. Noemen jullie het geitje dan Geitje-Dikkie? Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieeeeeeeeeft?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:26 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb zo overleg met het oppermormel.
En ik heb geen zin.
*zucht*
Appel geeft aan dizzy/slapjes hongerig te worden, wat kan duiden op een te lage bloedsuikerspiegel. Druivensuiker wordt razendsnel opgenomen en kan die klachten aanzienlijk verminderen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je een schommelende suikerspiegel hebt, moet je dan ook al Dextro nemen tijdens het sporten?
Ik vraag me af of dat aan de andere kant niet een insulineboost oplevert die het vrijmaken van energie belemmert, maar goed. Ik weet er niet genoeg vanaf om dat in te kunnen schatten.
Snap ik, maar da's persoonlijke voorkeur.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm dat is wel zo maar ook als ik maar ff ga neem ik toch liever sportdrank mee. Het drinkt makkelijker. Als ik water meeneem kom ik met een volle drinkbus weer thuis en als ik isostar meeneem is ie leeg als ik klaar ben.
Dat klok ik gewoon beter weg omdat er een smaakje aanzit. Niets is viezer dan 's zomers zoon slok lauw water met plastic-smaak van je drinkbus
Ik heb dinsdag a.s. een gesprek. Verder loopt er op dit moment niks. Het is nog stil op de arbeidsmarkt..quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaat het met solliciteren? Heb je nog eens nagedacht over wat conleche zei, over dat copywriting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |