Vreetzakquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef neen het volgende:
Een vriend van mij komt uit Vietnam en die heeft altijd verse loempia's thuis. Hij is een zeer goede vriend.
Dat mailt m'n jobcoach netquote:Als het rond is zorg ik 19 januari voor taart!!!
Als jij die baan fixt verdien jij een stuk taart dus zeg maar niets meer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat mailt m'n jobcoach net(heb hem ff gemaild over die uitgeverij en proefopdracht etc). Ik wil heul geen taart, maar hoe zeg je dat?
. En eerst maar afwachten of het idd doorgaat natuurlijk. Ga vrijdag met de opdracht bezig
.
Zeg maar niets meerquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef neen het volgende:
[..]
Als jij die baan fixt verdien jij een stuk taart dus zeg maar niets meer.
Dit is de laatste keer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg maar niets meer
Ik ga wel weg als je dat wilt
Zeg maar niets meer
Laat me maar gaan
Wees nu maar stil
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:40 schreef conleche het volgende:
Er is een goede reden waarom ik geen kleren meer op de grond mag laten slingeren (en dan heb ik het niet eens over het esthetische aspect). Meneer Koek bijt in elk kledingstuk waar hij zijn bekkie op kan leggen een gat. Helaas ziet hij geen verschil tussen een oud verfshirt (/care) en m'n lievelingsexemplaar, waar nu ter hoogte van
m'n linkertiet een gat zit. Of het moet mode worden dat één tepel naar buiten piept. Dan zit ik goed.
Wat kut. Zo jammer hè.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:40 schreef conleche het volgende:
Er is een goede reden waarom ik geen kleren meer op de grond mag laten slingeren (en dan heb ik het niet eens over het esthetische aspect). Meneer Koek bijt in elk kledingstuk waar hij zijn bekkie op kan leggen een gat. Helaas ziet hij geen verschil tussen een oud verfshirt (/care) en m'n lievelingsexemplaar, waar nu ter hoogte van
m'n linkertiet een gat zit. Of het moet mode worden dat één tepel naar buiten piept. Dan zit ik goed.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef Laureline het volgende:
Ik heb ook zin in de D van Anosmie vandaag![]()
Maar we doen netjes witlof met ham en kaas uit de oven thuis, anders halen we de zoveelste sportles van onze mini niet op tijd. Waarom zijn die kinderdingen ALTIJD rond etenstijd!!!
Nietusquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik weet, jij kijkt nu op me neer.
Koek!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:40 schreef conleche het volgende:
whehehehe, die heb ik ook gehad!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus![]()
[..]
Koek!Wat doe je?
Potver, jammer van je shirt Co. En dat van die piepende tepel, kan je er niet zo'n leuk aardbeidingetje op naaien, wat ze vroeger deden als er een gat in je broek zat?
Ik kan me een complete appel op mijn knie herinneren!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
whehehehe, die heb ik ook gehad!!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:51 schreef Muis006 het volgende:
Beter een tepelgat dan een gat in je tepel!
Heb ik anders een mooi ringetje doorheen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:51 schreef Muis006 het volgende:
Beter een tepelgat dan een gat in je tepel!
wie? ik?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm Muissie. Luister es.......wáár denk jij dat die kleine schreeuwende monsters om vragen als ze huilen????
O ja, die dingenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:49 schreef conleche het volgende:
[..]
whehehehe, die heb ik ook gehad!!
Iew.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb ik anders een mooi ringetje doorheen.![]()
Nou, onderzoek heeft uitgewezen dat baby's verschillende manieren van huilen hebben o.a. omdat ze honger hebben, moe zijn of aandacht willen. Dusss you tell mequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm Muissie. Luister es.......wáár denk jij dat die kleine schreeuwende monsters om vragen als ze huilen????
Bijdehandje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, onderzoek heeft uitgewezen dat baby's verschillende manieren van huilen hebben o.a. omdat ze honger hebben, moe zijn of aandacht willen. Dusss you tell me
Ze vragen om melk, Muis. En wáár denk je dan dat die melk uit komt???quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, onderzoek heeft uitgewezen dat baby's verschillende manieren van huilen hebben o.a. omdat ze honger hebben, moe zijn of aandacht willen. Dusss you tell me
Met kleren aan zie je er niks van.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Iew.
En mits het gat aan de goede kant zitquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Met kleren aan zie je er niks van.
Tenzij je een t-shirt van Conleche draagt natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze vragen om melk, Muis. En wáár denk je dan dat die melk uit komt???
pak nutricia babyvoeding laten we hier buiten beschouwing, hè!
Mag ik het zeggen, juf?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze vragen om melk, Muis. En wáár denk je dan dat die melk uit komt???
pak nutricia babyvoeding laten we hier buiten beschouwing, hè!
Tsk! Deze moeder naait iedere maand weer leuke applicaties op de knietjes hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, die dingen.
Jeugdsentiment.
Tegenwoordig zie je dat niet meer. Iedereen koopt maar een nieuwe broek als er een gat in zit.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tsk! Deze moeder naait iedere maand weer leuke applicaties op de knietjes hoor
Ik had vroegah op 1 spijkerbroek een Minnie Mouse, een Donald Duck én 3 rozenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:00 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tsk! Deze moeder naait iedere maand weer leuke applicaties op de knietjes hoor
yay, iemand reageertquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb ik anders een mooi ringetje doorheen.![]()
Mooie header MoBlo!
quote:
VIJF JAARquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou giet jij dat er maar lekker in hoor, kind. Wordt het vast groot en sterk van!!![]()
Mental image van Muis over 5 jaar, die pak melk leeggiet in brullende koter: drinken, kreng!!
Ja pottekopje, zeg jij het maar, hoor!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mag ik het zeggen, juf?
* Viking84 wipt op en neer op de stoel.
Krijg je van mij een MightyMouse applicatie voor op je spijkerbroek! Wel eerst even vallen hè.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik had vroegah op 1 spijkerbroek een Minnie Mouse, een Donald Duck én 3 rozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |