Heel m'n bank is natgezeken, echt waar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:58 schreef eleusis het volgende:
En gelukkig krijgt ze de kans
ZITTEN JULLIE OOK OP HET PUNTJE VAN JE STOEL.
yepquote:
Ga wegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zie ze nu ook nog wel naar de finale gaan dan.
Nou, die was snel weer wegquote:
Of dat is dezequote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:59 schreef eleusis het volgende:
Leukste auditie tot nu toe
Hij kwam mij ook bekend voor, maar volgens mij heeft hij gewoon zo'n algemeen gezicht ';)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef Steve het volgende:
Die jongen komt me bekend voor.
In welke stad zijn deze audities?
Jij valt op jonger, is het niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:00 schreef Cee het volgende:
Woah, woah woah wie is die gast oh shit ZEVENTIEN, afblijven.
Eindhoven, dacht ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef Steve het volgende:
Die jongen komt me bekend voor.
In welke stad zijn deze audities?
Bhahaha.....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:00 schreef eleusis het volgende:
"Melk" was leuker geweest..
Hij leek een beetje op Hobie van Baywatchquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef Fuente het volgende:
[..]
Hij kwam mij ook bekend voor, maar volgens mij heeft hij gewoon zo'n algemeen gezicht ';)
En dit is je broer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef 100cc het volgende:
Weet je wat het lullige is, mijn nichtje die heeft nog met KLEM gepraat, en de voorwaarde om door te gaan was dat die met de donkere haren eruit ging..
Ah. Dat is in de buurt in elk geval.quote:
Ik hoorde geen voorwaarde?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef 100cc het volgende:
Weet je wat het lullige is, mijn nichtje die heeft nog met KLEM gepraat, en de voorwaarde om door te gaan was dat die met de donkere haren eruit ging..
Ja dat zeggen ze niet op tv.. je zult zien dat ze weg is bij de volgende rondequote:Ik hoorde geen voorwaarde?
Dat slaan ze er wel uit in de volgende ronde(s).quote:
Van wat ik nu heb gehoord zou hij zomaar in de liveshows kunnen komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:04 schreef borisz het volgende:
En door, al zie ik hem niet heel ver komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |