Als ze Nederlandstalig doen komt het vast goed...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:38 schreef Cee het volgende:
"Faahahaaaahahaaaaaaaauuuund."
WTF dit is mooi?![]()
Ja, want vooral hun passie en inlevingsvermogen was zo spetterend sprankelend.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:38 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Als ze Nederlandstalig doen komt het vast goed...
En dit belooft veel goeds!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:38 schreef Cee het volgende:
Oh God de lat wordt gelegd. En ik moet bukken om 'm te zien.
Het is of het een, of het ander. Dramatische uitspraak of dramatische inleving.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, want vooral hun passie en inlevingsvermogen was zo spetterend sprankelend.
Ik echt totaal niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik mis Marianne als jurylid ook wel eigenlijk.
Als ze die doorlaat kunnen we net zo goed Roef en Marian er weer bij halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er een kudde damherten binnen komt lopen, gaat ze die ook doorlaten?
Die was wel leuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik mis Marianne als jurylid ook wel eigenlijk.
Ik heb gister gezien dat ze 'on speaking terms' zijn sinds Popstars, dus wie weet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als ze die doorlaat kunnen we net zo goed Roef en Marian er weer bij halen
Jammer dat ze die groepen deed, daar had ik dan weer niks mee.quote:
mja, niet echt mijn favoriet.quote:
Deur, balkon, jumpquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb gister gezien dat ze 'on speaking terms' zijn sinds Popstars, dus wie weet.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:46 schreef Steve het volgende:
Hij is vooruit gegaan, maar het klinkt niet echt als een fijne stem...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
Hij had Popstars wel kunnen winnen denk ik.
Als dit de ergste kneus was, dan hebben we het getroffen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat Gordon had lopen verkondigen dat er geen kneuzen getoond zouden worden?
Weet je zeker dat je dat hier hardop wilt verkondigen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:48 schreef 100cc het volgende:
Hahaha, zagen jullie die man net die Martijn als proefkonijn gebruikte? Dat is mijn oom! Ik zal niet verklappen of ze door gaan..
Ik vind het tot nu toe vooral vlees noch vis. Nog net geen kneuzen, maar bij lange na geen kanjers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat Gordon had lopen verkondigen dat er geen kneuzen getoond zouden worden?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat hier hardop wilt verkondigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |