Is het werkelijk??quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 16:32 schreef Svensational het volgende:
Steenz postte vroeger toch ook wel eens mee tijdens IDO enzo?
14 posts maar.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:47 schreef Bruce117 het volgende:
Wie hebben 't vaakst in Idols III gepost?
340. 014 steenz
voor wie?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ook ik ben er![]()
Al kijk ik alleen voor Rachel.
Rachel, die van K-otic. Van Starmaker dus.quote:
o h die met die snotneus!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Rachel, die van K-otic. Van Starmaker dus.
Doet die mee?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Rachel, die van K-otic. Van Starmaker dus.
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
Gtst is ook een beetje saai de laatste tijd... En erg klefferig inderdaad
Ik weet dat het nooit hoogstaand acteerwerk is geweest, maar de flarden die ik af en toe van GTST opvang, zijn toch echt tragisch.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
Gtst is ook een beetje saai de laatste tijd... En erg klefferig inderdaad
Pas sinds 2003quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Doet die mee?Is K-otic gestopt?
Hoewel, zo'n verrassing zou dat niet zijn.
ja die had toch altijd zo'n rode zakdoekneusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Die deed een paar jaar op Talpanog mee aan de soundmixshow, of tenminste, de variant daarop.
Daarom zijn het ook steeds dezelfde! Het lijken er veel maar volgens mij is 75% hier aan de herkansing!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:35 schreef Brighteyes het volgende:
Dat er uberhaupt nog zoveel mensen zijn die zich eraan willen wagen he?
Bejaardenquote:
Ja, dat was best sneuquote:
Als ze Nederlandstalig doen komt het vast goed...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:38 schreef Cee het volgende:
"Faahahaaaahahaaaaaaaauuuund."
WTF dit is mooi?![]()
Ja, want vooral hun passie en inlevingsvermogen was zo spetterend sprankelend.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:38 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Als ze Nederlandstalig doen komt het vast goed...
En dit belooft veel goeds!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:38 schreef Cee het volgende:
Oh God de lat wordt gelegd. En ik moet bukken om 'm te zien.
Het is of het een, of het ander. Dramatische uitspraak of dramatische inleving.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, want vooral hun passie en inlevingsvermogen was zo spetterend sprankelend.
Ik echt totaal niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik mis Marianne als jurylid ook wel eigenlijk.
Als ze die doorlaat kunnen we net zo goed Roef en Marian er weer bij halenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Als er een kudde damherten binnen komt lopen, gaat ze die ook doorlaten?
Die was wel leuk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik mis Marianne als jurylid ook wel eigenlijk.
Ik heb gister gezien dat ze 'on speaking terms' zijn sinds Popstars, dus wie weet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als ze die doorlaat kunnen we net zo goed Roef en Marian er weer bij halen
Jammer dat ze die groepen deed, daar had ik dan weer niks mee.quote:
mja, niet echt mijn favoriet.quote:
Deur, balkon, jumpquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb gister gezien dat ze 'on speaking terms' zijn sinds Popstars, dus wie weet.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:46 schreef Steve het volgende:
Hij is vooruit gegaan, maar het klinkt niet echt als een fijne stem...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
Hij had Popstars wel kunnen winnen denk ik.
Als dit de ergste kneus was, dan hebben we het getroffen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat Gordon had lopen verkondigen dat er geen kneuzen getoond zouden worden?
Weet je zeker dat je dat hier hardop wilt verkondigen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:48 schreef 100cc het volgende:
Hahaha, zagen jullie die man net die Martijn als proefkonijn gebruikte? Dat is mijn oom! Ik zal niet verklappen of ze door gaan..
Ik vind het tot nu toe vooral vlees noch vis. Nog net geen kneuzen, maar bij lange na geen kanjers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat Gordon had lopen verkondigen dat er geen kneuzen getoond zouden worden?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat hier hardop wilt verkondigen?
Ik bedoelde ook dat gekke wijf in oranje in de voorstukjes, vlak voor de reclame!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als dit de ergste kneus was, dan hebben we het getroffen.
Het kán veul erger
Die kerels in een fladderjurkje?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef babette21 het volgende:
hier zou ik nou wel 'n cdtje van opzetten, in de zomer met een rosetje en een fladderjurkje
Heel m'n bank is natgezeken, echt waar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:58 schreef eleusis het volgende:
En gelukkig krijgt ze de kans
ZITTEN JULLIE OOK OP HET PUNTJE VAN JE STOEL.
yepquote:
Ga wegquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zie ze nu ook nog wel naar de finale gaan dan.
Nou, die was snel weer wegquote:
Of dat is dezequote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:59 schreef eleusis het volgende:
Leukste auditie tot nu toe
Hij kwam mij ook bekend voor, maar volgens mij heeft hij gewoon zo'n algemeen gezicht ';)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef Steve het volgende:
Die jongen komt me bekend voor.
In welke stad zijn deze audities?
Jij valt op jonger, is het niet?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:00 schreef Cee het volgende:
Woah, woah woah wie is die gast oh shit ZEVENTIEN, afblijven.
Eindhoven, dacht ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef Steve het volgende:
Die jongen komt me bekend voor.
In welke stad zijn deze audities?
Bhahaha.....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:00 schreef eleusis het volgende:
"Melk" was leuker geweest..
Hij leek een beetje op Hobie van Baywatchquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef Fuente het volgende:
[..]
Hij kwam mij ook bekend voor, maar volgens mij heeft hij gewoon zo'n algemeen gezicht ';)
En dit is je broer?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef 100cc het volgende:
Weet je wat het lullige is, mijn nichtje die heeft nog met KLEM gepraat, en de voorwaarde om door te gaan was dat die met de donkere haren eruit ging..
Ah. Dat is in de buurt in elk geval.quote:
Ik hoorde geen voorwaarde?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef 100cc het volgende:
Weet je wat het lullige is, mijn nichtje die heeft nog met KLEM gepraat, en de voorwaarde om door te gaan was dat die met de donkere haren eruit ging..
Ja dat zeggen ze niet op tv.. je zult zien dat ze weg is bij de volgende rondequote:Ik hoorde geen voorwaarde?
Dat slaan ze er wel uit in de volgende ronde(s).quote:
Van wat ik nu heb gehoord zou hij zomaar in de liveshows kunnen komen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:04 schreef borisz het volgende:
En door, al zie ik hem niet heel ver komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |