abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 20:44:07 #251
163650 Greys
pi_65433037
Maarten, wauw, wat GOED van je als je het zó moeilijk hebt en het dan op je verjaardag zo zwaar hebt en het dan toch niet doen! Wauw wauw wauw! Ik moest wel erg lachen om je verstopte paraplu's
Nog van harte gefeliciteerd, je bent een bikkel!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 januari 2009 @ 20:50:07 #252
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65433282
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:02 schreef MaartenHaarlem het volgende:


Owww voordat ik het vergeet...deze is voor de mensen die het moeilijk hebben ( let op kan als schokkend worden ervaren !!! )


Jeeez

Mijn moeder is ook aan haar longen gestorven door het roken. Emfyseem in haar geval.
Ik heb alle stadia van haar ziekte meegemaakt, tot het moment dat ze in mijn armen stierf.

Dit brengt wel wat herinneringen terug.
Ben ook blij dat ik haar zo niet gefilmd heb. Heb amper een foto van haar zieke periode, daar was ze te trots voor.

Weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Behalve.
Het gereutel van haar longen (vollopen) maakt me aan het huilen en het is net of ik er weer bij zit.

Kut, ik had dit filmpje ook niet moeten bekijken ook.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 20:53:20 #253
163650 Greys
pi_65433405
Ik heb het filmpje niet gezien, durf het niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 januari 2009 @ 20:55:46 #254
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65433505
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien, durf het niet.
Doe het ook maar niet.

Ik heb het grafje wel zelf dichtgeschept. Zit net het einde te kijken, daar heb ik niet naar staan kijken om te filmen, dat heb ik zelf gedaan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 26 januari 2009 @ 20:56:43 #255
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65433542
En nu neem ik geen peuk, maar een stevige borrel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_65435400
Wat erg Sanne...
Mijn schoonvader heeft ook longkanker en is terminaal. Gelukkig heeft hij het niet zo benauwd als de vrouw in het filmpje. Hij heeft bijna zijn hele leven gerookt en is net 5 jaar gestopt. Voor ons was zijn diagnose wel het zetje om nu echt te stoppen. Ondanks de moeilijke tijd.

Ik vond het een heel aangrijpend filmpje, die gorgelgeluiden, langzaam verdrinken, vreselijk. Die vrouw was pas 57 maar zag er uit als 77. En haar ogen als ze buiten in bed aan 't roken is, staan zo ..reddeloos verloren..alsof ze een oorlogsslachtoffer is.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_65435859
quote:
Op maandag 26 januari 2009 17:43 schreef Sanne het volgende:
Three weeks, 17 hours, 43 minutes and 13 seconds. 434 cigarettes not smoked, saving ¤ 97,82. Life saved: 1 day, 12 hours, 10 minutes.

Drie weken!!

Lynda, wat goed dat je longarts ook tevreden is!
Zeker! En jij heb bijna de 100 euro behaald!

@ Maarten: ben trots op je! En die dag dat zij buiten roken en het regent, vriest, hagelt of wat dan ook komt nog wel!

En aan die reacties te zien over het filmpje doe ik nu een keer verstandig en kijk ik dat filmpje maar echt NIET!
pi_65436184
quote:
Op maandag 26 januari 2009 20:55 schreef Sanne het volgende:

[..]

Doe het ook maar niet.

Ik heb het grafje wel zelf dichtgeschept. Zit net het einde te kijken, daar heb ik niet naar staan kijken om te filmen, dat heb ik zelf gedaan.
Shit sanne vergeten... sorry...
dammit...
Het is waar wat ze zeggen...Ik ben echt officieel de mannelijke Bridget Jones ...
Was niet echt mijn bedoeling om je te kwetsen ofzo... maar had dit gezien van een andere site ...
kut...

Vorige bericht gespoilert...
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 26 januari 2009 @ 22:09:30 #259
163650 Greys
pi_65436872
Maarten, ik denk dat je nu veel te hard voor jezelf bent.
Dit is internet en je kunt niet altijd alles weten (en onthouden) over de verhalen achter de Fok!-ers
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 26 januari 2009 @ 22:17:52 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65437301
Ik heb het filmpje zitten kijken en ben echt geschokt. En nog even extra blij dat ik gestopt ben...

Sanne
***
  maandag 26 januari 2009 @ 22:27:16 #261
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65437738
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:53 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Shit sanne vergeten... sorry...
dammit...
Het is waar wat ze zeggen...Ik ben echt officieel de mannelijke Bridget Jones ...
Was niet echt mijn bedoeling om je te kwetsen ofzo... maar had dit gezien van een andere site ...
kut...

Vorige bericht gespoilert...
Heej gekkie, doe ff normaal.
Ik klik toch zelf op dat linkje.

Had het ook niet kunnen doen. Niet rot om voelen hoor, dat wil ik niet hebben. Dit is de waarheid, zo ga je dood als je longkanker krijgt. En nee, dat is zeker niet leuk om naar te kijken.

ben niet boos hoor, wel ff geschrokken.
Maar zit inmiddels alweer filmpjes te kijken van de Lamborghini Diablo waar ik in april instap, omdat ik dan 3 maanden niet gerookt heb.

Dus het gaat best wel. Twee wijntjes doet wonderen.
340 kilometer per uur ook.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 27 januari 2009 @ 00:08:58 #262
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_65441803
bijna een maand... brrr.

vind het een klote vooruitzicht dat ik de rest van mijn leven behoefte ga houden aan roken...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 00:12:12 #263
163650 Greys
pi_65441899
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:08 schreef Catch22- het volgende:
bijna een maand... brrr.

vind het een klote vooruitzicht dat ik de rest van mijn leven behoefte ga houden aan roken...
Hoe weet je dat zo zeker dan, dat je dat de rest van je leven gaat houden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:43:13 #264
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_65449696
Nou dat is zo en dat zal zo blijven, heb het nog nooit anders gehoord. Zelfs mijn 'schoonmoeder' die supersuperanti-roken is en zelf al 25 jaar gestopt is, heeft nog wel eens 'zin' in een peuk.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_65452110
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:27 schreef Sanne het volgende:

[..]

Heej gekkie, doe ff normaal.
Ik klik toch zelf op dat linkje.

Had het ook niet kunnen doen. Niet rot om voelen hoor, dat wil ik niet hebben. Dit is de waarheid, zo ga je dood als je longkanker krijgt. En nee, dat is zeker niet leuk om naar te kijken.

ben niet boos hoor, wel ff geschrokken.
Maar zit inmiddels alweer filmpjes te kijken van de Lamborghini Diablo waar ik in april instap, omdat ik dan 3 maanden niet gerookt heb.

Dus het gaat best wel. Twee wijntjes doet wonderen.
340 kilometer per uur ook.
Cool ga je dat jezelf kado doen ? Omdat je bent gestopt en geld over hebt nu ??
Ik ben nog aan het twijfelen , lang weekend Ijsland of massage olie voor mijn opblaaspop...

[ Bericht 4% gewijzigd door MaartenHaarlem op 27-01-2009 13:27:56 ]
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_65452872
quote:
Op maandag 26 januari 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
Maarten, ik denk dat je nu veel te hard voor jezelf bent.
Dit is internet en je kunt niet altijd alles weten (en onthouden) over de verhalen achter de Fok!-ers
Ik bedoelde hem niet zo hard voor mezelf hoor.. voelde me rot , en heb het niet zo netjes getypt.. internet he?

Over dat Bridget Jones was meer een soort van grap , aangezien ik aardig onhandig kan zijn : zoals het ontmoeten van een ex ... gewoon blijven staren en tegen een deur oplopen en bijna knock-out gaan ! Maar wel de liefste oogjes van dichtbij mogen zien! En toen ze terug van vakantie kwam , uitgebreid koken voor een welkomst maaltijd en dan beseffen dat ze de volgende dag pas terug komt
Maaaarrrrrrrrrrrrr... Ik rook niet !

Trouwens Greys , hoe ben jij door de aftershock gekomen? Dag 3 tot en met 7 ? En wat ben je super positief meid ! Zet hem op he !
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 27 januari 2009 @ 14:38:31 #267
163650 Greys
pi_65455691
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:43 schreef Catch22- het volgende:
Nou dat is zo en dat zal zo blijven, heb het nog nooit anders gehoord. Zelfs mijn 'schoonmoeder' die supersuperanti-roken is en zelf al 25 jaar gestopt is, heeft nog wel eens 'zin' in een peuk.
Ja zo héél af en toe. Daar hoef je toch niet zo tegenop te zien?
Oh en ik móet het even zeggen hoor, maar een ex-roker (je schoonmoeder) die supersuperanti-roken is vind ik zoiets belachelijks Ze heeft het zelf ook gedaan, altijd zo'n onzin als die mensen dan ineens helemaal doorslaan.
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:26 schreef MaartenHaarlem het volgende:

Trouwens Greys , hoe ben jij door de aftershock gekomen? Dag 3 tot en met 7 ? En wat ben je super positief meid ! Zet hem op he !
Met serieus veel ChupaChups! En dan die creamy variant
En veel afleiding ook, want de hele avond gaan zitten denken 'Arggggh ik heb trek in een peuk' helpt ook niet echt (al dacht ik dat evengoed om het half uur nog wel hoor ). Ik denk er nu al een stukkie minder aan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 27 januari 2009 @ 18:16:07 #268
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_65463567
owja, stoppen met roken...
in vorige delen heb ik wel een tijdje in het rijtje van 1 jaar gestaan, toen toch weer begonnen, opnieuw gestopt, begonnen, gestopt, begonnen, etc. etc.

Nou ben ik sinds de invoering van het rookverbod in de horeca ook weer gestopt, hoewel ik nog wel 2x een keer tijdens een zeer drukke nachtdienst voor de gezelligheid (?) een heb opgestoken.
Gelukkig heb ik geen drang meer om te roken om het roken, of wanneer ik me niet zo happy voel. Ook uitgaan is geen probleem. Ik kan het dus prima laten....
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:00:07 #269
97745 Thorical
finding a way
pi_65464857
Waarom zijn nicotine pleisters, Champix en dat soort dingen in het niet basis verzekerings pakket?

[ Bericht 2% gewijzigd door Thorical op 27-01-2009 19:10:58 ]
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:18:25 #270
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65465459
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef Thorical het volgende:
Waarom zijn nicotine pleisters, Champix en dat soort dingen in het niet basis verzekerings pakket?
Ja dat vraag ik me ook af. Ik kan me wel met korting laten laseren, maar helaas geen vergoeding van de pleisters (a 20 euro per week).
Ook niet in mijn 3 sterrenpakket.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 27 januari 2009 @ 19:21:54 #271
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_65465566
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 13:02 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Cool ga je dat jezelf kado doen ? Omdat je bent gestopt en geld over hebt nu ??
Ik ben nog aan het twijfelen , lang weekend Ijsland of massage olie voor mijn opblaaspop...
Omdat ik dan jarig ben en 3 maanden niet rook. Geld over hebben is een groot woord. Het lijkt alsnog te verdampen en wordt voorlopig niet beter ook vrees ik.

Cewl he? Verheug me er erg op!

Kan je niet wat leukers overwegen dan een weekend IJsland voor jezelf?
Die massageolie vind ik nou ook weer geen beloning hoor.
En hoe is het met de kilo's? Vijfenhalve kilo snoep gaat je niet in de koude kleren zitten. Zitten er ook chupachups bij?

Ik hou het bij zoethout en rode wijn.
Nu ook al 3 weken, 1 dag en 19 uur niet gesnoept.
Woeiiii!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_65501433
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:21 schreef Sanne het volgende:

[..]

Omdat ik dan jarig ben en 3 maanden niet rook. Geld over hebben is een groot woord. Het lijkt alsnog te verdampen en wordt voorlopig niet beter ook vrees ik.

Cewl he? Verheug me er erg op!

Kan je niet wat leukers overwegen dan een weekend IJsland voor jezelf?
Die massageolie vind ik nou ook weer geen beloning hoor.
En hoe is het met de kilo's? Vijfenhalve kilo snoep gaat je niet in de koude kleren zitten. Zitten er ook chupachups bij?

Ik hou het bij zoethout en rode wijn.
Nu ook al 3 weken, 1 dag en 19 uur niet gesnoept.
Woeiiii!
Nice ! Ga jij dan maar lekker genieten van je autorace dan
Ijsland lijkt me echt vet gaaf ! Weet niet waarom , maar moet er gewoon eens naar toe ... en die olie... bij gebrek aan beter he
Misschien Ierland of zuid-Spanje erbij.
Nee die kilo`s geen last van , ik kan alles eten en blijf onder de 85kg.
Gister en vandaag strontziek
Gelukkig denk je dan niet aan roken enz. Krijg al braakneigingen als ik er aan denk...

Hoe is het met de andere gilrs/guys?
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_65501557
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef Thorical het volgende:
Waarom zijn nicotine pleisters, Champix en dat soort dingen in het niet basis verzekerings pakket?
Ah dat had een reden ! alleen vergeten ... Hier kom ik op terug, had iets met oneerlijke handel vergeleken met andere stop middelen te maken...Waarom Laser wel dan hoor ik je zeggen? Omdat je er ook andere verslavingen mee kan stoppen(in bedwang houden) .
Ik zoek het morgen wel op... nu even droog beschuit eten en verder slapen
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:32:33 #274
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_65507684
2 maanden en 4 dagen alweer, de tijd gaat snel.
Ik mag een schopje omhoog dus.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  woensdag 28 januari 2009 @ 21:41:30 #275
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_65508098
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 19:00 schreef Thorical het volgende:
Waarom zijn nicotine pleisters, Champix en dat soort dingen in het niet basis verzekerings pakket?
Wat maakt dat nu uit?
Als je met deze middelen weet te stoppen ga je er sowieso op vooruit.
Ik rookte bijna ¤200,- per maand weg toen ik met Champix begon. De eerste weken was inderdaad duur omdat je met Champix dan door moet blijven roken.
Na 2 weken liet ik de sigaretten liggen en was ik een maand ¤100,- kwijt aan pillen. Voor mij wast dat bijna ¤100,- winst dus.
Deze maand ben ik begonnen met afbouwen en heb de helft minder pillen nodig, weer ¤50,- winst dus.
Aan het einde van de rit hou ik gewoon bijna 200 ballen in de maand over, maand in maand uit, dus ik verdien mijn pillen zelf wel terug.
Denk je dan dat ik bij die gasten ga liggen janken om die paar centen van hun?
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')